Suhlasim ze je to o technike jazdy, pripadne nastaveni prevodovky. Tie tri sedadla medzi 2. a 3. dverami su podla mna tiez pitome, ako aj vysoko umiestnene okna, ale tymto trpia vsetky SORy. Okna by mali byt nizsie, njama v nizpodlaznej casti vozu, lebo rozdiel spodnych hran je dost mensi ako rozdiel vo vyske podlahy v NP a VP casti. Nestazoval by som sa ani nad tebou navrhovanou strechou s CNG flasami. A osobne by som privital, keby odstranili zdroj toho hluku, ktory tam vznika pri urcitych otackach motora - neviem presne, ale mozno odtlmit stresne panely alebo co. ?
Samozrejme je to na zakaznikovi, jakou prevodovku si vybere...
Zajimave do sci-fi by bylo si predstavit v ramci masove plynofikace v Bratislave dat na predni nizsi cast strechy lahve a zakapotovat. To by ten hrb zmizel...
nie, ten bombovy argument nemozem uznat, lebo nadalej to je to iste aj s inymi systemami dopravy. vykolaji sa ti vlak alebo na dialnici havaruje BUS a mas tiez pruser... a podla mna je sanca na nieco taketo nizsia na nekrytom mieste nez napriklad v stanici metra. ale to je vec na dlhu diskusiu, taketo hrozby samozrejme treba premysliet a zahrnut do rieseni. takze dik za to.
galiyosha: prestupove uzly nosneho systemu rozlezene po celom meste stracaju zmysel ako prestupove uzly. cielom je umoznit prestup aspon ciastocne odvsadial vsade.
co sa ale preplneneho centra tyka, ano uznavam. to som nedomyslel. pri intervale 3 minuty na kazdej radiale by sa v centre urobil iny bordel. ked budem mat volnu hlavu, tak to domyslim ?
Autobus má prevodovku Allison, svetovo uznávanú, keď som sa s ním viezol a šoféroval šéfkonštruktér a spolumajiteľ SOR-u, tak žiadne problémy s neustálym preraďovnaím neboli, nie je to skor o technike jazdy?
Interiér je hlúpy ale dal by sa vypilovať, napr. tie tri pozdĺžne sedačky vpravo by podľa mňa mohli byť NP. Hrb má význam z hľadiska pevnosti ale dalo by sa to dorovnať nejakým laminátom a prázdny priestor vpredu by mohol ukrývať CNG fľaše.
EuroTel dnes spustil bezplatnú službu lokálne info (Cellular Broadcast). Kto má záujem o bližšie info, prípadne zapnutie služby (v menu telefónu), nech si prečíta článok http://www.mobilmania.sk/art.ltc/3742
Lenže je nezmysel ťahať celú kapacitu v špičke až do Rače, Dúbravky či na Zlaté Piesky. A Újvárosi pályaudvar treba ako konečnú definitívne vyhubiť - to musí byť nácestná zastávka...
Ta prevodovka Allison v BN12 by mela byt usporna. Pry je to prevodovka o generaci pred Voith a ZF a pry by si mela sama korigovat spotrebu paliva. Spotreba by mela byt nizsi...
Nezačínajú o 4:30 ale o 3:30, prestávky majú tak skoro nie preto, že by ich už museli mať ale preto, že musia mať prestávku všetci, tak sa to musí rozptýliť. Vozeníe vodiča vo voze je nezmysel a odporuje to zákonu ale aj to je riešiteľné - vodiča vystrieda striedač, po nejakých 35 minútach tento vodič vystrieda ďalšieho atď.
I.
Celkom dobry bus, nastvalo ma tam iba to, ze odkvap je vyvedeny presne do stredu prednych dveri, takze ma to dobre okvapkalo... Ale inak je to super zihadlo, tak rychlo som ani na DD ani na Kramare este nesiel. Nezdalo sa mi, ze ta americka prevodovka bola zla
I think you have to be attending a full-time study on some Slovak high-school or college to be able to buy discounted student tickets. In that case, you have to fill in a form (you can either fetch it in some DPB outlet or you can find it here online on http://www.dpb.sk/predajne/doklad1_dpb.doc) and have it signed and stamped by your school's department of study. Then you will have to get a chip card in selected DPB outlets (Hodzovo namestie, Obchodna, Novy most, Olejkarska, Mlynarovicova, Gastanovy hajik) and buy a prepaid ticket on it.
Some Slovak universities use ISIC cards with integrated memory chips as student IDs. If you are a student of such school, you don't have to fill in anything or buy an additional card -- you can buy discounted prepaid tickets directly on that student card. Just visit any DPB outlet. Plain ISIC cards won't do in this csae.
Off campus students and students of other than Slovak schools aren't entitled to discounts in Bratislava public transport.
(Someone please correct me if I'm wrong in anything.)
Nie, to je praveze argument velmi vyznamny. Vykolaj/porucha/vyluka tak system hromadnej dopravy rozvrati omnoho viac, ako keby boli prestupove uzly rozmiestnene rovnomerne po celom centre. Dalsi argument je zatazenost daneho uzla: Povedzme, ze na kazdej radiale budes mat trojminutovy interval. Radialy mas momentalne styri, to je 80 spojov za hodinu, tj interval 45 sekund. V Petrzalke bude ziaduci kratsi interval, povedzme 2 minuty, to je dalsich 30 spojov. 110 spojov za hodinu dava interval okolo 30 sekund. Myslis, ze by to taka Obchodna pri jej zaplnenosti chodcami a priepustnostou okolitych krizovatiek, zvladala?
Re #28011 hroch: Ani v Ruzinove nie su dve obratiska. Tu je podstatna skor dlzka radialy, resp cestovny cas z jej konca do prestupoveho uzla. Petrzalska radiala bude porovnatelna prave s tou ruzinovskou alebo povedzme s usekom dubravskej po Karlovu Ves. Co sa tyka zranitelnosti: ak bude vybudovana dosledne mimourovnovo, bude to podla mna najmenej zranitelna elektrickova trat v Bratislave. Problem bude len s napojenim na Safarikovom namesti. Ale ja osobne dufam, ze v buducnosti sa v Petrzalke vybuduje aj druha radiala alebo priamo siet elektrickovych liniek. Jedina trat na obsluhu celeho uzemia nestaci.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.