...a spackali nielen preferenciu... este pchat semafory aj medzi zastavku Karlova ves a obratisko v KV (na vyusteni Molecovej) je uz fakt...prinajmensom chore...tam som este nevidel, ze by mal niekto niekedy problemy s odbocenim, nech uz to bolo kamkolvek...
Ale co je uz fakt vrchol, doplnte si kazdy coho chcete, je vysadba semaforov na oboch koncoch nadjazdu nad Mlynskou dolinou pri odboceni do Slavicieho udolia. Sem-tam sa tam sice stala kolizia, ale kde sa nestava? A NIKDY tam nebol problem hocikam odbocit. Fakt by ma zaujimalo, aky choromyselny tupon vymyslel taku kapitalnu...chobotinu. Tym ludom, co o tomto rozhoduju, by mali zobrat nielen funkcie, ale aj svojpravnost. Siemens potrebuje zarobit, tak dava do vrecak, to je samozrejme. Ale aby niekoho uplatili na odklepnutie sem-tam-fora na takomto mieste, to je uz na internaciu dotycneho v istom ustave v Pezinku. A samozrejme zhabanie majetku.
Nezorganizujeme aspon nejaku demonstraciu ci pochod za odstavenie takychto nekompetentnych debilov a ich nahradenie ludmi, ktori maju prevadzkyschopne viac nez 2 mozgove zavity?
Ja som zase čítal, že linky majú z Petržalky chodiť na iné radiály. Hovoril to aj návrh z februára tohto roka. A čo máš proti T3? Väčšina je v životnosti. A to iní nemajú nárok na onvé vozy iba Petržalka?
Re #52953 matej: Kvalita našich tratí a ten hluk súvisia skôr ich s ich neúdržbou. 90 mil./1 električka znie reálne za takú jednu električku lepší štandard.
Re #52955 matej: Ale kritika v súvislosťou s dopravou do Arény je skôr od Petržalčanov, ktorý do nej nemajú priame spojenie.
Re #52958 Emo: Nehádam sa, nepočítal som to.
Re #52963 inTony: Tak potom v poriadku, ja som len vychádzal z toho, že plánovaný víkendový interval je podľa auditu 15 min. A aj preto som proti zmenám v električkovej doprave navrhovaných auditom.
No, ale že vraj už je to čierne na bielom ale ktovie,...
Re #52971 Red-Hawko: Som z Petržalky, no myslím si, že sú (no možno aj ja, ale tých čo som spozoroval, určite viac) ?
Re #52973 d3k0: Presne tak, viď Viedeň alebo iné mestské časti. A Petržalčania šomrú keď musia prestupovať NA linku s 3-minútovým intervalom,...
Re #52973 d3k0: No, to s tým zrušením odbočovania som nevedel. Ale dúfam, že si nemyslíte, že DPB je na vine. Keď nie sú prachy, ani pri najlepšej vôli nič nespravíte. No ako som povedal, čítal som, že magistrát už odporučil dajaké zmeny, a mna len zaujímalo, aké odporučil a netvrdím, že sa aj udejú ?
Re #52976 d3k0: Tak často? Ani som si to neuvedomil. A ešte k tomu, keďže si webmaster, fakt sa toľko ľudí sťažovalo na pomalé načítanie imhd.sk, že ste museli novinky zrušiť z úvodnej stránky a otvárajú sa zvlášť?
Re #52982 ufo: Nebol so vo Viedni? Alebo si sa len vozil MHD a nevšimol si si, kam nechodí a bývajú tam ľudia (ale nie taký náročný ako Petržalčania)?
Re #52983 d3k0: Myslím, že to nie je nutné, stačí mu nájsť lepšiu mapu s linkami MHD.
Dam ti protiotazku - co moze robit DPB, ked mesto by najradsej obmedzilo este aj sucasny system? Co moze robit DPB, ked sa podla najnovsich (este neoficialnych) info magoriat rozhodol zrusit odbocenie Most Apollo - Bosakova? Ved vozokm na linku 68 cez Ovsiste asi spadnu z neba a autobusy tiez... Pripadne sa kvoli tomuto vystrelku bude musiet ubrat niekde inde... Takze kym sa ludia na magistrate nespamataju a nenahradia skutocnymi odbornikmi na dopravu, nepomoze ani 100000 podnetov pre DPB... Mimochodom, divim sa, ze su este vo svojich funkciach po tom ako spackali preferenciu... ale o tom este bude pekny clanok aj s prieskumami
Minule som siel do Krasnan k Meopte. Tam sa nikto nepozastavuje nad tym, ako daleko to maju ludia k nosnym linkam (elektricky). Petrzalcania su asi len zvlastna odroda... A nechcem byt zly, ale kolko % je takych, ktori prisli z nejakej dediny, kde im chodi autobus 2x za den a este aj na ten si kusisko poslapu? Nejako nam spohodlneli, nie? Ved co tam po Dubravcanoch, Karlovestanoch ci Racanoch, ktori to maju k elektrickam podstatne dalej ako Petrzalcania k nosnym linkam? Co tam po tom, ze hned "za rohom" vo Viedni su 10-minutove prechadzky (a nielen k metru) uplne bezne? Skoda, ze SME zamestnava takych neschopnych redaktorov v bratislavskej prilohe, akych zamestnava...
d3k0