Dnes som sa od pani Beňovskej dozvedel, že E. parlament schváli smernicu, podľa ktorej všetky diplomy, aj už vydané, sa budú v EU akceptovať. To len doplnok k tej nedávnej téme.
Beograd (tram): V současné době (pozn.: január 2002) zajišťují provoz v jugoslávské metropoli jen české vozy KT4YU. Jejich monopol naruší na jaře nákup čtyřiceti ojetých vozů ze švýcarské Basileje. Přes nedávný velký zájem o nové české vozy je to - jak se zdá - zatím nejsnazší cesta, jak rozšířit a obnovit vozový park.
Jiří Vobecký
To nie sú žiadne sranda súpravy, ale súprava dvoch klasických KT4. Nepremávajú však opačne otočené, ale normálne v súpravách 2xKT4 (detto ako 2xT6). Ak aj napriek tomu budeš tvrdiť, že si niečo také videl, tak to bola možno len nejaká výluka s dočasným otočením na "PX", avšak takto je fakticky použiteľné len vozidlo v smere jazdy.
napr. v Belehrade boli take sranda supravy, (ja som si ich nazval ze K5A4),
predstav si, Klbovu T6ku spriahnutu do supravy s taku istou T6kou akurat opacne otocenou:
juracke vozy v UDJDSK: Reko na T3P: 7783+84, 7785+86, 7787+88, 7800, CO: 7833+34 mala by vyjst v takomto radeni. VP: 7773+74. SP: 7809+10, 7823+24, 7807+08, 7769+70, tzv. Nyulvillamos alebo Zajovagon
Sarko
To nie sú žiadne sranda súpravy, ale súprava dvoch klasických KT4. Nepremávajú však opačne otočené, ale normálne v súpravách 2xKT4 (detto ako 2xT6). Ak aj napriek tomu budeš tvrdiť, že si niečo také videl, tak to bola možno len nejaká výluka s dočasným otočením na "PX", avšak takto je fakticky použiteľné len vozidlo v smere jazdy.