Úprimne mi nenapadá jediný dôvod prečo by dráhové kritérium malo byť spolahlivejšie ako GPS (a ubezpečujem ťa že s ním problémy bývali). Určite by som sa v tomto do minulosti nevracal.
Druhá vec je implementácia, tie palubáky tak celkovo nepôsobia nejak ultrakvalitne.
Revízia na to nemá nijaký vplyv, skôr to bude len zhoda náhod - tie nové palubáky sa ľúbia "stratiť z éteru" (výpadok GPS), čo spôsobuje to, že prestanú prehadzovať zastávky. Ak si to vodič neskoro všimne, musí ručne "dobehnúť" trasu ako ty hovoríš. V lepšom prípade sa palubák uvedomí po pár zastávkach, v tom horšom pomôže až reset na konečnej.
Kontrolná otázka - má priebeh revízie cestovných lístkov dopad na vyhlasovanie zastávok? Dnes som zažil v električke 29T revízorov a dve zastávky počas kontroly sme absolvovali bez hlásenia zastávok, až potom to vodič "dobiehal", je to štandartný jav alebo sa niečo pokašlalo?
Okrem novej linky 225 ŽST Zohor - Záhorská Ves, a skrátenia liniek po hranicu pôsobnosti IDS BK nič nového, ani prevratného. Trochu upravené minúty v prípade nezmyselných random-netaktov do taktu, či prehodenia spojv od Os na REX a opačne. Snáď po spustení prevádzky dispečingu upravia aj čakacie doby na staniciach, ako to avizovali, lebo niektoré sú pri niektorých linkách 20-minútové.
SOR nevedel splniť podmienky. Ak si pozrieš ich žiadosti o vysvetlenie tak je zrejmé že s viacerými vecami mali problém, lebo ich momentálne neponúkajú a vývoj nestíhajú v termíne.
Zaujímalo by ma ale na čom sa zasekla tá prvá časť.
Ja nie som statik, takže sa nebudem zamýšlať nad statikou. Vychádzam z toho čo som počul od ľudí ktorí tomu rozumejú a predpokladám že tebou prezentované argumenty zvážili.
znamená to že prvú časť ešte nevyhodnotili? resp. jej vyhodnotenie nezverejnili? inak zaujímavé že sa SOR druhej a tretej časti nezúčastnil (a ktovie či prvej)
810zssk
Ale tak ako si to použil sa to hovorovo normálne používa, takže v tom nevidím žiaden problém. Jazyk sa vyvíja.