Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #229458:
Principiálne to blbosť nie je, ale v Bratislave by to nikto nepochopil a keby sa niečo také zaviedlo, pospolitá cestujúca verejnosť by v momente začala bombardovať DPB, že prečo im ten zlý, zlý podnik komplikuje život.
Ja osobne povazujem dvojlinkovy variant za vyhovujuci, okrem vecerov a vikendov. Ked sa prejde na 15 minutovy interval, je to peklo - kapacitne staci, ale z pohladu cakania na zastavke to naozaj nie je atraktivne. Najviac to boli na Zlatych pieskoch (prestupny uzol pre cely senecky okres!) a na nabrezi, kde jazdi len L4. Tu vidim velku silu jednolinkoveho variantu s ktorym by sa dali dosahovat dobre intervaly aj v okrajovych casoch.

Je velmi velka blbost uvazovat o systeme ako ma Graz, kde v okrajovych casoch maju ine linkovanie?
Reply on: dupe #229449:
Jediné čo je na tom dobré, to je náter vozidiel.
Reply on: Mike #229455:
Tá L4 chodí stále plnšia hlavne ráno zo Zlatých. Záleží kolko lajnsov príde na konkrétny odchod. V okolí tam je aj kvantum robotníckych hotelov. Na Odborárskej si už ani náhodou nesadneš. Do budúcna tam bude treba znova špičku posilniť.
Reply on: S499.1023 #229454:
Tak zo Zlatých pieskov dnes chodí 4ka každých 8 min. Ak sa nemýlim, fobust tam navrhuje tiež električku každých 8 min (každá druhá na ŽST Nové mesto a každá druhá na zlaté). Dnes tá 4ka zo Zlatých síce nechodí úplne na prasknutie, ale nechodí ani prázdna. A postupom času tam budú pribúdať prestupujúci z prímesta a verím že aj vodiči IGK čo zaparkujú pred Shopping palacom sťaby P+R. Takže tých 8 min bude skôr či neskôr poddimenzované.

Z Dúbravky dnes chodí duplák každé 4 min. Nie je to treba, tie súpravy určite nechodia nejako narvaté. V princípe by stačili kačice, alebo keby sa išlo na interval 6 min ráno, tak stačí jedna linka. Tam je stále veľmi populárna 83/84 do centra. V návrhu je tam každé 4 min. dokonca súprava 3xT, alebo voz s dĺžkou 45m. To je podľa mňa mierne predimenzované.

V karlovke je dnes následný interval 2 min, pričom na 6 a 9 chodia v relatívne náhodnom poradí 2xT(29T) a K2. Od Molecky to v princípe nestačí. V návrhu ostáva následný interval 2 min., akurát by sa striedali 2xT (29T) s 3xT (45m voz). Takže oproti dnešku zvýšenie kapacity. Mono nie úplne dostatočné, ale predsa zvýšenie. Toto sa mi nezdá ako jednoznačne poddimenzované.
Reply on: Mike #229453:
Nie, nemyslel.
Reply on: S499.1023 #229452:
Myslel si asi skôr naopak, nie?
Reply on: dupe #229449:
A prečo ho sem autor nedal sám?
Mne sa ten koncept nepáči, už na prvý pohľad je napr. obsluha Karlovej Vsi a Dúbravky poddimenzovaná, zatiaľ čo Zlatých pieskov predimenzovaná.
Reply on: Ike #229445:
Najlogickejsie riesenie by bolo vynat prislusne spoje z vykonov DPB pre ucely delby trzieb v IDS.
Reply on: dupe #229449:
Kedysi davno som tu pridal nieco podobne, ale Erik to rozpracoval trochu detailnejsie 🙂
Redakcii imhd.sk sa dostal do rúk nasledovný materiál, pričom autor žiadal jeho uverejnenie. Usúdili sme, že nie je vhodné materiál zverajniť v samostatnom článku, preto sme ponúkli možnosť dať ho sem do diskusie, kde si ho potenciálni záujemcovia môžu stiahnúť. Autor s touto ponukou súhlasil.
Máte niekto skúsenosť s tým, že aplikácia IDS BK nezobrazuje správne údaje? Lebo napr. mne dnes zobrazovalo odchod spoja o 9:11, mal však ísť o 9:14. Príchod na AS ukazuje o 9:31, reálny príchod je však 9:38, tým pádom som nestíhal ten prestup..
Reply on: david1 #229443:
Jednoduchšie je upraviť to kúrenie.
Reply on: TomJ #229442:
Je to zavedenie výnimky, ktorá (ako tu už bolo spomenuté) nemá úplne rácio: prestupy, aj iné linky v meste budú zdržané a pod. Inak výpadok tržieb v rámci IDS vykryje mesto? Ako ho vyčísli?
V auguste / septembri prebehla prvá etapa výmeny grafikonov za nové. V druhej etape mali byť grafikony vyvesené aj na zastávkach, kde nie je dostatok miesta na ne. Začala vôbec druhá etapa? Ja som vôbec nikde nezbadal, že by pribudli nové vitríny s novými grafikonmi. Je pravda, že cestujem v drvivej väčšine L201 Toryská - Saleziáni a späť, ale aj tak. 😲
Reply on: S499.1023 #229441:
Tak by si museli doviesť aj patričné lokomotívy, aby im to tu fungovalo..
Reply on: Miro #229437:
To je podľa mňa somarina, aby iba časť linky bola zadarmo. To si akože tí, ktorí cestujú ďalej majú na ASMN ísť húfne cvakať lístky? Na tomto by len revízori zarábali, lebo kopec ľudí by si tie lístky zabudlo cvaknúť (poznám to z vlastnej skúsenosti, keď ešte existovali pásma a mal som PCL len na prvé pásmo, tak sa mi párkrát stalo, že som si lístok cvakal až na tretej alebo štvrtej zastávke v 2. pásme, lebo som sa zamyslel a zabudol som, že si mám označiť lístok, keďže bežne som papierové lístky nepoužíval).
Reply on: david1 #229438:
Stariny ako prívesné vozne? Tam treba vyriešiť technickú stránku (nemecké vozne bez RIC kúria 1000 V / 16.7 alebo 22 Hz a to zasa nevedia vyrábať CZ / SK dieselové lokomotívy) a nie schvaľovanie. A ak sú RIC, tak ostanú registrované v DE (budú mať VKM "DE-RJ") a nič netreba schvaľovať. A RegioJet to veľmi dobre pozná, však má všetky rýchlikáče registrované v DE / AT / CH a nič v CZ / SK.
Reply on: ufo #229439:
Push pully sú v pohode , len to dopláca na /ne/údržbu ZSSK.
Regiojet s tou údržbou je na tom podobne..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement