Ja viem, že by to mali od zastávky Sad Janka Kráľa bližšie, lenže ako vravíš, tie panicky ani nevedia, že tam nejaká zastávka je. Proste sa vezú zo Šafka a vystúpia vtedy, keď autobus zastávi a keď už videli Divadlo Aréna (že ho už prešli). No preto som to povedal tak, že nejaký kolektív paničiek ochkal, že musia na vysokých podpädkoch chodiť za tmy (na večerné predstavenie v zime resp. z neho aj v lete) cez Sad Janka Kráľa z/do Auparku.
Chaaapeeem... len ty si asi neporiadne cital, pretoze keby ano, tak by si si vsimol, ze som tam napisal "...pri spravnej obsluhe..." Co bohuzial nie vzdy je zachovane, a preto si obcas mal moznost vidiet to, co si videl. A nikde som nepopieral, ze si to videl. Rozumieme si?
Aj ja dúfam, že našporené pôjde na to, na čo sa šporilo. Takýmito minimálnimi záplatami na doterajšej situácií sa nič nedosiahne, treba čo najrýchlejšie vybudovať tú električku. Samozrejme, ani to nebude úplné riešenie, no myslím si, že to nevyjde navnimoč.
Re #52951 Technopol: Podľa mňa, by ten variant s jednou električkou na radiále bol lepší. Táto nová trať totiž snáď bude kvalitná a tak by na nej mali premávať nové električky, ktoré sú možno lepšie a trať pokazia za dlhší čas (neviem, či je to tak, no myslím si, že hej). Petržalkčania bývajúcej pri tej dráhe sa nebudú sťažovať na hluk (snáď).
Re #52952 Red-Hawko: No, tých 90 miliónov sa mi nezdá takých nereálnych, aj keď neviem, či to bude tak veľa.
No, ak bude vobec nejaka trat v 5trzke tak ak som dobre pocul tak sa ma kupit 20 elektriciek kazda za (famfary.... tam da da daaaa) 90 milionov
(samemu mi to znie divne tak dufam ze si to dobre pamatam)
NO maju premávať aj nové ale aj stare eliny do Petržalky a vidíš že predsa len jednu novu konečnu treba
Re: inTony a AAA a nebol by najlepší ten variant čo tu už predtým niekto spomínal iba s jednou linkou na radiale ?
To by aj mna zaujimalo, co a ci tu bude jazdit. Bo peniaze co zhanal magistrat (5 mld) vychadzali tusim len na stavebnu cast. Ak sa pletiem tak sa ospravedlnujem.
p.s.: A dufam ze uz nebudu dalej ukrajovat aspon z tej trochy penazi co maju, ale zacnu aj cosi robit.
Aj ja som čítal, ale ten počet nízkopodlažných vozidiel čo chcú kúpiť by na to nestačil. A čo by šlo do Petržky? Hrdzavá T3? Aj to je riešenie, no čítal som aj to (a viac krát) že do petržalky budú premávať NOVÉ NÍZKOPODLAŽNÉ električky.
Podla mňa by potom možno bolo lepšie zaviesť 12 aj cez víkend v čase cca 07:00-20:00 s 15 min. intervalom. Lebo pri tvojom návrhu by sa nedal robiť prekald na východných radiálach, pokiaľ by si na linkách 2 a 3 neskrátil interval na 12 minút.
Re #52946 matej: Linky z Petržalky by mali premávať aj na iné radiály podľa všetkých návrhov čo som čítal.
No vieš, ale nad tým by som uvažoval až keď bude isté, že električka bude postavená.
Podľa výrokov ľudí z DPB by sa mail terajšie trasy MHD upraviť iba kozmeticky. Podľa môjho názoru by sa zriedil interval 95, ktorá zostane naďalej potrebná pre zastávky, kde električka nebude zastavovať. Zrejme príde aj k mneším zmená v trasách a na niektorých linkách k miernemu zriedeniu intervelu, nakoľko by električka mala mať hustejší interval ako linka č. 95 teraz (deklarovaných 90 sekúnd).
Čo sa týka možného obratiska pri Tupolevovej, s tým by som súhlasil, aby linky prichádzajúce od Bradáčovej nemuseli ísť až na Holíčsku. Táto konečná je bez tak len pre 2 linky (pre 3 by to bol menší problém, no niak by sa to dalo, že nejaké vozidlo by stálo na ceste).
Podľa mňa totiž linka z Petržalky pôjde len na Šafko a nebude pokračovať na niektorú z ostatných radiál. Preto by nebolo vhodné obmedzovať Petržalské linky, ktoré do týchto oblastí premávajú.
Podľa mňa 50 pôjde zo Starého mosta cez Aupark, Aupark ju totiž myslím v úseku šafárikovo nám.-Aupark platí. Z Auparku pôjde cez Einsteinovú na Rusovskú. Keďže miestne pomery nepoznám, či je tam niekde vyhovujúce miesto na otáčanie, ak nie pôjde buď:
1. pokračovať Rusovskou cez železnicu, ďalej Jantárovou na starý most.
2. podľa mňa menej pravdepodobný variant (viac vozokm) na Kúpalisko Matador. Odtiaľ cez Rusovskú a Viedenskú na Starý most.
Ak by otáčala na Rusovskej pôjde pravdepodobne naspäť Viedenskou na Starý most.
Re #52936 inTony: Iba si zabudol, že na tejto radiále dôjde k zhoršeniu cez víkend, teraz 5x3=15 vlakov/hodina (linkový interval 20 min), ponovom linkový interval síce 15 min. no iba 3 linky teda 3x4=12 vlakov/hodina.
Pani, bol som v Prahe, ale tak "sjety gumy" som nikdy na BA busoch nevidel. Par krat som sa zamyslel nad bezpecnostou dopravy, najma ked dezen bolo ledva vidiet... Tykalo sa to najma starsich Karos, ale stav bol dost zalostny aj na Citybusoch.
Ked spanu troleje tak vodic hned zabrzdi, vyztupi, nahodi troleje a ide dalej.
Re #52930 Beus: No a ja som uz vela krat videl ze zberace spadli z trolejov a strhovak ich nestrhol do nizsej polohy, a raz ked trolejbus isiel rychlo tak mu vypadli zberace z trolejov a drbli do tej tyce (z lampy) co drzia troleje. Chaaapeees?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA
1. pokračovať Rusovskou cez železnicu, ďalej Jantárovou na starý most.
2. podľa mňa menej pravdepodobný variant (viac vozokm) na Kúpalisko Matador. Odtiaľ cez Rusovskú a Viedenskú na Starý most.
Ak by otáčala na Rusovskej pôjde pravdepodobne naspäť Viedenskou na Starý most.
Re #52936 inTony: Iba si zabudol, že na tejto radiále dôjde k zhoršeniu cez víkend, teraz 5x3=15 vlakov/hodina (linkový interval 20 min), ponovom linkový interval síce 15 min. no iba 3 linky teda 3x4=12 vlakov/hodina.