Reply on: J #28001:
Nezačínajú o 4:30 ale o 3:30, prestávky majú tak skoro nie preto, že by ich už museli mať ale preto, že musia mať prestávku všetci, tak sa to musí rozptýliť. Vozeníe vodiča vo voze je nezmysel a odporuje to zákonu ale aj to je riešiteľné - vodiča vystrieda striedač, po nejakých 35 minútach tento vodič vystrieda ďalšieho atď.I.
Vladimír
bezpečnostná prestávka - jedna 30 min. prestávka na štyri hodiny. Môže byť rozdelená, minimálna započítateľná čiastka je však 10 min. Prestávka je platená.
prestávka na odpočinok a jedenie - jedna 30 min. prestávka po maximálne 6 hodinách od nástupu služby. Nesmie byť rozdelená. Prestávka je neplatená.
Re #28002 J: ohóóó... všetko by sa dalo vyšpekulovať. Kde je napríklad napísané, že prestávkujúci vodič musí po prestávke sadnúť do toho istého vozňa?
Re #28003 hroch: Vieš, ja by som ako cestujúci nepovažoval napríklad spojenie Obchodná - Petržalka za funkčné, ak sa mám trmotať cez Vazovovu. Moja zásada je, keď nemôžem ísť priamo na Obchodnú aj Špitálsku, tak radšej iba na jednu z nich a druhú nie ako by som mal mať v jednom smere spoj tam a v druhom späť.
Z prevádzkového hľadiska zase už poniektorí tiež spomínali, že neúmerne prehustíš dopravu v centre. Len si zober, že pri diametrálnej linke môže jedna súprava prejazdom v centre vyložiť ľudí napr. z Dúbravky a naložiť do Rače. V Tvojom návrhu sa ale každá bude otáčať a vracať do východiskového bodu. Ak si vezmeš, že na hlavných radiálach budeme počítať s intervalom v špičke 2 minúty (na ružinovskej radiále a Vajnorskej ul. trochu menej), tak si predstav, čo bude v centre, keď sa to tam všetko bude chcieť otočiť.
Re #28006 Papyr: Vždy som obdivoval ten rozdiel medzi nami, kde kým ja niečo prácne vystihnem v troch odstavcoch, Ty vystihneš jednou vetou
Re #28010 hroch: Tá bomba mohla byť myslená obrazne. V podmienkach Bratislavy pokojne stačí jedna vykoľajená električka.