to nemá nič spoločné s mostom. Táto zmena by musela prísť či je alebo nie je most. Avšak uvedenie mostu do prevádzky je možnosťou uboriť veľkú zmenu spolu s malou.
Ak chceme zastaviť odlyv ľudí z MHD tak nie zachovávaním súčasného stavu. Neviem čo vám vadí, zvýši sa prepravná kapacita cez mosty a ešte sa ušetrí.
Ee, mala byť jednosmerná pre obraty od Vazovovej na Krížnu. Aspoň tak mi to hovoril blahej pamäti ing. Šestina (na papieri som nikdy nič nevidel), ktorý mal síce všelijaké muchy, ale koncepciu mal celkom jasnú.
este jeden a posledny prispevok pre dnesok:
k tej linke 99 ma napadla vystizna veta: "autobus od nikadial nikam, ked do toho nastupis, nikam ta to neodvezie..vyznam nulovy..."
?
a este strucne k redukcii MHD v BA.:
v BA pribuda mnozstvo bytov, business centier a nakupnych centier, stahuje sa sem mnozstvo ludi z celeho SK, prichadza pomerne dost turistov.......ale doprava sa stale redukuje, rusia sa vozokilometre, je stale menej busov, elektriciek, trolejbusov..
skratka dost velky nepomer...
That´s all....
..inac davnejsie bol na imhd.sk ako aktualita uvedeny plan busov v petrzalke po spusteni elektricky(vizia tusim na rok 2008)... ten plan som si stiahol a je podla mna O DOST LEPSI ako ten terajsi oficialny..
Jozin: Super prispevok, plne s tebou suhlasim.
Je jasne, ze ak sa spravi taka zmena, a ide vlastne o zredukovanie poctu autobusov, lebo tych 10 uz musia vyradit, nemoze to priniest uspech. Nehovorim, ze sa nema spravit reorganizacia, ale TAKA AKO SA NAVRHUJE URCITE NIE. Petrzalka ZUFALO potrebuje nove autobusy(lebo vrakosy uz nesplnaju ani tu najmensiu uroven cestovania), rychle spojenie s vychodnou castou mesta a hlavne uz konecne ELEKTRICKU!!! Lebo nechapem ako sa moze stat AUTOBUS PRE ca.100 ludi NOSNYM DOPRAVNYM PROSTRIEDKOM!!!!(vid linka 95)....a cez stary most...
a staci mi lubovolny priklad trasy...to co ma teraz napada..idem napr. z Jasovskej do Race...: potrebujem najprv CAKAT...na 99..potom vystupit, CAKAT na 95...potom vystupit...CAKAT na elinu...potom vystupit, CAKAT na elinu ktora ide do RACE...super...TESIM SA:::
..ale ma to jedno pozitivum...ked som doteraz isiel niekam do ruzinova, isiel som 86 a mal som vyhliadkovu trasu po petrzalke(nechtiac..) a teraz si mozem spravit tu vyhliadkovu trasu linkou 99!!! a ani nemusim ist do ruzinova...NO NEKUP TO:::
Ukážka myslenia cestujúcej verejnosti (z debaty medzi programátormi, čiže ľuďmi, ktorí by mali mať logické myslenie):
A: Čo je to za hlúposť, doteraz som mal v Dúbravke tri linky, teraz budem mať dve.
B: Ale budú chodiť každých 8 minút, kým dnes chodia každých 12.
A: Ale budem mať iba dve linky, teraz mám tri.
B: Doteraz si mal pätnásť súprav za hodinu, na každej linke päť. Po novom budeš mať na každej linke 7 a pol, takže dokopy zase pätnásť.
A: Ale budem mať iba dve ... atď.
===
A: Ale keď idem do práce, môžem ísť 1-kou alebo 12-kou, čiže 10 spojov za hodinu. A po novom to bude 7 a pol.
B: No, to je pravda, ale budeš môcť ísť 5-kou a prestúpiť na 12-ku.
A: Ale ja nechcem prestupovať.
B: Keď ti vadí prestup, tak si holt počkáš na deviatku.
A: Mne nevadí prestup, mne vadí VŠETKO!!!
(koniec diskusie)
2) Prestupy sťažujú cestovanie dôchodcov, invalidov a ľudí s kočíkmi. Ale to nie je dôvod na zavrhnutie prestupného systému, ale dôvod na nákup nízkopodlažných vozidiel.
Nie, áno, áno, áno.
Ale CEPIT má stáť niekde medzi BEZkou a Vajnormi a predĺženie električky je plánované iba niekde k NAYke, resp. oproti stanici, bez prechodu cez železnicu.
Pokiaľ viem ja, 12-ka bola rozdelená kvôli výluke a ľudia si tak zvykli na priame spojenie Šafko-Dúbravka, že to tak aj zostalo. Zefektívnenie premávky znamenalo možnosť nasadiť na ružinovskú polovicu kačice namiesto súprav.
Musím sa priznať, že som neprepočítaval ostatné radiály a tipol som 3 K2 a 5+17 2xT. Ale čo sa týka spoločnej rannej kapacity na račianskej radiále, od Vinohradov na Račko je to fuk.
dakujem, ze si mi to pripomenul, inac by som si to asi nevsimol ?
nechapem jednu vec - pribudne jeden most, ktory sa dotkne jednej-dvoch liniek (85, 86, ...), ale kvoli tomu sa rozbije MHD v celej Petrzalke. a navyse sa rata s niecim, co este nie je vobec iste (elektricka).
ako cestujuci, ktory ma za neskutocne peniaze neskutocnu kulturu cestovania, musim za kazdou zmenou jednoznacne vidiet nieco, co mi nic dobre neprinesie...
hoppusmark
Je jasne, ze ak sa spravi taka zmena, a ide vlastne o zredukovanie poctu autobusov, lebo tych 10 uz musia vyradit, nemoze to priniest uspech. Nehovorim, ze sa nema spravit reorganizacia, ale TAKA AKO SA NAVRHUJE URCITE NIE. Petrzalka ZUFALO potrebuje nove autobusy(lebo vrakosy uz nesplnaju ani tu najmensiu uroven cestovania), rychle spojenie s vychodnou castou mesta a hlavne uz konecne ELEKTRICKU!!! Lebo nechapem ako sa moze stat AUTOBUS PRE ca.100 ludi NOSNYM DOPRAVNYM PROSTRIEDKOM!!!!(vid linka 95)....a cez stary most...
a staci mi lubovolny priklad trasy...to co ma teraz napada..idem napr. z Jasovskej do Race...: potrebujem najprv CAKAT...na 99..potom vystupit, CAKAT na 95...potom vystupit...CAKAT na elinu...potom vystupit, CAKAT na elinu ktora ide do RACE...super...TESIM SA:::
..ale ma to jedno pozitivum...ked som doteraz isiel niekam do ruzinova, isiel som 86 a mal som vyhliadkovu trasu po petrzalke(nechtiac..) a teraz si mozem spravit tu vyhliadkovu trasu linkou 99!!! a ani nemusim ist do ruzinova...NO NEKUP TO:::