Mam dobry zdroj. Kacice mam od jedneho znameho a jurak mam od jedneho z juraku. Nie vodica.
Nie L233 to je moje oznacenie trolejbusovej linky. Takze aj ked to bude L33 (aj ked trolikova), oznacenie u mna ma 33/233, lebo nema stabilne osadene poradia trolejbusmi. Pochopil´s?
Celkom pekne info, asi ma dobry zdroj. K tym K2S si nenapisal s akou maskou budu. A pri 7077 (7124) by som povedal, ze tak do oktobra najskor asi bude... tazko povedat, jak maknu chlapci v PARSe.
Inak preco na DD ma chodit 233 ? To co je za hovadina ? A ked zavedu trolejbusy miesto 39 do Mlynskej, tak to bude 239 ? Preco nemoze ist cislovanie trolejbusov v poradi ? Ved ludia z DD nie su debili, ze si nezvyknu na precislovanie na cislo niepodobne "33ke".
7073 -> 7123 (tento rok, hotova asi do augusta)
7077 -> 7124 (tento rok, hotova asi do septembra)
T3 -> T3P
7781+7782 (skusobne jazdy, o par mesiacov zacne jazdit s vlkmi)
tento rok by sa mala zacat uz konecne robit 7791+7792
a novu skrinu VarCB3 dostal vozen 7704/II (hotovy, raz alebo dvakrat uz jazdil) a robi sa jeho dvojicka, 7703/II - tiez so skrinou VarCB3.
Autobusy - v lete pride 21ks nizkopodlaznych autobusov Solaris Urbino 15M od polskeho vyrobcu Solaris Bus & Coach, łodž. Stranky vyrobcu su www.solarisbus.pl ::: Inak mal by sa spravit nejaky klbovy plynak, 162x a mozno nejaky kratky.
Trolejbusy - vo februari prisla krysa Škoda Citelis 25Tr s pomocnym dieslovym pohonom. Skusa sa, a teraz sa na nej aj skolia vodici. Do leta, alebo aj v lete pride dalsich 5?, ktore budu spolu s nou jazdit na L33 (L233). Pocas toho, ako sa bude stavat trat na sidlisko DD, tak bude jazdit na linkach ako 201, 202, 212 S novym skeletom bude o chvilu behat Škoda 14TrM #6291, a na opravu v tom istom rozsahu (novy skelet) caka 6271-tka.
Rad by som sa opytal, kolko a ake K2 a ci vobec sa budu tento rok rekonstruovat na K2S, neuvazuje sa o tom, ze by sa k tomu vlozil stredny nizkopodlazny clanok a bolo by z toho K3S. Kolko elektriciek T3 sa tento rok bude rekonstruovat na T3P???. Pytam sa preto ze tu su info z prvej ruky, v roznych mediach sa pise len a len o tych pos***ych autobusoch. Ach jak ja ten magistrat a bvedenie DP nenavidim.......... dakujem za skoru odpoved ?
Davam do pozornosti viziu riesenia MHD V Brne
formou podpovrchovej tram rychlodrahy.
Projekt je znamy davnejsie, myslim ze podobne ako v BA
su problemy s financovanim.
Vie mi niekto povedat, v akej MČ byvaju impotenti SNO? Lebo najnovsie pomalovali 7940 medzi strednymi dverami a zadnymi dverami, ziadna novota, zelenym sprejom... takisto skoncila tusim aj 7064-ka, ale ta ma to SNO na opacnej strane. Takisto chcem upozornit, ze vyrastkovia WRC byvaju v lokacii Biely Kriz. Takisto chcem upozornit, ze polovica impotentov GBS (alebo GPS?) byva v RACI, konkretne lokacia HYBESOVA-DETVIANSKA. To je asi vsetko.
Smrt writerizmu a ciste vozidla naveky. Nech je tak! ?
Neviem, ci to tu bolo, ale davam do pozornosti ako nasi writeri maju radi nase mesto, ako im horííí a viac... sa dozviete ked si ho prehrajete. Ma 30MB. Ti, co maju FireFox si ho stiahnite v inom prehliadaci.
"ZÍRÁM" - ŽASNEM - GRATULUJEM ?
rusovčan, a zároveň bratislavsky cítiaci občan! Že prečo? Zastávka JASOVSKÁ (predtým LÚKY), za čias bývalej 101-ky bola pre obyvateľov Lúk 8, 7, 5 - slušný okruh, však??! - nebezpečnou témou. Ak!!! SA ROZHODLI KRITIZOVAť INTERVALY, alebo nebodaj KAPACITU, dostali odpoveď, že to nie je autobus PRE NICH !!!!!, že im musí stačiť "poznávací" okružný zberný spoj č. 43. Najviac opovržlivých poznámok sme utŕžili pri nástupe a výstupe hlavne od rusovčanov...čunovčanov. To ešte nespomínam NEZMYSELNÉ !!! označenie "NA ZNAMENIE"... Obdivujem vodičov, ako trpezlivo znášajú SÚSTAVNÉ vyzvánanie na tejto zastávke, kde v porovnaní na iných trasách je určite ojedinelé, ak niekto nevystupuje alebo nečaká na nástup. Snáď už nehrozí, že ju MANAGEMENT nezruší ako za "totáča". Lebo pri tých masívnych zmenách 5.9. sa všeličo dalo, ale zmeniť charakter zastávky aby nebola na znamenie, tak TO SA NEDÁ!!! - tvrdia niektorí vodiči. Hlasy sústavne mávajúcich a zvoniacich cestujúcich ako aj vyzváňaním znervózňovaných vodičov je VRAJ málo. Ešte raz vďaka, že aspoň niektorí rusovčania nás "berú" ako rovnocenných.
No ved hej - myslel som ARES. priznavam, ze v tomto ja niesom moc doma... Len viem, ze je to relativne dlhe. A klbak z toho by mozno mohol byt pekne dlhy. Ale tak to su hypoteticke predstavy a asi ani nerealizovatelne, nakolko klbak nemoze zas mat extremne dlhe casti kvoli manevrovatelnosti.
Nemýĺ si ARES s AXERom. AXER je bežný 12 m autobus, v podstate taký nástupca LC 955. A ani 15 m ARES v klobásovom prevedení by asi nemal viac ako 22 m.
E499.3056