Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jadran #232521:
Ak by sme to brali prísne, tak uvedomuješ si niečo. Ty sa neuvedomuješ, ani palubák sa neuvedomuje.

Ale tak ako si to použil sa to hovorovo normálne používa, takže v tom nevidím žiaden problém. Jazyk sa vyvíja.
Reply on: 810zssk #232520:
Napríklad v takom tuneli je určite lepšie dráhové kritérium ako GPS. Ešte, že už nemáme bývalú zastávku Tunel.
Reply on: S499.1023 #232519:
Uvedomiť sa, spamätať sa... či?
Reply on: ceres #232517:
Úprimne mi nenapadá jediný dôvod prečo by dráhové kritérium malo byť spolahlivejšie ako GPS (a ubezpečujem ťa že s ním problémy bývali). Určite by som sa v tomto do minulosti nevracal.

Druhá vec je implementácia, tie palubáky tak celkovo nepôsobia nejak ultrakvalitne.
Reply on: Jadran #232515:
Sa uvedomí???
Reply on: Durkø4941 #232512:
Celkom by ma zaujímal, čo už v živote dokázali tvoje zlaté slovenské ručičky. Nefunguje? Treba pobúchať. Stále nefunguje? Treba viac pobúchať.
Reply on: Jadran #232515:
Tie nové palubáky už fungujú výlučne podľa GPS? Nebol vo výsledku starý spôsob podľa prejdenej vzdialenosti, až na atypické situácie, spoľahlivejší?
Reply on: Jadran #232515:
Dík za info
Reply on: trolejbus6207 #232513:
Revízia na to nemá nijaký vplyv, skôr to bude len zhoda náhod - tie nové palubáky sa ľúbia "stratiť z éteru" (výpadok GPS), čo spôsobuje to, že prestanú prehadzovať zastávky. Ak si to vodič neskoro všimne, musí ručne "dobehnúť" trasu ako ty hovoríš. V lepšom prípade sa palubák uvedomí po pár zastávkach, v tom horšom pomôže až reset na konečnej.
Reply on: 810zssk #232509:
Našťastie, to že za jednotkou a bodkou nestáli 3 písmená ma až pri srdci zahrialo
Kontrolná otázka - má priebeh revízie cestovných lístkov dopad na vyhlasovanie zastávok? Dnes som zažil v električke 29T revízorov a dve zastávky počas kontroly sme absolvovali bez hlásenia zastávok, až potom to vodič "dobiehal", je to štandartný jav alebo sa niečo pokašlalo?
Reply on: jandro #232511:
Technika selhala.Zlaty cesky rucicky z buse 👌
Dnes na buse zvonku vpredu správne 52, ale vzadu nesprávne 56, ako je to možné?
Nové CP Slovak Lines-u zverejnené: https://www.slovaklines.sk/sk/cestovanie/cestovne-poriadky

Okrem novej linky 225 ŽST Zohor - Záhorská Ves, a skrátenia liniek po hranicu pôsobnosti IDS BK nič nového, ani prevratného. Trochu upravené minúty v prípade nezmyselných random-netaktov do taktu, či prehodenia spojv od Os na REX a opačne. Snáď po spustení prevádzky dispečingu upravia aj čakacie doby na staniciach, ako to avizovali, lebo niektoré sú pri niektorých linkách 20-minútové.
Reply on: Minko #232505:
SOR nevedel splniť podmienky. Ak si pozrieš ich žiadosti o vysvetlenie tak je zrejmé že s viacerými vecami mali problém, lebo ich momentálne neponúkajú a vývoj nestíhajú v termíne.

Zaujímalo by ma ale na čom sa zasekla tá prvá časť.
Reply on: fanatikmhd #232491:
Ja nie som statik, takže sa nebudem zamýšlať nad statikou. Vychádzam z toho čo som počul od ľudí ktorí tomu rozumejú a predpokladám že tebou prezentované argumenty zvážili.
Reply on: Viko #232504:
Aj ti, co sa uvolnia z X5
Reply on: N/A #232464:
Ako kvôli ŽSR?
znamená to že prvú časť ešte nevyhodnotili? resp. jej vyhodnotenie nezverejnili? inak zaujímavé že sa SOR druhej a tretej časti nezúčastnil 🙂 (a ktovie či prvej)
Reply on: Petto #232492:
Čítanie s porozumením ti niečo hovorí? Pýtam sa kto, nie čo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.