V Bratislave nejazdí električka KT8 preto, lebo mestská doprava neslúži k uspokojovaniu šotoušov ale k preprave cestujúcich. Súprava 2*T3 splní presne ten istý účel ako KT8 a je flexibilnejšia.
Električka KT4 žiadny podvozok pod kĺbom nemá, takže nemá ANI TROCHU podobné kĺby ako KT8, je dlhá necelých 20 metrov a široká 2,2 m. NAČO by nám také električky boli?
skoro je skoro. Chcem len povedat, že ak sa nevyužiju mimo kupacej sezony 2-voznove supravy, tak aspon solo mimo sezonu. Je lepšie, ak mi dojde raz za 10 min. solo ako raz za 20 min dvojička. Inak bavíme sa o využití KAPACITY
Chcel by som sa opýtat niekoho, prečo v BA nejazdí električka typu KT8. Viem, že mi napíšete, že kôli podvozkom v kĺbe, ale predsa neexistuje riešenie pre 1000 mm rozchod? Električky typu KT4SU sa mi zdá, že pre 1000 mm sú, a oni majú dost podobné klby. Neviete niečo niekto o tom ? Prípadne, prečo tu nemame voz typu KT4SU ?
Dobre, tak nech daju mimo kupacej sezony sólo, ale nie, že to zredukuje počet spojov tak, že každí pojde radšej autom. Sólo vozy mimo sezóny by sa uživili.
Prázdna električka pre mňa znamená, že keď si všetci posadajú, tak zostane voľných aspoň 50% miest. Ideálna je podľa mňa električka, kde je 0 voľných miest a nikto nestojí. A skutočne okrem kúpaliskovej sezóny som ešte nevidel na Zlaté piesky ísť električku, kde by boli všetky miesta obsadené.
No ja si myslím, že minimálne v mimošpičkovom období v prac. dni a cez víkend je to riedenie na Zlatých Pieskoch ,,najmenším nedostatkom celého systému".
Čo je pre teba prazdna električka ? Ked sa v nej dá kultune cestovat ? Neviem prečo každý silou mocou tvrdí, že elina nieje vytažená, pokial z nej nivisia ludia ako z indického vlaku a pokial neničí kolaje z pretaženia vozu...
V lete by nemal byt problem to nejako posilnit, tak ako sa posilnuje napriklad linka 43... Ale je zbytocne, aby cely rok tam jazdili doslova prazdne elektricky. A do Vajnor elektricka zatial nema moc perspektivu, a ten CEPIT ktovie ci postavia..
Neviem preco sa rata v novom elektrickovom linkovom vedeni s obmedzenim spojov na Zlate piesky. Viem pochopit, ze ludia do Tesca necestuju MHD, ale v lete na Zlate piesky MHD vyuzivaju. Ved parkovat sa tam skoro nikde neda. A navyse som cital, ze po postaveni technologickeho parku CEPIT vo Vajnosroch sa rata s predlzenim trate az do Vajnor..Je ale otazne, ci ten park vobec postavia..
dodatok #45730 fobust:
Pozri, linku 4 a 3 (po trase terajsej 11) posilnit tak, aby sa mohla zrusil nemyselna 17. Vybrane spoje linky 3 by v spicke koncili na ZST Vinohrady. Obnovit linku 8 tak ako je. Tym padom by sme vyriesili aj Ruzinov.
Čo sa týka tej spojky Ružinovskej a Vajnorskej radiály plne s tým súhlasím. Mohol by mi niekto povedať, kedy bolo toto spojenie zrušené.
Viete mi niekto poradiť, kde sa dá zistiť najpresnejšia vzdialenosť medzi jednotlivými zastávkami MHD?
Presne tak! Prave som to chcel napisat. Viem ze tam bola ta zjazdova vyhybka, dokonca aj krizenie. A potom by sa linka 2 nechala takto vrtiet, na HLST by sa poslala obnovena linka 8 po svojej existujucej trase a L3 by sla po trese terajsej linky 11. A nedoslo by k ziadnemu zhorseniu ani na Vajmorskej ani na Ruzinovskej radiale.
Silno pochybujem, že najbližších 20 rokov sa nejaká podstatná zmes bude trepať až na Zlaté piesky kvôli nákupom. Veď po ceste majú Polus. Do Tesca tiež nechodí skoro nikto MHD, možno takých 5% zákazníkov a zamestnanci...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
81-71