Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #45723:
Aby som doplnil - ideálna by bola už v nejakom 1991(?) plánovaná a potom zase stornovaná spojka Blumentál-Odborárske námestie (pred križovatkou Odborárske námestie už bola pri rekonštrukcii osadená zbiehacia výhybka) a linka žst. NM - Vazovova-Blumentál-Odborárske nám.-žst. NM.
Reply on: S499.1023 #45726:

Ale vies ze som to nemyslel vazne. ?
Reply on: fobust #45723:
Obnoviť koľajové spojenie Vajnorská-Miletičova (ktoré nikdy nebolo používané pre vozbu cestujúcich)by si mohol jedine tak po estakáde (pod zemou je podchod:-P), inak by si na polovicu cyklu zablokoval celú križovatku Trnavské mýto (bolo by to kolízne so všetkými smermi okrem minimálne využívaných smerov Šancová-Krížna a Trnavská-Vajnorská) a spôsobil by si definitívnu saturáciu celého mesta gumokolmi ? .
Reply on: fobust #45723:
Nazdar posielam ti otazku mailom.
Reply on: tr3mp #45720:
Ak by to mali byt zmeny do buducna, aby každý rok nedochádzali k tak sprostým zmenám, ktoré iba mýlia ludí, je dobré mysliet aj do predu. Shoping Palace sa má ešte riadne rozširovat a navyše cez leto je Zlatých Pieskoch aj vela ludí na dovolenke, je tam predsa kempova oblast atd., takže toto všetko by malo opodstatnenost, navyše z roka na rok sa toto uzemie rapidne mení, si spomen čo tam bolo par rokov do zadu, polia...ale aj tak toto opatrenie navrhuje presný opak. O jednom hovoria a iné navrhuju, a tato radiala bude asi skutočne najviac negatívne oplyvnená touto "racionalizáciou". Viem, že su aj vytaženejšie radiály, ale zasa zredukovat niečo na minimum, to je dobrá blbost, najma vzhladom rozvoj uzemia za posledne roky pri Zlatých Pieskoch.
Reply on: tr3mp #45720:

Idealne by bolo, keby na Trnavskom myte obnovili kolajove spojenie z Vajnorskej smerom na Mileticovu, ako kedysi. A zaviest posilovu linku Ruzinov - ZST Nove mesto, ktora by premavala iba s spicke a vykryla by prave tych 12, resp. 14 percent, ktore chybaju. Samozrejme by bolo nutne spravit aj zastavky pre tuto linku.
Reply on: fobust #45719:
Neporovnávam kapacitu (obsaditeľnosť vozidiel), ale počet vlakov na radiále v jednom smere za hodinu, ktorý sa cez víkend znížil všade a v sedle v úseku: Karlova Ves - CMO, Zlaté Piesky - Zátišie, Hlavná stanica - Floriánske nám./STU.
Reply on: AAA #45717:
To je zaujímavé, hlavne ta obhajoba trasy na Zlaté Piesky...práve tato radiála bude asi najviac negatívne dotknutá "zlepšením" linkového vedenia.............
Reply on: AAA #45717:
Ten výsledok auditu o nedostatočnej kapacite na Vajnorskej radiále je podľa mňa riadna haluz ... ešte som nevidel električku, v ktorej by boli v úseku Polus - Zlaté Piesky nebolo aspoň niekoľko miest na sedenie voľných. Nedostatočná kapacita je v úseku Polus - Trnavské mýto.
Reply on: AAA #45717:

Na vsetkych radialach s vynimkou Karloveskej doslo k znizeniu kapacity. Alebo?
Reply on: AAA #45717:

Zmeny počas tlače ☺
Opravujem víkend Pri kríži na 9/8.
Ja som sa zamyslel nad tým ospevovaným električkovým linkovaním a zistil som, že na všetkých radiálach sa zmenšuje počet vlakov za hodinu nasledovne
Údaje v poradí zastávka: sedlo - súčasnosť/budúcnosť//víkend - súčasnosť / budúcnosť
Karloveská radiála:
Pri kríži: 15/15//15/12
Karlova Ves: 25/22,5//15/12
Račianska radiála:
Komisárky: 15/15//9/8
ŽST Vinohrady: 15/15 // 9/8
Vajnorská radiála:
Zlaté Piesky: 10/ 7, 5 // 6/4
Zátišie: 15/15 // 9/8
Ružinovská radiála:
Astronomická: 15/15 // 9/8
Hlavná stanica : 20/15 // 12/8
Čo tým chcem povedať? To, že audit konštatuje citujem ,,K týmto pripomienkam sa naviac pripojili pripomienky na nedostatočnú kapacitu na Vajnorskej radiále - POLUS CITY CENTER (najmä v sedle a dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja) znásobené otvorením ďalších obchodných aktivít v tejto oblasti (HYPERMAKETU TESCO a rozšírenie nákupného strediska SHOPPING PARK SORAVIA v oblasti Zlaté piesky). Predmetom ďalších pripomienok sú dlhé linkové intervaly v sedle a dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja - sú to požiadavky smerované nie na prepravnú kapacitu, ale na kvalitu dopravy."
Pritom ako je vidno sa de facto počet vlakov na všetkých radiálach sa za hodinu oproti súčasnosti znížil. Pýtam sa teda, prečo je riešenie vlastne proti výsledkom auditu. Pričom keby som bral na porovnanie počet vlakov za hodinu do užšieho centra dopadlo by porovnanie ešte horšie.
Reply on: papuca #45715:

O tych bizniscentrach mi ani nepis. Ziadne nema poriadne napojenie na MHD, zastavka je u niektorych uplne mimo, teraz to tu este rozkopali aby robili dalsi kruhovy objazd, niet kam zaparkovat, bordel... Grrrr.. ?
sorry, ale neda sa mi nevyjadrit na margo prestupov. ok, nemam vela pripomienok k zmenam, aj ked si neviem predstavit starsich ludi a handicapovanych ludi, ako budu stale prestupovat.
no skor mi vadi jedno: v mestach kde som zazil krastie linky s prestupmi bolo metro. teda, clovek vysiel z eliny alebo busu a isiel do metra. v metre nie je zima, ani horuco (okrem NY broadway a pod. ;o) ) a hlavne, neprsi tam na vas atd. teraz je leto, pekne. ale pride september a az do maja nam bude niekedy prsat, inokedy liat a fukat, inokedy snezit... hm, neviem, ci je to kvalitne a pohodlne cestovanie...
a tu v business centre stale viac ludi presedlava na svoje vlastne vozitka, alebo sa nechava vozit. ludia maju mhd plne zuby. skoda, velka skoda.
ked uz prestupy, tak potom, nech sa na prestupnych uzloch vybuduju aj prijemne a kapacitne pristresky, ktore naozaj budu plnit svoj ucel. hmmm
o5 jeden nazor neodbornika ;o) a upozornujem, ze nie som z cukru. ale tiez rasdej pridem do prace suchy a cisty. a nehovoriac o mamickach s kocikmi a pod.
Vcera som videl zaujimavu situaciu.
Na nemenovanej zastavke zastal solo bus na druhej pozicii. Klbak za nim vypustil ludi a cast sa presunula do sola. Vodic sola, s rukou pod bradou, pockal prebiehajucich, potom otvoril dvere dobiehajucim a nakoniec odchadzal pomaly s pohladom do spatneho ci niekto este nedobieha.
A vodic klbaku nasledne potiahol z tretej pozicie na zastavke na zaciatok a zobral este par ludi.
Najzaúmavejšie je že Petržalčania nadávajú na nový systém a ostatní Bratislavčania nadávajú a závidia a že či Bratislavu nepremenujeme na Petržalku.
Reply on: runway #45706:
Ale zrejme ti už nebude vadiť, že tou ex92 potom 82 sa síce s prestupom, ale dostaneš aj medzi 8.00 a 14.00 a aj po 19.00 čo na VŠ nie je žiadna rarita končiť o pol ôsmej ako takisto je bežné začínať o 11.00. Pri tomto systéme ušetríš dobrých 10 minút oproti L81 + L39/31
Doteraz si do školy chodil bez prestupu jedine ráno a poobede, inak si musel pretupovať a to tak, že si buď prešiel podchodom na opačnú stranu alebo si prešiel na úplne inú zastávku. Teraz prestúpiš na tej istej zastávke na bus, ktorí ti bude jazdiť častješie a menej plný ako L39, L31.
Toto nie sú argumenty. Najprv ti vadí, že sa prdĺži cestovanie a ak ti dokážeme, že nie, tak zrazu ti to až tak nevadí, vadí ti prestupovania pričom väčšinu času do školy prestupuješ.
A ak vidíš len prestup L95 + L12 tak si to skúr najprv poriadne preštudovať a až potom kritizuj. Lebo ešte máš L95 a L82 (ktorá bude jazdiť celodenne aj cez víkend) alebo pôjdeš L95 + L83 a potom L31/39 alebo L5/9
Reply on: runway #45706:
Si proste hlupák a stále to dokladuješ.
Reply on: runway #45694:
Si jednako hlupák a jednako klamár...
Reply on: runway #45706:
pri setreni sa obvykle velmi zlepsovat neda ? a jedno si uvedom....kam by sme dospeli, keby sa museli zapracovat prepravne poziadavky kazdeho jedneho cestujuceho, tak aby mal od domu priame spojenie na vsetky miesta v BA??? Napriklad taki obyvatelia DD sa do centra mesta bez prestupu nedostanu vobec dnes ani zajtra...a to uz dnes nie je ziadne male sidlisko...a pritom tam ani nemaju ziadne klbove autobusy...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.