59 stoji po novom na Racianskom myte v oboch smeroch doobeda aj poobede! To je (aspon pre mna) dost velka vyhoda noveho systemu, aj napriek tomu, ze 59 chodi len v spicke.
Lžeš, přečti si své vlastní příspěvky.
Re #48499 Papyr: 1) Naozaj mi nemusíš písať česky, ešte som po slovensky nezabudol ? ? ? . S tým cestovným to ntiež nie je pravda, pretože tá tarifa bola jednoduchšia - pri prestupných lístkoch 1 pásmo za 6,- CZK, pričom najmenší počet pásiem bol 2.
Re #48500 Papyr: Pretože sú sprostí, ja dodnes nechápem, ako je takýto nespravodlivý systém možné akceptovať.
Re #48502 d3k0: Neexistuje rovnosť okrajová mestská časť = malá mestská časť. Vrakuňa, Podunajské Biskupice či Dúbravka skutočne nie sú malé mestské časti a neplatia menej. Naproti tomu Karlsdorf JE malá mestská časť, prispieva do mestského rozpočtu menej a napriek tomu je v I. tarifnom pásme. To je proste klasické modelovanie v mierke 1:1 - v Prahe majú pásmovú tarifu, budeme mať aj my. A keďže nemáme také pridružené dediny ako je trebárs Štiřín, tak naložíme II. pásmo Dúbravke. Ja byť obyvateľom Dúbravky, tak na protest do MHD BA už nevleziem.
Re #48501 AAA: Ty máš určite veľké komplexy a si voličom SNS, čo???
Re #48504 AAA: Hmm, a ako že sa mám dostať z DNV do Ružinova mimo CMO? A keď budem cestovať len v CMO, tak budem platiť tiež menej, čo je určite maximálne spravodlivé ?. To je proste argumentácia (slabomyseľná) DPB a nejakého mamľasa, ktorý schválil tú tarifu na magorstráte.
Re #48514 Corgon: O čom točíš, dysgrafik petert?
Re #48530 Sommelier: Čo sa týka mamelukov a upgrade vodičákov, obávam sa, že vôbec netušíš, o čom píšeš, šuhajko... Nosné linky nosného dopravného systému by si tiež chcel deliť?
Re #48533 Sommelier: Ad Ik 283 - Bolo vtedy k dispozícii ńiečo lepšie? Napríklad samorozpadávajúce sa Vrakosy B741? To skutočne nebola alternatíva.
Re #48549 NN: No ozaj, jazda (a hlavne ŠTVERANIE sa po schodoch) s Ik 435, autobusom s najnižšou výškou podlahy zo všetkých VP autobusov je traumatizujúci zážitok, zatiaľ čo Ik 412 šotoorgazmus...
Re #48562 SZKV: Zase jednou nepravda - jihlavský nátěr je dost jiný, teoretiku.
Re #48589 petert: Počúvaj, nemáš ty náhodou v občianskom preukaze poznámku "Zbavený spôsobilosti k právnym úkonom"?
Re #48599 petert: Žbžvgrblm? Rozumiete mu niekto?
Re #48626 d3k0: Sa s ním nebav, dysgrafikom slabomyseľným. Ma prekvapuje, že je vôbec schopný obsluhovať PC...
Re #48655 Corgon: Počuj, chudák, keby som mal po povrchu dôjsť tak rýchlo, ako pod zemou, tak sa asi to metro nebuduje, nie? V BA máš lístok na 60 minút za 20,- SKK (cca. 15,- CZK) a taktiež naň prejdeš takmer celé mesto. A ak si v Prahe videl trolejbusy, ty debilček, tak požiadaj svojho ošetrujúceho psychiatra o silnejšie tabletky. Kritika áno, bezmyšlienkovité drístanie momotín NIE!
Re #48672 Corgon: Čo to trepeš, ty úbohý debilček? Jedna električka T3 (ktorá jazdí v BA akurát tak ako záložák) má 15 metrov, K2 22 metrov, 2 x T3 30 m, najdlhšie pražské vozidlo KT8D5 taktiež 30 metrov. Kapišto, stupído?
Re #48684 Corgon: Myslíš pre tých, čo si podľa teba vozia zadky v bavorákoch, alebo pre nejakých iných, debilko?
Re #48727 Corgon: *****! (d3ko: Sorry, nedalo sa).
Menej inteligentni pojdu vrtulnikom, inteligentnejsi MHDckou Do Lamaca sa da prestupit len pod mostom, ze? A co tak na SAV, kde mas 63? To ta uz nenapadlo, ze?
Re #48741 Thomo: Vzhladom na kapacitne moznosti servera je out of order Aj tak to ledva zvlada 500 online uzivatelov baziacich po cestovnych poriadkoch Ale klobuk dole pred masinou, ze to vobec ako-tak zvlada
Re #48744 Erikab: Nuz, uz si neviem predstavit, co by sa dialo, keby ta opatrovatelka byvala napr. v Dubravke... Ale dost bolo srandy - na Dolne hony mozes skusit aj ine spojenie nez 87 - co tak 88+202 (neviem ale kde presne byvas)? Co sa tyka Slovnaftu, budem parafrazovat - "Nasi zamestnanci maju take vysoke platy, ze si mozu dovolit cestovat do prace autom a na lepsiu MHD pre nich neprispejeme ani korunou"... Mimochodom, mozno sa vypari aj obratisko Vlcie hrdlo, lebo onho nikto nejavi zaujem...
moj navrh znie. nevadme sa ako male deti, ale zhodnotme po tyzdni/mesiaci .. nadavalo sa aj predtym a nakoniec sme si na to zvykli ako v dobrom. ja v tom vidim aj plus a aj minus. ale pockam ... a to som z krasnohorskej
Mno, tak už som si to trošku prešla tie cestovné poriadky... Takže, môžem ísť na autobus č. 99, ktorý ide z pred nášho domu o 5:26. Cesta do Ovsišťa má trvať 5 minút. Takže tam prídem 5:31. Lenže 87 (teda bývala 97) odchádza 5:30 ? Takže musím ísť o 5:10 na autobus č.99, aby som z Ovsišťa stihla č.87, ktorá ide o 5:15 h, to je fakt paráda!!! Na miesto určenia sa dostanem o 5:38, ak pôjde všetko hladko a s cestou zo zástavky k opatrovateľke a späť by som mohla byť na zástavke tak o 5:55 h, čiže do 6:30 h by som to mala do práce celkom stihnúť. To je super, byť o 5:10 na zástavke, aby som o 6:30 h bola v robote, fakt. Autom mi to trvá aj so zástavkou u opatrovateľky mimo ranných dopravných špičiek, ktoré okolo 6:00 h ešte nie sú dokopy 17 minút, aby som sa dostala už bez dieťaťa pred robotu. No nič, kašlem dnes na to, idem spať, nech si pospím aspoň tie tri hodinky... ? Teda, nechcem tu fakt vzbudzovať nejakú ľútosť nad pracujúcou mamičkou - ide len o to, že zničili ešte aj to, čo bolo dobré ?
Vidím, že sa tu rozprúdila plodná debata ohľadom zmien v MHD. Dovolím si aj ja prispieť svojou troškou. Na cestu do práce som využívala autobus č. 97, ktorého zástavku som mala asi 5 minút chôdze z domu. Odišla som na materskú dovolenku a situácia sa trošku zmenila. V piatok som nastúpila prvýkrát do práce, išla som na autobus, malý bol s tatkom, takže všetko o.k. Zajtra a v utorok idem do práce autom, takže sa tiež nebudem nad zmenami vzrušovať. Problém nastane až v stredu. Keďže pracujem v Slovnafte (len na mňa neútočte ohľadom cien benzínu a nafty, s tým nemám absolútne nič spoločné), autobus č.97 bol pre mňa veľmi dobrým spojom... Vystúpila som priamo pred robotou. Keďže finančné problémy ma dotlačili k tomu, vrátiť sa ani nie po 10 mesiacoch MD do práce, musela som si zohnať opatrovateľku za prijateľnú sumu, aby sa mi vôbec oplatilo do roboty chodiť. Opatrovateľku mám vo Vrakuni. Dostala som v piatok do práce mail, že sa niečo bude robiť s firemným parkoviskom a preto nemáme do roboty chodiť autom, ale autobusom. A tu nastáva problém. V podstate mám pár možností:
- vstávať neviem ako skoro, ale pravdepodobne o 4:00 h, aby som stihla dieťa nakŕmiť, prebaliť, obliecť, umyť seba, trochu sa upraviť, obliecť, vypiť kávu a s kočíkom letieť na autobus, aby som najneskôr o 5:45 h ráno bola u opatrovateľky, sadla na Bus č. 97 a o 6:30 h v kancelárii na svojom pracovisku a poobede zase autobusom č. 97 do Ovsišťa a odtiaľ ešte 4 zástavky domov iným autobusom...
- vstávať o trošku neskôr, urobiť všetky vyššie uvedené veci s tým, že sadnem do auta, ktoré nechám zaparkované pred domom opatrovateľky(keďže pred robotou nebude kde parkovať), autobusom č. 97 sa doveziem pred robotu, poobede zase tým istým autobusom k opatrovateľke a autom domov...
- alebo pôjdeme do roboty s manželom, ten ma vyhodí pred Slovnaftom, malého odvezie do Vrakune k opatrovateľke a auto si vezme do roboty a keďže nemá pracovnú dobu ako ja, ale pracuje do neskorých večerných hodín, zase môžem ísť k opatrovateľke autobusom a v dopravnej špičke sa trepať s kočíkom domov...
V každom prípade, ak ma spolucestujúci ráno pred pol šiestou uvidia s malým dieťaťom nastupovať do autobusu, nechcem ani vedieť, čo si budú myslieť... Ja nemám problém s cestovaním, to prežijem, ale niekoľkonásobné zdvíhanie kočíka hore dole do autobusu a z autobusu za účastí ľudí, ktorí o takom čase nebudú mať ešte ani rozlepené oči a nieže ešte budú ochotní vstať z vyhriateho sedadla a pomáhať si nechcem ani predstaviť... Okrem toho od utorka hlásia dážď, takže to bude úplná paráda... No nič, zdvihnúť hlavu a HOR SA cestovať!!! Ešteže máme 5 mostov, možno až budeme mať 6-7, tak budeme prestupovať pomaly na každej zástavke. Ja len dúfam, že moje dieťa už bude vtedy samostatné, možno aj bradaté a najlepšie už aj s vnúčatami ? Ak máte niekto riešenie, ako toto vyriešiť, alebo viete o nejakom priamom spoji z Mlynarovičovej ulice k Slovnaftu, sem s ním. Budem vďačná za akúkoľvek radu a pomoc...
Pre mňa to najdôležitejšie nie je! A pochybujem že celá BA sa sťahuje za prácou vlakom na vidiek. A v opačnom smere majú vidiečania zabezpečené spoje do širšieho centra čo myslím drvivej väčšine stačí.
Ešte skús argument, že ak ideš raz za uhorský rok na vlak, nebudeš prestupovať s ťažkou batožinou! Naozaj je taká ťažká? A ako sa s ňou dostaneš z bus výstupišťa na perón? A ako sa s ňou dostaneš do vlaku a do kupé? Všetko ide, len raz si na zastávke prestúpiť z jedného busu do druhého sa nedá! ?
No dočerta! Ani zo Záhorskej Bystrice nemajú priamy spoj do Biskupíc! A dokonca ani do Rače a do Vajnor a ani do Čunova! A čo chúdence z Trnávky?! Ako to len prežijú bez priamej linky do Devínskej?! A prečo sa nemôžem dostať bez prestupu do Devína? A prečo to nejde aj na Východné? A prečo nespravia aspoň päťdesiat liniek z Petržalky do každého kúta v Bratislave, najlepšie ak v Petržke budú stáť všetky pred mojím vchodom? Asi preto že je to blbosť na entú!
Čo tak pod Nový most skúsiť prestúpiť z toho krásneho nosného spoja na 91/191? A čo tak prestúpiť z krásneho nosného spoja na 92? Tá ti tiež obchádza Lamač? A musíš prestúpiť 50 - krát? TO SNÁĎ NIE! AŽ RAZ! A čo ti doteraz chodilo do Lamača? Asi tiež veľké nič ála 92 s premávkou len v špičkách. A teraz ti chodí celý deň - to je ale drzosť, čo?! A čo ti bráni v použití 98 a v prestupe v Ovsišti na 87? Nadľuský problém! Vrtulník nechaj v hangári a začni používať mozog! ?
Áno, všetci pindajú, ani to nespustili. Aj v roku 2000 to bolo dobré ako to bolo, aj predtým to bolo dobré ako to bolo, a aj potom to bude dobré ako to bolo. Ľudia nemajú radi zmeny.
Ľudia z Krásnohorskej sa stále majú luxusnejšie ako ľudia napríklad z Dlhých dielov a DNV - to po A!
Po B - nevidím veľký problém v tom, aby som raz prestúpil na 95 alebo 93 s 3 - 4 minutovym intervalom. O co bola doterajsia 95 lepsia ako sucasna? Ze si nemusel zdvihnut svoj lenivy zadok a raz prestupit? Ale zato si mal parádnu polhodinovu prehliadku po Petržalke? A čo ti bráni prísť na tú 98 s tým nehoráznym a neľudským intervalom o dve minúty skôr aby ti neušla, zviesť sa na Smolenickú a tam prestúpiť na 93/94 s intervalom 1,5 minúty? A keď sa ti nepáči cena, kľudne neplať, ale ani NEJAZDI a používaj taxík! Tam si môžeš nadávať koľko chceš!
Po C - linku 99 budú využívať dôchodcovia, mamičky, ľudia ktorí sa potrebujú dosať k nejakej linke alebo k úradu a napríklad aj ja (po d3kovej rade) pri ceste na Hlavnú stanicu. Nie každý je vôl a predstavuje si pojem linka tak, že zásadne sa musí používať od konečnej po konečnú.
Čo ušetria, ide do zlepšenia dopravy v DNV, aby sa aj oni mali tak dobre ako ty, nevďačník z Lúk VIII!
K ostatnému sa nevyjadrujem, svedčí to o tvojej fundovanosti a sile argumentov. ?
Alebo skús 202 na ASMN + 50 k AUPARKU. Ale to len v prípade, že sa ti nelení ísť aj kúsok pešibusom (počítam že asi sa chceš dostať ku tomu gymnáziu). To je MOŽNO aj rýchlejšie (ak ti sadne prestup) ako doteraz. Ešte by tu bola aj možnosť 87 + 88 niekde na Moste Apollo alebo na EU prestúpiť. No a tá zmieňovaná kombinácia 202 + 88. Zvoľ si čo chceš, výber je bohatý... ?
hej to si mal celkom trefny odkaz.....mna by vsak zaujimalo
ze to co ste sa bavili s tou 90 a tak by ma celkom zaujimalo ako sa mozem z petrzky dostat pod most lebo je krasne ked mame nosny spoj ktory ide na zochovu a odtial si to mam zist dolu pod most???hej tak potom si myslim ze budu autobusy prazdnejsie ked budu vsetci slapat....
a to ze za nu su nejake ine psoje to mi je tak na tri veci ked to ide uplne v keli.
tak to by ma celkom zaujimalo jak sa dostanem do lamaca alebo tak...hej mozem si to prestupit 50 krat ...
podla mna to krasne vyriesili...ziadny spoj ktory ide priiamo....
zrusili aj ten jeden spoj to akoze 97 do vrakune teraz tam pojdem vrtulnikom....alebo mozem slapat cez pentagon hm budu potom preplacat urazy a tak?
Co sa da este do***at na Slovensku, ked uz vsetko do***ane? No predsa doprava. Dobre to bolo tak, ako to bolo. Ludia ja niesom jediny, kto ****je, pocuvam to od kazdeho.
Od Krasnohoskej po koniec Petrzalky ludia, ktori mali 95 a 93 mozu zacat prestupovat. A aby sme neplakali raz, tak nam este aj intervali zvecili (z93na98 z6min na 8, z12 na15, cez vikend z10 na 15!!!). Takze kupte si drahsi listok a ked nie, tak hodte na cierno, nech zistia, ze usetrili hovno.
Este vam natlacia do hlavy kazde 4min autobus, ale ze sa k nemu dostanem po 10minutach s prestupom, ich netrapi.
Fantasticky spoj zriadili ktori pojde cez celu Petrzalku, som zvedavy, kto ho vyuzije.
Dufam, ze to co usetria, daju vodicom na vyplaty, aby sme mohli povedat, ze konecne na Slovensku stupaju nielen ceny, ale aj vyplaty. Co do***eme dalej? Zrusme zdravotnikom, poziarnikom a policajtom auta, vsak mozu ist autobusom nie? Zajac, zaved, ze chory musia mat o 20sk drahsi listok, obmedzime ich vyskyt nielen u lekara, ale aj autobuse (co ked nas nakazia, nech idu pesi).
No teraz to bude uz blbsie s tym casom Avsak ak zalovime v minulosti, tak trasa 71 bola cez Prievozsku a rychla trasa, s ktorou dojazdila, bola zavedena len ako docasna... No a ak ti zdrhla 90, tak si cakala 15 minut, takto na 88 maximalne 6... Vsetko ma svoje za aj proti...
Inak chudaci obyvatelia Koliby, Vajnor, Vychodneho, Lamaca, Devinskej Novej Vsi, Devina, Jaroviec, Rusoviec, Cunova a Podunajskych Biskupic - nemaju priamy spoj rovno na Hlavnu stanicu, ako len preboha mozu cestovat? Urcite chodia taxikmi
El Sergio
Ešte skús argument, že ak ideš raz za uhorský rok na vlak, nebudeš prestupovať s ťažkou batožinou! Naozaj je taká ťažká? A ako sa s ňou dostaneš z bus výstupišťa na perón? A ako sa s ňou dostaneš do vlaku a do kupé? Všetko ide, len raz si na zastávke prestúpiť z jedného busu do druhého sa nedá! ?