Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
trosku kritiky:
preco tu mate len take hnusne blikave bannery? chcel som niekde umiestnit odkaz na imhd a ja tak neznasam veci, ktore sa hybu (na tanieri aj na webe)
Reply on: S499.1023 #25808:

V Budapešti majú staré trojčlánkové FVV CSM1 a 2 dĺžku 21,7 m a CSM3 a 4 majú 22,63 m. Trojčlánkové TW 6000 kúpené z Hannoveru 28,2 m. Tebou spomínané trojčlánkové GCSM1 až 7 a KCSV5 a 7 (reko GCSM s tyristorovou výzbrojou, ktoré premávajú napr. na L2 a 2A ) majú 26,9 m, takže súprava meria 53,8 m. Napr. taká súprava KT8D5 by však merala až 62,4 m.
Reply on: Sarko #25806:
Myslím, že európsky rekord dosiahnu v Budapešti. Neviem, koľko meria dnes dvojica kĺbákov na l.4 a 6 ale majú tam prísť 11-dielne Combina, dlhé cca. 60 m.
I.
Reply on: Mat3j #25802:
Nemas co robit tak citas staru diskusiu? 😉
Reply on: Ike #25803:

Čo je to dosť dlhé? KT4 má dĺžku aj so spriahadlami cca 19 m, takže taká súprava 2xKT4 má 38 m, súprava 2xT má 30 m a KT8 má 32 m. Nič extra.
Trojičky 3xT3 v KE mali dĺžku 45 m. Dlhšie súpravy sú v Nemecku, taká KTNF8+KT4 v Gere má 47 m.
Reply on: Ike #25803:

KT4D s vloženým NP článkom v Cottbuse ako typ KTNF6 (6 náprav):
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/ktnf6/index.html

KT4D s vloženým NP článkom v Gere ako typ KTNF8 (8 náprav):
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/ktnf8/fotos/gera349_3.html
Reply on: qwix #25793:
to ti pekne premiesa obsah zaludka 🙂
Reply on: Sarko #25798:



aaaano, to je ono, ja som videl ze bola otocena PX ale zas na 100pero to povedat nemozem...
bolo to ale dost dlhe.... 🙂
Reply on: Dog #7685:
Už som urobil 🙂
Dnes som sa od pani Beňovskej dozvedel, že E. parlament schváli smernicu, podľa ktorej všetky diplomy, aj už vydané, sa budú v EU akceptovať. To len doplnok k tej nedávnej téme.
Reply on: Ike #25790:

http://www.doprava.cx/mesicnik/050.php

Beograd (tram): V současné době (pozn.: január 2002) zajišťují provoz v jugoslávské metropoli jen české vozy KT4YU. Jejich monopol naruší na jaře nákup čtyřiceti ojetých vozů ze švýcarské Basileje. Přes nedávný velký zájem o nové české vozy je to - jak se zdá - zatím nejsnazší cesta, jak rozšířit a obnovit vozový park.
Jiří Vobecký
Reply on: Ike #25790:

To nie sú žiadne sranda súpravy, ale súprava dvoch klasických KT4. 😉 Nepremávajú však opačne otočené, ale normálne v súpravách 2xKT4 (detto ako 2xT6). Ak aj napriek tomu budeš tvrdiť, že si niečo také videl, tak to bola možno len nejaká výluka s dočasným otočením na "PX", avšak takto je fakticky použiteľné len vozidlo v smere jazdy.
Reply on: COLOR #25791:
KT8 urcite nie. Hadam KT4 😉
qwix: nie je to az take zle... teda relativne (oproti BA)...
a este jedna vec - super kvalitna trat v Prahe: http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/9017-02.jpg , ako vidite, aj tam sa jazdi po bordeli...
Reply on: Ike #25790:
ako PX supravy T3 jazdia aj inde, napr. aj v niektorych ceskych mestach pocas vyluk a pod.

(pozn.: PX = prdelí xobe)
Ike: Klbova T6? Nebola to KT8? Ale tu ked otocis, tak nemas ziadny rozdiel 😃 Tak teda neviem... Ake to preboha bolo dlhe???

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.