Akosik nikto tieto zmeny nechce, len podaktori Petrzalcania prilis kricia (vsakze ☠ ?), preto sa mesto zlaklo
Ad 78 - nevsimol som si, ze by 99 chodila len v useku Farskeho - Ovsiste... Ostatnu Petrzalku ubratim vozov odpiseme? Kedy si sa bol naposledy pozriet cez vikend, aka plna je napr. na zastavke Budatinska? BTW 78 nechodi cez vikend - to ani ex88 by nechodila cez vikend?
Ad 84 - zo zastavky Bulikova je to na zastavku EU 1 (slovom jedna) minuta, cez podchod dve. Velky problem pre studentov? Nehovoriac o tom, ze doteraz aj tak velka cast z nich slapala na 83, ked im usla 84.
Ad Tupoleovova - si si isty, ze tie pozemky tam su majetkom mesta?
ešte som ani nedopísal a už sa to potvrdzuje ex88 no ale od začiatku: ako to snad nemyslia važne tie zmeny??? oni su šlahnutý? ved opäť idu zadavadzať všetky trate na ktore doteraz hovorili že su zle ☠ vidno že v tom maju zmätok.
78 Ovsiste - Sustekova - Bosakova - Stary most - Dolne hony (radšej L78 nechať po šafko a spraviť L88 solo (z linky99)hlavne že L88 rušili )
87 Dostihova draha - Furdekova - Gettingova - Most Apollo - Dolne hony - Ruzinov (to je ok)
83 (az po vybudovani obratiska Technopol) Technopol - Romanova - Osuskeho - Nam. hraniciarov - Dubravka (prečo radšej nebuduju obratisko tupoleovova pre L 83 a 96 a možno dalšie)
84 (po presmerovani 83) Ovsiste - Furdekova - Nam. hraniciarov - Prokopa Velkeho (tuto trasu robila L83 doteraz zrušili a teraz idu to dať späť? a čo ekonomická univerzita? )
Osobne si myslím, že na tej križovatke semafóry nájdu svoje uplatnenie. Opravte ma niekto, ak sa mýlim, ale kdesi som čítal, že podľa štatistík to bola jedna z najnebezpečnejších križovatiek v Bratislave. Tiež mám celkom napečené, keď tam jazdím. Horší výhľad je asi už len pri pripájaní sa na Staromestskú spod Nového mosta a na Most Lafranconi od Botanickej.
S preferenciou inak súhlas. Snaha obmedziť kolízie s IGK sa cení, ale či práve toto je ten ideálny spôsob...
Re #52997 d3k0: Hm, no a-88 by naopak potrebovala viac spropagovať, a nie ďalší odliv. Neviem, nakoľko plná býva v špičke, ale mimo nej sa mi zdá ešte prázdnejšia, než stará a-90.
Ak ten problém pri vyústení Mostu Apollo skutočne "vyriešia" takto, vôbec neviem, načo ten most odnikiaľ nikam potom stavali...
A ešte k tým čo to píšu o Petržalčanoch. Ja to vidím skôr ako závisť ostatných lebo Petržalka je jedinečna svojou polohou a tvarom. BA má 428 000 obyvatelov a v Petržalke z toho žije 115 000 čiže 1/4 a preto by tu mala byť aj doprava tomu prispôsobená. MHD má služiť občanom, ale ak sa chce dostať 50 ludí zo šafka do ovsišta prečo musia prestupovať ? si všimnite L95 ako sa vždy na Farskeho vyprázni a ludia idu na 99. pritom L99 ovsiste - farskeho kopíruje exL88 čiže tá sa mohla uchovať a L99 by sa skratila
Ono zase niekedy sa na to pozeram aj z druhej strany - ako napr. funguje doprava v sedle alebo cez vikend a viem, kde su nedostatky (su tam uz znacne rozdiely oproti 3-minutovemu intervalu v spicke). Niekedy viem byt aj hodne kriticky Ale za to, ze niektore veci este nie su doladene (ved nie vsetko sa da odhadnut na zaciatku), to este neznamena, ze je cely system zly (ako sa nas snazia presvedcit niektori tieznovinari)
Inak, updaty su vzdy v pondelok, stredu, piatok a nedelu (aj ked teraz je kvoli novemu katalogu vozov trosku vynimka ) Co sa tyka noviniek, niektorym toto riesenie vyhovuje, inym nie... Faktom je, ze stranka sa pre ludi s pomalym pripojenim velmi pomaly nacitavala. Mozno sa coskoro dockame zmien aj v oblasti rychlosti webu
K zruseniu odbocovania - je to cerstva informacia a hoci je pravdiva, este nie je oficialna... mozno na magoriate zmenia do 5. decembra nazor... - ved najlepsi sposob ako znevyhodnit Most Apollo je zrusenie odbocenia na Bosakovu. Potom jednak pojde po moste este menej aut nez teraz a dvak urcite budu niektori zmatkovat a aj napriek zakazu odbocovat doprava, co sposobi este viac nehod... DPB takuto zmenu samozrejme chciet nemoze, lebo znamena zvysenu vypravu busov (68) a predlzenie jazdnej doby... (Magistrat samozrejme nezaplati kvoli tomuto viac vozokm, takze niekde sa to bude musiet usetrit...) Mozme len trikrat hadat, v koho zaujme to je...
Este k tym zmenam, ku ktorym sa maju vyjadrovat poslanci - jedna sa o predlzenie liniek nasledovne:
78 Ovsiste - Sustekova - Bosakova - Stary most - Dolne hony
87 Dostihova draha - Furdekova - Gettingova - Most Apollo - Dolne hony - Ruzinov
83 (az po vybudovani obratiska Technopol) Technopol - Romanova - Osuskeho - Nam. hraniciarov - Dubravka
84 (po presmerovani 83) Ovsiste - Furdekova - Nam. hraniciarov - Prokopa Velkeho
Nevyhody su jasne - odliv cestujucich z 88 a 99. Ak si vsak niekto za takyto luxus zaplati, tak preco nie...
Kazdopadne kym nebudu nove vozy, tazko k tomuto posilneniu dojde...
Prekvapil si ma tymto nazorom ! Jazdim tam autom uz roky, viem co to je za krizovatku ! ABSOLUTNE neprehladna krizovatka, NIEKOLKO smrtelnych nehod !!! Tam je semaforov treba ako snad nikde inde !
Ale inak s tou preferenciou na karloveskej radiale plne suhlasim !!! Tam by mali dat VSETKY semafory prec, odstranit 80% priecesti, resp. elektricka by nemala NIKDE okrem zastavok stat !
K tomu semaforu sa priklanam aj ja - z busu je tam dobry vyhlad, ale z auta ani velmi nie Len mi je luto, ze niekto uz neuvazuje nad preferenciou pre autobusy - no ale co mozme chciet, ked ani preferencia pre elektricky nefunguje dobre...
takýto názor ma prekvapuje, každý kto trochu jazdí po Bratislave vie, že tie križovatky na nadjazde Staré Grunty sú extrémne nebezpečné kvôli zlému výhľadu... stalo sa tam už množstvo nehôd, preto sú tam v súčasnosti STOPky a 40ka... tam semafory jednoznačne treba.
...a spackali nielen preferenciu... este pchat semafory aj medzi zastavku Karlova ves a obratisko v KV (na vyusteni Molecovej) je uz fakt...prinajmensom chore...tam som este nevidel, ze by mal niekto niekedy problemy s odbocenim, nech uz to bolo kamkolvek...
Ale co je uz fakt vrchol, doplnte si kazdy coho chcete, je vysadba semaforov na oboch koncoch nadjazdu nad Mlynskou dolinou pri odboceni do Slavicieho udolia. Sem-tam sa tam sice stala kolizia, ale kde sa nestava? A NIKDY tam nebol problem hocikam odbocit. Fakt by ma zaujimalo, aky choromyselny tupon vymyslel taku kapitalnu...chobotinu. Tym ludom, co o tomto rozhoduju, by mali zobrat nielen funkcie, ale aj svojpravnost. Siemens potrebuje zarobit, tak dava do vrecak, to je samozrejme. Ale aby niekoho uplatili na odklepnutie sem-tam-fora na takomto mieste, to je uz na internaciu dotycneho v istom ustave v Pezinku. A samozrejme zhabanie majetku.
Nezorganizujeme aspon nejaku demonstraciu ci pochod za odstavenie takychto nekompetentnych debilov a ich nahradenie ludmi, ktori maju prevadzkyschopne viac nez 2 mozgove zavity?
Ja som zase čítal, že linky majú z Petržalky chodiť na iné radiály. Hovoril to aj návrh z februára tohto roka. A čo máš proti T3? Väčšina je v životnosti. A to iní nemajú nárok na onvé vozy iba Petržalka?
Re #52953 matej: Kvalita našich tratí a ten hluk súvisia skôr ich s ich neúdržbou. 90 mil./1 električka znie reálne za takú jednu električku lepší štandard.
Re #52955 matej: Ale kritika v súvislosťou s dopravou do Arény je skôr od Petržalčanov, ktorý do nej nemajú priame spojenie.
Re #52958 Emo: Nehádam sa, nepočítal som to.
Re #52963 inTony: Tak potom v poriadku, ja som len vychádzal z toho, že plánovaný víkendový interval je podľa auditu 15 min. A aj preto som proti zmenám v električkovej doprave navrhovaných auditom.
No, ale že vraj už je to čierne na bielom ale ktovie,...
Re #52971 Red-Hawko: Som z Petržalky, no myslím si, že sú (no možno aj ja, ale tých čo som spozoroval, určite viac) ?
Re #52973 d3k0: Presne tak, viď Viedeň alebo iné mestské časti. A Petržalčania šomrú keď musia prestupovať NA linku s 3-minútovým intervalom,...
Re #52973 d3k0: No, to s tým zrušením odbočovania som nevedel. Ale dúfam, že si nemyslíte, že DPB je na vine. Keď nie sú prachy, ani pri najlepšej vôli nič nespravíte. No ako som povedal, čítal som, že magistrát už odporučil dajaké zmeny, a mna len zaujímalo, aké odporučil a netvrdím, že sa aj udejú ?
Re #52976 d3k0: Tak často? Ani som si to neuvedomil. A ešte k tomu, keďže si webmaster, fakt sa toľko ľudí sťažovalo na pomalé načítanie imhd.sk, že ste museli novinky zrušiť z úvodnej stránky a otvárajú sa zvlášť?
Re #52982 ufo: Nebol so vo Viedni? Alebo si sa len vozil MHD a nevšimol si si, kam nechodí a bývajú tam ľudia (ale nie taký náročný ako Petržalčania)?
Re #52983 d3k0: Myslím, že to nie je nutné, stačí mu nájsť lepšiu mapu s linkami MHD.
No, snáď som nič nezabudol.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA