Ešte som dohľadal, že ak bude dodržaný obeh súprav, tak vlak 3015 (odchod 11:18) by mal mať zajtra klasickú súpravu bez poschodových vozňov, takže tomu sa radšej vyhnite. Ale bez záruk
Na vlakoch s odchodmi 9:18, 11:18, 13:18 aj 15:18 je plánovaná súprava lokomotívy + poschodových vozňov (tzv. push-pull).
Na vlaku s odchodom 17:18 je plánovaná jednotka 671, tzn. tiež poschodové vozne.
Či to tak aj bude by musel povedať niekto s informáciami priamo zo ZSSK.
Prepacte za uplny off topic, ale tie zeleznicne weby maju tie fora celkom mrtve. Chcel by som ist zajtra doobeda so synom vlakom z Bratislavy do Sv. Jura a mlady by chcel ist poschodovym, ale nikde to neviem nejako dohladat, ze ktory spoj ma radene taketo vozne. Nevedel by mi niekto helfnut? Je mi jedno ci hlavna alebo NM.
Zvládli ako zvládli... dostatočne sa to tu kritizovalo a dodnes sa stretávam s tým, že sa to ľuďom pletie. To bola presne situácia, kedy sa malo prečíslovať.
Zblblo ako zblblo Keď sa prehadzovali trasy 207,208 a 212 takým spôsobom, že sa polovica linky prehodila na úplne novú trasu, tak sa neprečíslovavalo. Hoci to boli fakticky nové linky, čísla zostali podľa liniek, ktoré premávali úplne iným smerom. A ľudia to zvládli.
Prečíslovanie len kvôli prečíslovaniu je takmer zbytočné. Ale ľudia s tým nemajú až taký veľký problém, ako sa v takýchto fórach predpokladá Napríklad nedávna zmena 28 na 29 po zrušení pôvodnej 29 ("29 odjakživa chodí na Devín").
V tom dokumente sa pise kadeco co uz dnes neplati. Koncepcia BID je, zialbohu, uz nejaku dobu mrtva. Ale niekedy tiez chvalabohu, lebo zrovna sotocislovanie je jej slabou strankou. Linky na Zahori kludne mohli byt ocislovane v rade 3xx - nie je pravdepodobne ze niekedy bude na Zahori viac ako 99 liniek, aby ten rad nestacil a boli nutne dva.
V kazdom pripade, zbytocne precislovavanie liniek len aby to sotousom sedelo v tabulke je najvacsie zlo. Uz sme si to raz vyskusali pri zavadzani oblastneho znacenia autobusov, bola to uplna katastrofa a pamatnici si na to este aj dnes z casu na cas zanadavaju.
Nove trolejbusy kludne nech su v autobusovom rade - suhlasim ze oddelovat to nema zmysel. Ale existujuce linky by mali zostat tak ako su.
Konflikt nie je, ale čísla trolejbusových liniek nerešpektujú systém číslovania, podľa ktorého cestná MHD v Bratislave má mať čísla v rozsahu 20-99. Priamo v tom dokumente sa píše, že "Vymedzený rozsah vyžaduje prečíslovanie trolejbusových liniek na nové čísla
v rozsahu 20 – 99."
Mike, problém je v tom, že všetky bratislavské električky, ktoré jazdia v Charkove, plus tie 3, čo jazdia v Družkivke i tie dve v Kyjeve (7761, 7764) sa dajú krásne vystopovať cez www.transphoto.ru. Ale to sú všetko vozy, ktoré sa odpredávali cez ostravský Pregotux. Keď si zadáš hociktorú z tých predaných AZ Lokomat, zistíš, že na Ukrajine nie sú. Preto sa pýtam, prečo sa Lokomatu predaj nepodaril, keď iní predávajú staré T3 (a ďalšie typy) aj v súčasnosti. Takže otázka pre tých, ktorí o tom niečo vedia: Prečo sa ich Lokomatu nepodarilo predať a aký bude ich ďalší osud? (Šotoušovina: Ja by som ich zobral naspäť do Bratislavy a vytvoril z nich trojice, je ich 7, k 7719/II by sa dala spojiť historická súprava 7819+20 a boli by 3 trojice...)
písal som o starých preto, lebo (možno je to len môj osobný dojem) je to na nich viditeľnejšie. To len v súvislosti s tým, že v Rači idú opravovať iba esíčko Cintorín- Záhumenice a naproti tomu nemám pocit že ružinovská radiála je až v tak zlom stave ale pokojne ma opravte
musím uznať že dopravná časť má dobrú koncepciu. zaujalo ma napríklad že Slovak Lines ani po niekoľkých rokoch nedodržiava štandardizované zobrazovanie cestovného poriadku a stále používa tie staré totálne neprehľadné formáty.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.