Dam ti protiotazku - co moze robit DPB, ked mesto by najradsej obmedzilo este aj sucasny system? Co moze robit DPB, ked sa podla najnovsich (este neoficialnych) info magoriat rozhodol zrusit odbocenie Most Apollo - Bosakova? Ved vozokm na linku 68 cez Ovsiste asi spadnu z neba a autobusy tiez... Pripadne sa kvoli tomuto vystrelku bude musiet ubrat niekde inde... Takze kym sa ludia na magistrate nespamataju a nenahradia skutocnymi odbornikmi na dopravu, nepomoze ani 100000 podnetov pre DPB... Mimochodom, divim sa, ze su este vo svojich funkciach po tom ako spackali preferenciu... ale o tom este bude pekny clanok aj s prieskumami
Minule som siel do Krasnan k Meopte. Tam sa nikto nepozastavuje nad tym, ako daleko to maju ludia k nosnym linkam (elektricky). Petrzalcania su asi len zvlastna odroda... A nechcem byt zly, ale kolko % je takych, ktori prisli z nejakej dediny, kde im chodi autobus 2x za den a este aj na ten si kusisko poslapu? Nejako nam spohodlneli, nie? Ved co tam po Dubravcanoch, Karlovestanoch ci Racanoch, ktori to maju k elektrickam podstatne dalej ako Petrzalcania k nosnym linkam? Co tam po tom, ze hned "za rohom" vo Viedni su 10-minutove prechadzky (a nielen k metru) uplne bezne? Skoda, ze SME zamestnava takych neschopnych redaktorov v bratislavskej prilohe, akych zamestnava...
Ale každopádne aj ja, tak ako Sommelier, doporučujem stiahnuť si to GoogleEarth - to je dokonca 3dimenzionálne. Teda sa dá meniť uhol pohľadu a hory sú plastické ? ?
V pravom hornom rohu su 3 tlacitka -
Map Satellite Hybrid
www.maps.google.com
Vzadu na Vysehradskej parkuju nejake 3 busy. Elektricky je hrozne slabo vidiet koli sedym strecham - hrozne splyvaju. Na racianskej stoji jedna pred zvaracakom a dalsie 4 na obratisku...
interval by bol aj na výchosných radiálach 12min. cez víkend. (variant s 2-3 linkami na radiále)
napr. pri Poluse je teraz celkový interval 6,6min., potom by bol 6min.
Na Zlatých pieskoch je teraz cez víkend interval 10min., potom by bol cez víkend 12min. Pri Poluse je skôr potrebné zvýšenie kapcity, na Zlatých naopak zníženie kapacity.
Nie. Optimálny je variant s dva linkami. Jedna po Karlovu Ves a druhá po Dúbravku, jedna pojde po nábreží, druhá cez tunel. Muselo by to byť tak aby bola zachovaná kapcita. Spravil som nejaký koncept kde je 6 liniek, z toho 1 špičková.
1 Hlavná stanica - Šafko
2 Hlavná stanica - Nové Mesto
3 Rača - Šafko
4 Karlovka - Zlaté piesky
5 Dúbravka - Ružinov
7 Vinohrady - Ružinov (špička)
Spravil som k tomu aj amatérske CP, tak aby boli v preklade, napájali na seba so zachovaním až zvýšením kapacity.
Stiahni si rovno Google earth http://dl.google.com/earth/GoogleEarthSetup.exe ma to 11Mb a je to dost dobre, ja si tam napriklad v Blave hladam cyklotrasy na Kolibe.... ale stiahni si to, stoji to za to
d3k0