No ved hej - myslel som ARES. priznavam, ze v tomto ja niesom moc doma... Len viem, ze je to relativne dlhe. A klbak z toho by mozno mohol byt pekne dlhy. Ale tak to su hypoteticke predstavy a asi ani nerealizovatelne, nakolko klbak nemoze zas mat extremne dlhe casti kvoli manevrovatelnosti.
Nemýĺ si ARES s AXERom. AXER je bežný 12 m autobus, v podstate taký nástupca LC 955. A ani 15 m ARES v klobásovom prevedení by asi nemal viac ako 22 m.
To je pravda ale potom by museli asi dajako upravit aj linku c.88 lebo od Ekonomickej by sa prekryvali. Ja som uz toto dsvno spominal ale v tej dobe to nikto nepovazoval za podstatne... ? snad by to uz teraz mohlo byt aktualnejsie a hlavne realnejsie. ? fuj... tolko odbornych cudzich slov... ?
Myslím, že je lepšie ak sa 191 dá do východnej časti mesta ako na Hodžovo. Lebo na Hodžovo/stanicu 1 prestup, do východnej časti mesta aspoň 2, ak nerátame prestup na 98 na Jasovskej, čo ale nepovažujem za výhru.
Re #60024 Mike: Lenže ak by sa ich trasy od Jasovskej rozdelili do odlišných smerov, potom si myslím, že preklad by nebol až tak dôležitý.
Jansé, to by bol celkom nový smer a nové dopravné spojenie; ak by to malo stáť aj na Žehrianskej, tak odtiaľ by to bola celkom fasa alternatíva k 98. ? Ale treba si uvedomiť, že nový systém linkovania v Petržalke nie je o mnohých smeroch, ale o minime trasách s hustým intervalom. Najmä od 5. 9. linky 91 a 191 slúžia okrem Jar, Rus, Ču dosť aj Petržalčanom, ktorí pôvodne využívali linky 80 (Markova a Prokofievova, ŽST Petržlaka obslúži oblasť z 2. strany) a 90 (prakticky celý čas paralelne.) Lebo 15minútová 91tka, ak by ostala po Panónskej "osamotená" by určite nestíhala. Čiže by musela dostať do špičky interval napr. 10 min., ale to by potom nebol preklad so 191, ktorá by mala 15 min. Alebo skôr by som to riešil, že ak teda tú 191 po Dolnozemskej, tak potom zaviesť špičkovú 291 (alebo označiť 90) Nový Most - Panónska - Jasovská. (Obrat cez Dolnozemskú) ☺
Osobne si myslim ze by skor linku c.191 mali potiahnut az na Hlavnu stanicu pripadne Vazovovu, aspon by sa vam tam lepsie cestovalo a nemuseli by ste stale prestupovat jak stado hore na Dvoroch... ?
papuca: No to mne sa este nestalo ale clovek nikdy nevie... tie vreckarske smecky sa vsade potuluju... ? na drzku by potreboval on ale treba akceptovat rozmyslanie malych deti... takze jeho kompexi jednym uchom dnu a druhym von... ?
Kolko by ich cestovalo okrem mna, to neviem, to by presne ukázala skúsobna prevadzka - prestup na Apollo moste a na Dolnozemskej, jedna zástavocka pri Peugeote na Jasovskej... ale ako to ide s MHD dalej tak si asi kupim auto.
S499.1023