Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hroch #28030:
Ako som napísal, pod tou bombou rozumej aj výkoľaj, poruchu vozňa a iné viac pravdepodobné problémy. Porovnanie s diaľnicou alebo nejakou žel. traťou podľa mňa nie je na mieste, pretože v celej sieti železníc a v celej cestnej sieti SR neexistuje bod, kde by sa strtávali všetky spoje.

Prestupové body po celom meste zmysel veru majú. Cestujúci potrebuje mať garanciu, že z každej električkovej zastávky sa dostane na inú električkovú zastávku s max. jedným prestupom. Za týmto účelom môžem z Dúbravky prestupovať smerom na Hlavnú stanicu na Poštovej, smerom na Raču na Kamennom nám. a smerom na Zlaté piesky povedzme na Vazovovej. Potreba centrálneho prestupového uzla neexistuje.

Re #28037 tr3mp: Ja si myslím, že vajnorská radiála ako jediná potrebuje všetky spoje až na koniec. Máš tam priemyselnú zónu. V sedle by ale podľa mňa časť kapacity na ŽST Nové Mesto končiť mohla.

Re #28043 Kami: Ja viem, že prestávka na odpočink a jedenie sa do pracovného času nepočíta. Po schválení ZP v roku 2002 bola o tom dosť dlhá polemika, ale skončilo to tak, že sa nepočítať nemusí. Aspoň v Prešove sa nepočíta.

Re #28064 S499.1023: Neviem čo odo mňa teraz chceš počuť (čítať). Keď som tu asi pred pol rokom navrhol celkom seriózny návrh, kde som mal asi 8 električkových liniek, bol som s ním celkom spokojný. Oproti úplne pôvodnému sa ho pripomienkovali aj viacerí účastníci diskusie vrátane Teba. Vtedy sme sa "dohodli" na jednej celodennej linke na Piesky a druhej s konečnou pri ŽST Nové Mesto s tým, že v čase špičky by zachádzala až k vozovni Jurajov dvor. Tamten návrh sa mi celkom páčil a zatiaľ som názor nezmenil.
Reply on: fobust #28063:
Yo yo yo, tam ma pristup len ten, kto neskodi iMHD...
Reply on: fobust #28055:
Úplne súhlasím. Ináč to v Lamači, tie choré cesťáky 30ny, to je dobrá "sranda." Zajtra sa to pokúsim nahlásiť. ?
Reply on: S499.1023 #28064:

Naco by mali obidve linky zachadzat, nestacila by jedna? 4 priamo cely den a 2 by v spicke obojsmerne zachadzala a v sedle tam rovno koncila.
Ale tak ma napada,ze na obsluhu JD mimo spicky by mohla stacit ta 1 celodenna linka,takze napr. 4 celodenne na ZP cez NM (obojsmerne),2 mimo spicku NM,v spicke na JD cez NM.O vyjadrenie by som prosil najma Vladimira.
Hmm, myslim ze d3k0ve hrozby boli vazne, nemozem sa dostat na *****... ?
Reply on: tr3mp #28061:

Ano, vezmes Volgu combi a do kufra si vlozis Matiza. ?
Reply on: S499.1023 #28060:
Auto sa dá ísť kupovať autom, aj ja som sa už zúčastnil takej akcie, keď som pracoval v jednej firme 🙂
tr3mp:Je tam Mierova kolonia,po xxx autosalonov-kupovat auto nemozem ist autom:-),budu aj akesi obchody,je tam v pesej dostupnosti to sidlisko v dimitrovke...A naco budovat otocku,ked je tam triangel?
Reply on: S499.1023 #28056:
No, nikdy sa mi nezdalo, že by bol úsek Zátišie - JD taký vyťažený, ale to by samozrejme chcelo seriózny prieskum, nie len moje pozorovanie. Čo sa týka otáčania na JD, v územnom pláne (alebo to bol iba nejaký jeho návrh?) je za križovatkou Bojnická - Vajnorská, vľavo v smere z mesta rezervovaný pľac na otočku ... takže triangle by neboli ?
Reply on: fobust #28055:
Keby som to nahlasil, tak kym sa tam niekto dotrepe, tak ubehne aj tyzden, ale ked to vytlacim, tak to tam je hned. A druhy dovod, preco nevolam som tu uz nie raz vysvetloval.
Reply on: Papyr #28044:
A má to nevýhodu v tom, že pri blbej relácii musíš chodboeskalátorový maratón absolvovať dvakrát. Ten trojuholník pražského metra buď nemal byť (križovanie všetkých trás na Wils. nádr.) alebo mal byť vačší. Toto je taký nepodarený hybrid.
I.
Reply on: tr3mp #28037:
Samozrejme na JD, treba sa nám na trinagli otáčať. Mohlo by to aj DP dokopať k dorobeniu zadného ovládania do T3SU.
Reply on: Andy #28053:

Povypravaj sa s Majkom, on by ti vedel k tomu nieco povedat. Vies, isty ludia v DPB to povazuju sa nehoraznu drzost, ak si niekto doma vytlaci cestovny poriadok a vylepi ho na zastavku. ? Na tomto mieste k tomu uz nic viac nenapisem. ?
Reply on: Michal #28050:
Posledná 30ka ide z Podhája 22:52, nie 22:23 ... takisto ten spoj 21:28 je správne. A podľa mojich skúseností chodia aj presne.
Reply on: fobust #28051:
Preco by nemal lepit? Ja sa priznavam, ze som asi pred 1-2 mesiacmi nalepil CP linky 201 na Mileticovej, ktory tam dlhu dobu nebol. Az po mojom nalepeni tam nalepili normalny. 🙂 A co ma teraz zazaluju za vandalizmus?

Totiz hlasit DPB nieco chybajuce, to je take... no.. Ak zavolas priamo na oddelenie, tak budes ko***, ak zavolas na dispecing, tak bude ko*** ten dispecer co na oddelenie bude volat 🙂
Reply on: qwix #28049:
Ano, ale presnu jazdnu dobu mozes zistit iba tak, ze z kazdej zastavky po trase opises aspon po jednom odchode z kazdeho casoveho pasma...
Reply on: Michal #28050:

Prosim ta, precitaj si moj prispevok cislo 21924 v dispecerskom fore.
Spravny cestovny poriadok najdes tu:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=30&x=943718703127
len ho prosim ta nevytlac a nenalep na zastavku, lebo budeme mat v DPB zle (vies, oni su taki...)
Nevie niekto prečo na zastávke Podháj je vylepený poriadok pre linku č. 30 smer Nový most, ktorý 30-ka ignoruje? Predvčerom aj včera večer išla podľa poriadku, ktorý je tu, ale na zastávke visí úplne iný... Napríklad včera večer mala odchádzať 21:14 a išla 21:28, deň predtým som si myslel že som zmeškal poslednú 30-ku, ktorá mala ísť 22:11 a skôr než som sa stihol rozplakať 😉 tak o 22:23 prišla... Čudné...
Reply on: d3k0 #28046:
z kazdej zastavky? som myslel ze mas odchody z konecnej a dalsie casy sa generuju podla jazdnej doby...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.