Reply on: Beus #52987:
Osobne si myslím, že na tej križovatke semafóry nájdu svoje uplatnenie. Opravte ma niekto, ak sa mýlim, ale kdesi som čítal, že podľa štatistík to bola jedna z najnebezpečnejších križovatiek v Bratislave. Tiež mám celkom napečené, keď tam jazdím. Horší výhľad je asi už len pri pripájaní sa na Staromestskú spod Nového mosta a na Most Lafranconi od Botanickej.S preferenciou inak súhlas. Snaha obmedziť kolízie s IGK sa cení, ale či práve toto je ten ideálny spôsob...
Re #52997 d3k0: Hm, no a-88 by naopak potrebovala viac spropagovať, a nie ďalší odliv. Neviem, nakoľko plná býva v špičke, ale mimo nej sa mi zdá ešte prázdnejšia, než stará a-90.
Ak ten problém pri vyústení Mostu Apollo skutočne "vyriešia" takto, vôbec neviem, načo ten most odnikiaľ nikam potom stavali...
Beus
Ale co je uz fakt vrchol, doplnte si kazdy coho chcete, je vysadba semaforov na oboch koncoch nadjazdu nad Mlynskou dolinou pri odboceni do Slavicieho udolia. Sem-tam sa tam sice stala kolizia, ale kde sa nestava? A NIKDY tam nebol problem hocikam odbocit. Fakt by ma zaujimalo, aky choromyselny tupon vymyslel taku kapitalnu...chobotinu. Tym ludom, co o tomto rozhoduju, by mali zobrat nielen funkcie, ale aj svojpravnost. Siemens potrebuje zarobit, tak dava do vrecak, to je samozrejme. Ale aby niekoho uplatili na odklepnutie sem-tam-fora na takomto mieste, to je uz na internaciu dotycneho v istom ustave v Pezinku. A samozrejme zhabanie majetku.
Nezorganizujeme aspon nejaku demonstraciu ci pochod za odstavenie takychto nekompetentnych debilov a ich nahradenie ludmi, ktori maju prevadzkyschopne viac nez 2 mozgove zavity?