Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: doquen #45646:
cez vrakunu ma ostat premavat linka 67.
Neviem ci mam stastie, ale trolejbusmi na L201 a 202 chodim takmer denne, s tym zeby ostavali pravidelne niekde pokazene veru skusenost nemam. L202 je schopna prejst celu trasu z konecnej na konecnu za cca 20 minut, dlhsie trvanie cesty je sposobene hlavne neprejazdnostou ciest v priebehu dna, dlhsimi zdrznymi dobami na zastavkach a blbou chronometrazou. V kazdom pripade tie zmeny asi sleduju dosiahnut dalsi odlev cestujucich z MHD do IAD...
Vidím, že nový systém dopravy vymýšľali veľmi rozumní páni, ktorí zrejme do roboty a späť domov cestujú vo vlastných autách a nie v MHD. Mám taký pocit a určite to nebude len pocit, že Bratislava sa o chvíľu bude môcť premenovať na Petržalku.
Veľmi sa nestarám do iných mestských častí, konkrétne mi ide o Vrakuňu, kde (bohužiaľ) bývam a odkiaľ som nútený cestovať do mesta, do školy i práce prostredníctvom MHD. Doteraz, a to mi dá za pravdu myslím každý Vrakunčan, bola situácia s MHD úplne otrasná - cestujeme do centra, vlastne nie do centra, ale na Rajskú ulicu, pomalými stále sa kaziacimi trolejbusmi 30 minút. Jediné "vykúpenie" bol možno spoj 71, ktorý premával síce vo veľmí obmedzenom čase a len cez týždeň, ale bol aspoň čiastočne výhodným spojením s centrom. Preto bol aj vždy plný, čo viem z vlastnej skúsenosti, nakoľko som ho často využíval. Podľa nového ZRUŠENÝ.
Taktiež si neviem dokonale predstaviť novú "modifikovanú" linku 97 - 87. Cez víkend v takom prípade vo Vrakuni nebude premávať ŽIADEN dopravný prostriedok. Jediným riešením je 15-minútová cesta na zastávku.
Jestvuje ďalších x chýb a výčitok, ktoré mám na MHD ohľadne Vrakune, ale akosi ma opäť raz prešla chuť (a zrejme aj tento priestor) na to myslieť.
Vážení páni z Magistrátu BA a DPB, zamyslite sa a skúste sa vcítiť aj do pozície obyvateľov Vrakune a nemyslite len na Petržalčanov. Aj my sa chceme v 21. storočí dostať do centra v rozumnom čase a rozumným spôsobom!
Musel som to napísať, keď už naša "ochotná a o všetko sa zaujímajúca pani starostka" radšej diskutuje o novej zeleni do jej domu.
Vo Švajčiarsku prestali premávať vlaky
http://www.sme.sk/clanok.asp?vyd=&cl=2270035
Mrzi ma, ze podla tohto navrhu linkoveho vedenia sa rusi spojenie oblasti Ruzinova-Prievozu s Petrzalkou. Ved je to dost o hubu. Byvam v Prievoze (zastavka Krasna) a skolu mam na Halovej (zastavka Markova) Podla tohto planu budem musiet ist 3 spojmi. Zda sa mi to chore. pr
Reply on: Ámos Keynes #45605:
neviem, ale tá 3 sa mi zdá na nič. Z Rače budú musieť prestupovať, aby sa dostali do centra, a takisto aj z Ružinova budú musieť prestupovať, aby sa dostali do centra. Ale je mi to zásadne jedno, ako to bude, to bol len názor. Ja osobne sa snažím minimalizovať používanie MHD v BA.
Pavol: Linka 12 bola rozdelená, aspoň pokiaľ ma pamäť neklame, pre nejaké zefektívnenenie premávky (keby bola na jednej radiále porucha, neovplyvnilo by to premávku na druhej a naopak.)
Ámos Keynes, myslím, že neprepojenie polky centra priamo s Račou je hlúposť, rovnako ako žiadne priame spojenie severu centra s Ružinovom. Ja viem mapka možno vyzerá pekne, ale viezť sa z Nám. Ľ. Štúra okľukou a s prestupom do Rače je hlúposť. Rovnako ako ísť z Obchodnej 5 na Račianske mýto a odtiaľ na 3 do Ružinova.

---------------------------------------------------------------------
Čo sa týka tej 51, 76 a 58
51: Lopenícka - ŽST Vinohrady - Odborárska - Trnavské mýto.
Ostatné nechať ako je.
NADPIS: elektricky L9 a L12

Raz davno bola elektricka L12, ktora chodila z Dubravky do Ruzinova. zvykli sme si. Z nejakeho dovodu ( kto si ho pamata? napiste ho sem!) ju presekli v polke a rozdelili na L12 (Dubravka - Safko) a L14 (Safko - Ruzinov). zvykli sme si.

ale co to, co to? linku L12 ZASE skratili (Karlovka - Safko) a linku L9 presuvaju na miesto posobenia povodnej L12 (Dubravka - Ruzinov). nema viac logiky linky L9 a L12 vymenit?

a 2.otazka: o par rokov zase L9 rozstrihnu na poli? a tak dokola? toto je koncepcia?
Raz davno bola elektricka c.12, ktora chodila z Dubravky do Ruzinova. zvykli sme si. Z nejakeho dovodu ( kto si ho pamata? napiste ho sem!) ju presekli v polke a rozdelili na c.12 (Dubravka - Safko) a c.14 (Safko - Ruzinov). zvykli sme si.
a co to, co to? linku c.12 rusia zavadzaju zase dlhu linku (Dubravka - Ruzinov) po povodnej trase c.12 ale uz je to c.9 .
Reply on: Martin Fundárek #45610:


Ahoj, jeden maly postreh k Tvojim spravnym prepoctom, ide dostat 111% : 3,5 TT a 17 K, potom by sa sprejazdovali ako pocas istej vyluky 12s/14, iste si spomenies ?
Neviete kedy začne jazdiť 7704?
Reply on: Andy #45629:
Aj v Ostrave im jedna 15Tr zhorala do tla. Asi to nebudú konštrukčne najlepšie vyriešené trombelusy:-D.
Reply on: Andy #45628:
...veď ja nič... to ešte len nejaká vlčia tma bola ráno... ?
Skratku, ktorá bola vyše roka oplotená, už otvorili
SME, 22.6.2005
http://ba.sme.sk/clanok.asp?cl=2268269
Reply on: Peon #45618:
Linka 185 sa točila na parkovisku pred Dostihovou dráhou. Ak ma pamäť neklame, tak za posledných 15 rokov tam nemalo nič iné konečnú.

Re #45630 Martin Fundárek: Ja som sa nad linkovaním tiež zamýšlal (ale zahrnutú som mal aj Petržalku) a vyšlo mi takmer to isté, len s tými L3 a L8 ako som písal.
Kilometre na 7,5 minútový interval by sa dali získať posunutím rannej špičky (nie začiatkom premávky) o pol hodinu, prípadne znížením počtu jalových kilometrov. Samozrejme za predpokladu, že to na to postačoval počet vozidiel.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos Keynes #45613:

1. 59-ka ráno stojí na Račku, takže ľudia chodia až tam (okrem tých, čo si uvedomujú, že vďaka zápche medzi Vinohradmi a Gardou zabijú viac času, než štyrmi zastávkami v električke navyše).
2. Tvoj výpočet kapacity vozidiel je nesmierne zaujímavý. Ja stále počítam (v súlade s odporúčaním Koladovho materiálu :-)) 5 osôb na m2, takže súčasná kapacita je zhruba 4625 ľudí (10 x K2 po 150 ľudí na linkách 3 a 17, 10 x súprava po 200 ľudí na 5 a 11 a 7,5 x kĺbový autobus po 150 ľudí na linke 59), nová 4125 (7,5 x K2 po 150 ľudí na linke 3 a 10 x súprava po 200 ľudí na 5 a 17).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Valec #45615:
Ja som pred časom uvažoval nad redukciou počtu liniek a dopracoval som sa približne k rovnakému návrhu ako ide do MZ - až na malé detaily. Ale tých 7,5 minúty mi už nijako nechcelo vyjsť.
Reply on: LUK #45627:
Ktoré? Však tam je 15.6.2005 a jún 2005.. Čo na tom nesedí?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.