Mrzi ma, ze podla tohto navrhu linkoveho vedenia sa rusi spojenie oblasti Ruzinova-Prievozu s Petrzalkou. Ved je to dost o hubu. Byvam v Prievoze (zastavka Krasna) a skolu mam na Halovej (zastavka Markova) Podla tohto planu budem musiet ist 3 spojmi. Zda sa mi to chore. pr
neviem, ale tá 3 sa mi zdá na nič. Z Rače budú musieť prestupovať, aby sa dostali do centra, a takisto aj z Ružinova budú musieť prestupovať, aby sa dostali do centra. Ale je mi to zásadne jedno, ako to bude, to bol len názor. Ja osobne sa snažím minimalizovať používanie MHD v BA.
Pavol: Linka 12 bola rozdelená, aspoň pokiaľ ma pamäť neklame, pre nejaké zefektívnenenie premávky (keby bola na jednej radiále porucha, neovplyvnilo by to premávku na druhej a naopak.)
Ámos Keynes, myslím, že neprepojenie polky centra priamo s Račou je hlúposť, rovnako ako žiadne priame spojenie severu centra s Ružinovom. Ja viem mapka možno vyzerá pekne, ale viezť sa z Nám. Ľ. Štúra okľukou a s prestupom do Rače je hlúposť. Rovnako ako ísť z Obchodnej 5 na Račianske mýto a odtiaľ na 3 do Ružinova.
---------------------------------------------------------------------
Čo sa týka tej 51, 76 a 58
51: Lopenícka - ŽST Vinohrady - Odborárska - Trnavské mýto.
Ostatné nechať ako je.
Raz davno bola elektricka L12, ktora chodila z Dubravky do Ruzinova. zvykli sme si. Z nejakeho dovodu ( kto si ho pamata? napiste ho sem!) ju presekli v polke a rozdelili na L12 (Dubravka - Safko) a L14 (Safko - Ruzinov). zvykli sme si.
ale co to, co to? linku L12 ZASE skratili (Karlovka - Safko) a linku L9 presuvaju na miesto posobenia povodnej L12 (Dubravka - Ruzinov). nema viac logiky linky L9 a L12 vymenit?
a 2.otazka: o par rokov zase L9 rozstrihnu na poli? a tak dokola? toto je koncepcia?
Raz davno bola elektricka c.12, ktora chodila z Dubravky do Ruzinova. zvykli sme si. Z nejakeho dovodu ( kto si ho pamata? napiste ho sem!) ju presekli v polke a rozdelili na c.12 (Dubravka - Safko) a c.14 (Safko - Ruzinov). zvykli sme si.
a co to, co to? linku c.12 rusia zavadzaju zase dlhu linku (Dubravka - Ruzinov) po povodnej trase c.12 ale uz je to c.9 .
Ahoj, jeden maly postreh k Tvojim spravnym prepoctom, ide dostat 111% : 3,5 TT a 17 K, potom by sa sprejazdovali ako pocas istej vyluky 12s/14, iste si spomenies ?
Linka 185 sa točila na parkovisku pred Dostihovou dráhou. Ak ma pamäť neklame, tak za posledných 15 rokov tam nemalo nič iné konečnú.
Re #45630 Martin Fundárek: Ja som sa nad linkovaním tiež zamýšlal (ale zahrnutú som mal aj Petržalku) a vyšlo mi takmer to isté, len s tými L3 a L8 ako som písal.
Kilometre na 7,5 minútový interval by sa dali získať posunutím rannej špičky (nie začiatkom premávky) o pol hodinu, prípadne znížením počtu jalových kilometrov. Samozrejme za predpokladu, že to na to postačoval počet vozidiel.
1. 59-ka ráno stojí na Račku, takže ľudia chodia až tam (okrem tých, čo si uvedomujú, že vďaka zápche medzi Vinohradmi a Gardou zabijú viac času, než štyrmi zastávkami v električke navyše).
2. Tvoj výpočet kapacity vozidiel je nesmierne zaujímavý. Ja stále počítam (v súlade s odporúčaním Koladovho materiálu :-)) 5 osôb na m2, takže súčasná kapacita je zhruba 4625 ľudí (10 x K2 po 150 ľudí na linkách 3 a 17, 10 x súprava po 200 ľudí na 5 a 11 a 7,5 x kĺbový autobus po 150 ľudí na linke 59), nová 4125 (7,5 x K2 po 150 ľudí na linke 3 a 10 x súprava po 200 ľudí na 5 a 17).
Ja som pred časom uvažoval nad redukciou počtu liniek a dopracoval som sa približne k rovnakému návrhu ako ide do MZ - až na malé detaily. Ale tých 7,5 minúty mi už nijako nechcelo vyjsť.
imbecilizmus petrzalskej samospravy asi nema hranic, ale ja sa uz nad tym rozculovat nemienim... v petrzalke byvat neplanujem, tak sa ma to ani neak velmi netyka... nech si tam postavia hoc aj berlinsky mur...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Author
Ahoj, jeden maly postreh k Tvojim spravnym prepoctom, ide dostat 111% : 3,5 TT a 17 K, potom by sa sprejazdovali ako pocas istej vyluky 12s/14, iste si spomenies ?