AUF
Re #60071 Majo: heh... kolko loze... clovek by neveril. Hej a kde si mi bral pravo na zivot? Jak som siel s PB... si do mna zaparal ze nemam pravo a je chyba ze tu som. Pocuvaj ma ty zatuchnuty teenager, laskavo sa niekam strc a nevyvysuj sa nad tym, ze mas 15 rokov... to je fakt vela. Fakt tato diskusia nema zmysel, za to ze mas 15 rokov, rad kazdemu lames kosti v prstoch, mas aspon 80kg a vies "fest ehm" fotit sa FAKT, ale FAKT vyvysovat nemusis. Bye ?
PPVT
Re #60071 Majo: heh... kolko loze... clovek by neveril. Hej a kde si mi bral pravo na zivot? Jak som siel s PB... si do mna zaparal ze nemam pravo a je chyba ze tu som. Pocuvaj ma ty zatuchnuty teenager, laskavo sa niekam strc a nevyvysuj sa nad tym, ze mas 15 rokov... to je fakt vela. Fakt tato diskusia nema zmysel, za to ze mas 15 rokov, rad kazdemu lames kosti v prstoch, mas aspon 80kg a vies "fest ehm" fotit sa FAKT, ale FAKT vyvysovat nemusis. Bye ?
PPVT
Ike
achjaj...
podla mna by to malo zostat 32 a basta... pokial to nebude polnohodnotna linka a pokial sa 32 nezrusi (s tym ze ta plnohodnotna trolejova linka ju nahradi)..
Inak, nasiel som doma mapy BA z rokov 1973 a 1984 a pozeram ze zaujimave riesenie MHD vtedy bolo... pacilo sa mi ze sa neodvolavalo na "ludia by to nepochopili"
Napr linka 112 (ktorej modifikaciou neskor vznikla 121ka - dnesna 21) chodila na trase Patrzalka - BAZ (dnes VW2), pricom BAZ bola prechodna konecna. V rannej spicke v smere do BAZ obchadzala DNV pricom v smere do BA ju obsluhovala. V poobednajsej spicke zase naopak...
Spojenie medzi DNV a VW zabezpecovala 101ka
Alebo 121ka jeden cas v rannej spicke nestala na patronke v smere domesta a v poobednej v smere z mesta... Zabezprecilo sa tak ze linka 121 sluzila len pre obyvatelov DNV
Smolu mali len ludia ktory sa potrebovali v spicke dostat z Patronky do DNV, no aj tu sa dala vyuzit linka 101 spod Mosta...
celkom sikovne, nie?