Všimol som si záznam (v čase písania tejto vety ešte v dnešnej, ale už) vo včerajšej výprave o linke 71/2. Nedalo mi pozrieť sa bližšie... vyzerá, že prečíslovanie trolejbusových liniek sa blíži.
Kvantum juráckych T3 jazdí v Charkove. Nepredával ich tam lokomat? Každopádne stále sa na UA kupujú a zaraďujú nové ex. československé, rakúske či nemecké električky, aj trolejbusy. (Aj keď už v menšej miere, ako 3, 4 a viac rokov dozadu). Ja som niekde čítal, že na vysokopodlažné vozy už ale vláda nedáva oficiálnu dotáciu, resp. sa nedajú vybaviť pôžičky.
Priatelia, neviete ako je to naozaj s exportom ojazdených električiek/trolejbusov na Ukrajinu? Lebo aj tu na imhd, ale aj z dopočutia som sa dozvedel, že už sa vysokopodlažné vozidlá na Ukr. nedajú doviezť, resp. clá sú tak vysoké, že to reálne znamená, že sa nedá. A teraz som sa dočítal v "Tramways & Urban Transtit" z októbra 2019, že Dnipro získalo 20 T4D z Lipska a do prevádzky sa zaraďujú od augusta t.r. A rovnako Kyjev získal 5 ex-ostravských T3. Tak ako to teda je? Zjavne informácie, že "nedása", sa nezakladajú na pravde. Tak kde urobil AZ Lokomat chybu, že sa mu ex-BA električky nepodarilo predať? Viete o tom niekto niečo bližšie? A o ich ďalšom osude?
Mysleli Račiansku radiálu a nie Raču. Tam sú smer centrum všade. Absentujú od Bieleho kríža až po Račko.
V pláne dopravných stavieb pre rok 2020 je úprava zastávok na Račku. Možno to použijú nato.
Na tarifu IDS JMK možno do Rakúska cestovať už dlhé roky, teraz sa to akurát rozširuje o vlaky do Retzu. Doteraz to platilo len na autobusoch.
Neviem či je to v prípade autobusov do Hainburgu otázka "povolenia" Rakúšanmi, keďže pri tých busoch je v plnom rozsahu dopravcom DPB (v budúcnosti SL), na rozdiel od vlakov kde sa dopravcom od hranice stávajú OBB.
N/A
V každom prípade, prípadné prečíslovanie by bolo iba pozitívne