Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SDF #25817:

Tak to je teda naozaj "nizkopodlazne" 🙂. Do Bratislavy radsej nie. Tie podvozky vyzeraju ako CKD. 🙂
Aha, voda:

http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/dd116_060.jpg

http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/dd215_015_015.jpg

T4PX 🙂 :
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/dd222304.jpg

http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/dd222506.jpg

Navrhnite T3PX u nas a "nikdy sa to tak nerobilo", "to sa neda", "cestujuci by to nechapali", etc... Hlavne ze inde to funguje bez problemov, aj v Prahe to bolo. Aj ked momentalne pre to nie je ziadne vyuzitie...
Reply on: fobust #25814:
Par fotiek zo Zagrebu:

Vsimnite si posunutie motorgeneratoru o jedno okno vpred. Asi je aj zrychlovac posunuty, lebo pri sirke 2.2 metra a schodoch na pravej strane by sa to asi nezmestilo, kdezto stykacove skrine ano.
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/zagreb402.jpg

Suprava T4+B4
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/zagreb485.jpg
re:kolega: nemaj obavy, bude robit defekt. a nie jeden, ale styri! a myslis, ze take audi a4 ma aj 4 rezervy?
Chcel by som vyjadriť svoj úprimný obdiv vodičom MHD na trasách idúcich po Prievozskej v smere do centra za trpezlivosť, s akou obchádzajú denno denne auto (čierne Audi) parkujúce v jazdnom pruhu vyhradenom pre MHD pred Palacinkárňou a bagetériou na rohu Prievozskej a Liptovskej. Konečne by ho už mohli dať odtiahnuť, nech sa "pán" majiteľ naučí, kde sa má parkovať!
Zaujimalo by ma, preco vodic autobusu 30 c.3521 s odchodom z Lamaca o 5:18 otvara stredne dvere, ked som na zastavke sam a stojim pri zadnych dverach. A po prichode na zastavku, kde nikto nieje, rozplesti vsetky dvere. Bud teda je ignorant alebo slepy alebo blby. A mozno vsetko dokopy...
trosku kritiky:
preco tu mate len take hnusne blikave bannery? chcel som niekde umiestnit odkaz na imhd a ja tak neznasam veci, ktore sa hybu (na tanieri aj na webe)
Reply on: S499.1023 #25808:

V Budapešti majú staré trojčlánkové FVV CSM1 a 2 dĺžku 21,7 m a CSM3 a 4 majú 22,63 m. Trojčlánkové TW 6000 kúpené z Hannoveru 28,2 m. Tebou spomínané trojčlánkové GCSM1 až 7 a KCSV5 a 7 (reko GCSM s tyristorovou výzbrojou, ktoré premávajú napr. na L2 a 2A ) majú 26,9 m, takže súprava meria 53,8 m. Napr. taká súprava KT8D5 by však merala až 62,4 m.
Reply on: Sarko #25806:
Myslím, že európsky rekord dosiahnu v Budapešti. Neviem, koľko meria dnes dvojica kĺbákov na l.4 a 6 ale majú tam prísť 11-dielne Combina, dlhé cca. 60 m.
I.
Reply on: Mat3j #25802:
Nemas co robit tak citas staru diskusiu? 😉
Reply on: Ike #25803:

Čo je to dosť dlhé? KT4 má dĺžku aj so spriahadlami cca 19 m, takže taká súprava 2xKT4 má 38 m, súprava 2xT má 30 m a KT8 má 32 m. Nič extra.
Trojičky 3xT3 v KE mali dĺžku 45 m. Dlhšie súpravy sú v Nemecku, taká KTNF8+KT4 v Gere má 47 m.
Reply on: Ike #25803:

KT4D s vloženým NP článkom v Cottbuse ako typ KTNF6 (6 náprav):
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/ktnf6/index.html

KT4D s vloženým NP článkom v Gere ako typ KTNF8 (8 náprav):
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/ktnf8/fotos/gera349_3.html
Reply on: qwix #25793:
to ti pekne premiesa obsah zaludka 🙂
Reply on: Sarko #25798:



aaaano, to je ono, ja som videl ze bola otocena PX ale zas na 100pero to povedat nemozem...
bolo to ale dost dlhe.... 🙂
Reply on: Dog #7685:
Už som urobil 🙂
Dnes som sa od pani Beňovskej dozvedel, že E. parlament schváli smernicu, podľa ktorej všetky diplomy, aj už vydané, sa budú v EU akceptovať. To len doplnok k tej nedávnej téme.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.