Ano, suhlasim. Vsimni si ale jednu vec: zlty pas deliaci tramvajove teleso od zvysku. Kukni ako daleko je od kolajnice. A to su ich tramvaje este o 30 centimetrov uzsie ako u nas... Keby sme mali aspon take ciary ako oni...
Ohladom toho spriahadla je to tazke povedat, neda sa na fotke jednoznacne rozpoznat.
S tymi rozchodmi je to docela zaujimave. Iba Praha akosi vypadava mimo toho... Asi preto ze ste tam mali najprv konku a ta proste musela byt na 1435-ke. Detto Vieden.
Pravda, ale nic ine nove v Zagrebe nemaju.
Tie podvozky by fakt mohli byt CKD. Takze nahrada za 2xT3 s podvozkami T3
Skusim najst este nieco low floor....
Navrhnite T3PX u nas a "nikdy sa to tak nerobilo", "to sa neda", "cestujuci by to nechapali", etc... Hlavne ze inde to funguje bez problemov, aj v Prahe to bolo. Aj ked momentalne pre to nie je ziadne vyuzitie...
Chcel by som vyjadriť svoj úprimný obdiv vodičom MHD na trasách idúcich po Prievozskej v smere do centra za trpezlivosť, s akou obchádzajú denno denne auto (čierne Audi) parkujúce v jazdnom pruhu vyhradenom pre MHD pred Palacinkárňou a bagetériou na rohu Prievozskej a Liptovskej. Konečne by ho už mohli dať odtiahnuť, nech sa "pán" majiteľ naučí, kde sa má parkovať!
Zaujimalo by ma, preco vodic autobusu 30 c.3521 s odchodom z Lamaca o 5:18 otvara stredne dvere, ked som na zastavke sam a stojim pri zadnych dverach. A po prichode na zastavku, kde nikto nieje, rozplesti vsetky dvere. Bud teda je ignorant alebo slepy alebo blby. A mozno vsetko dokopy...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
bigmac