V tom dokumente sa pise kadeco co uz dnes neplati. Koncepcia BID je, zialbohu, uz nejaku dobu mrtva. Ale niekedy tiez chvalabohu, lebo zrovna sotocislovanie je jej slabou strankou. Linky na Zahori kludne mohli byt ocislovane v rade 3xx - nie je pravdepodobne ze niekedy bude na Zahori viac ako 99 liniek, aby ten rad nestacil a boli nutne dva.
V kazdom pripade, zbytocne precislovavanie liniek len aby to sotousom sedelo v tabulke je najvacsie zlo. Uz sme si to raz vyskusali pri zavadzani oblastneho znacenia autobusov, bola to uplna katastrofa a pamatnici si na to este aj dnes z casu na cas zanadavaju.
Nove trolejbusy kludne nech su v autobusovom rade - suhlasim ze oddelovat to nema zmysel. Ale existujuce linky by mali zostat tak ako su.
Konflikt nie je, ale čísla trolejbusových liniek nerešpektujú systém číslovania, podľa ktorého cestná MHD v Bratislave má mať čísla v rozsahu 20-99. Priamo v tom dokumente sa píše, že "Vymedzený rozsah vyžaduje prečíslovanie trolejbusových liniek na nové čísla
v rozsahu 20 – 99."
Mike, problém je v tom, že všetky bratislavské električky, ktoré jazdia v Charkove, plus tie 3, čo jazdia v Družkivke i tie dve v Kyjeve (7761, 7764) sa dajú krásne vystopovať cez www.transphoto.ru. Ale to sú všetko vozy, ktoré sa odpredávali cez ostravský Pregotux. Keď si zadáš hociktorú z tých predaných AZ Lokomat, zistíš, že na Ukrajine nie sú. Preto sa pýtam, prečo sa Lokomatu predaj nepodaril, keď iní predávajú staré T3 (a ďalšie typy) aj v súčasnosti. Takže otázka pre tých, ktorí o tom niečo vedia: Prečo sa ich Lokomatu nepodarilo predať a aký bude ich ďalší osud? (Šotoušovina: Ja by som ich zobral naspäť do Bratislavy a vytvoril z nich trojice, je ich 7, k 7719/II by sa dala spojiť historická súprava 7819+20 a boli by 3 trojice...)
písal som o starých preto, lebo (možno je to len môj osobný dojem) je to na nich viditeľnejšie. To len v súvislosti s tým, že v Rači idú opravovať iba esíčko Cintorín- Záhumenice a naproti tomu nemám pocit že ružinovská radiála je až v tak zlom stave ale pokojne ma opravte
musím uznať že dopravná časť má dobrú koncepciu. zaujalo ma napríklad že Slovak Lines ani po niekoľkých rokoch nedodržiava štandardizované zobrazovanie cestovného poriadku a stále používa tie staré totálne neprehľadné formáty.
otázka do pléna pre tých čo možno o tom vedia viac: stav električkovej trate do Rače medzi Pionierskou a Biely Krížom sa považuje za dobrý? uspokojivý? či ako? Nevyrývam, len ma dnes táto otázka dnes napadla, keď som si všimol "staré" električkové súpravy na tejto časti trate, že v medzizastávkových úsekoch celkom dosť poskakovali po koľajniciach
Všimol som si záznam (v čase písania tejto vety ešte v dnešnej, ale už) vo včerajšej výprave o linke 71/2. Nedalo mi pozrieť sa bližšie... vyzerá, že prečíslovanie trolejbusových liniek sa blíži.
irizar