Otokar Kent C je vykradnuty Lions alebo Citaro?
Inak why not, to ze to vyraba turek neznamena predsa az taku pohromu. Cina ma skodovacku ForCity v licencii a myslim ze dopadla vo vsetkom lepsie ako prazska 15T
Otokar jazdi aj na zapade EU, tak az taky zly nemoze byt. Nemci si davaju pozor co kupuju, ked tak nekvalitu posielaju len k nam. Len SORke sa nejako moc na tom zapade nedari., kto vie preco.
Ak by SOR mohol, určite by sa bol prihlásil aj do 2. a 3. časti. Skôr to vidím tak, že kvôli mechanickým tlačidlám (alebo inej drobnosti) sa do tendru nemôže zapojiť vôbec.
Ten Otokar by bol logický, teoreticky ešte môže ísť aj o BMC. No radšej než toto by som už fakt bral aj SORky.
Precitaj si najnovsie spravy o 2.etape elektricky v danej sekcii ,kde som dal info zo zastupitelstva.
Dna 12.12.2019 bude zverejneny novy material na schvalenie,ktory uz prerokovala meska rada a zverejni ich pod nazvami:
a) Návrh na vysporiadanie pozemkov v Bratislave, k. ú. Petržalka, v prospech verejnoprospešnej stavby „Nosný systém MHD, prevádzkový úsek Janíkov dvor-Šafárikovo námestie v Bratislave, 2. časť Bosákova ulica-Janíkov dvor“ – pokračovanie
b Informácia o stave realizácie Nosného systému MHD v Bratislave
Potom si ich mozes precitat
Tak chyba dát nemá nič s technológiou, ale s tým človekom čo tie dáta pripravuje. Rovnako chybné by sa dali pripraviť aj dáta o dráhe, akurát tam to asi robil nejaky zodpovednejší zamestnanec.
Bývalá zastávka Tunel predsa tiež bola pred tunelom, nie? Na mieste kde je dnes pamätník.
Každopádne mi dnes nenapadá miesto kde by zastávka MHD bola mimo pokrytie GPS. Navyše existujú GPS repeatre ktoré dúfam že sa začnú čoskoro stávať štandardom pri podzemných dopravných stavbách.
Jediné, čo mi napadá, kedy nesedelo to dráhové kritérium boli prípady, kedy sa zastávka premiestnila, či už dočansne, alebo natrvalo sa presunula do inej polohy. A potom pri niektorých vozoch s poruchami, čo vôbec nepočítali kilometre (tam sa to dalo nastaviť podľa otvárania dverí), alebo počítali vzidlanoesť trojnásobne oproti reálne prejdenej. Ale ináč pre bežné linky to fungovalo spoľahlivo. Pri "novom" systéme boli niektoré zastávky "umiestnené" uprostred lesoparku, priamo v Dunaji, či Morave, a pod. A hoci toto nie je chyba systému vyhlasovania zastávok podľa GPS ako takého, je tam podľa mňa väčšie riziko nepresností ako pri dráhovom kritériu.
Úprimne mi nenapadá jediný dôvod prečo by dráhové kritérium malo byť spolahlivejšie ako GPS (a ubezpečujem ťa že s ním problémy bývali). Určite by som sa v tomto do minulosti nevracal.
Druhá vec je implementácia, tie palubáky tak celkovo nepôsobia nejak ultrakvalitne.
Petto