Reply on: fobust #25815:
A všimol si si, že na záhrebských T4 chýbajú v súprave vpredu a vzadu spriahadlá?
Inak len pred necelým rokom premávali súpravy T3PX v Plzni:
http://tramvaje.plzenskamhd.net/bulvar7/264-287p.jpg
http://tramvaje.plzenskamhd.net/bulvar7/264-287-2p.jpg
http://tramvaje.plzenskamhd.net/bulvar7/276-277-PX-1p.jpg
http://tramvaje.plzenskamhd.net/bulvar7/276-277-PX-2p.jpg
http://tramvaje.plzenskamhd.net/bulvar7/264-249-PX-1p.jpg
http://tramvaje.plzenskamhd.net/bulvar7/262-263-PX-1p.jpg
http://tramvaje.plzenskamhd.net/bulvar7/217-218-PXp.jpg
Sarko
V Budapešti majú staré trojčlánkové FVV CSM1 a 2 dĺžku 21,7 m a CSM3 a 4 majú 22,63 m. Trojčlánkové TW 6000 kúpené z Hannoveru 28,2 m. Tebou spomínané trojčlánkové GCSM1 až 7 a KCSV5 a 7 (reko GCSM s tyristorovou výzbrojou, ktoré premávajú napr. na L2 a 2A ) majú 26,9 m, takže súprava meria 53,8 m. Napr. taká súprava KT8D5 by však merala až 62,4 m.