A ešte k tým čo to píšu o Petržalčanoch. Ja to vidím skôr ako závisť ostatných lebo Petržalka je jedinečna svojou polohou a tvarom. BA má 428 000 obyvatelov a v Petržalke z toho žije 115 000 čiže 1/4 a preto by tu mala byť aj doprava tomu prispôsobená. MHD má služiť občanom, ale ak sa chce dostať 50 ludí zo šafka do ovsišta prečo musia prestupovať ? si všimnite L95 ako sa vždy na Farskeho vyprázni a ludia idu na 99. pritom L99 ovsiste - farskeho kopíruje exL88 čiže tá sa mohla uchovať a L99 by sa skratila
galiyosha
S preferenciou inak súhlas. Snaha obmedziť kolízie s IGK sa cení, ale či práve toto je ten ideálny spôsob...
Re #52997 d3k0: Hm, no a-88 by naopak potrebovala viac spropagovať, a nie ďalší odliv. Neviem, nakoľko plná býva v špičke, ale mimo nej sa mi zdá ešte prázdnejšia, než stará a-90.
Ak ten problém pri vyústení Mostu Apollo skutočne "vyriešia" takto, vôbec neviem, načo ten most odnikiaľ nikam potom stavali...