Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #229443:
Jednoduchšie je upraviť to kúrenie.
Reply on: TomJ #229442:
Je to zavedenie výnimky, ktorá (ako tu už bolo spomenuté) nemá úplne rácio: prestupy, aj iné linky v meste budú zdržané a pod. Inak výpadok tržieb v rámci IDS vykryje mesto? Ako ho vyčísli?
V auguste / septembri prebehla prvá etapa výmeny grafikonov za nové. V druhej etape mali byť grafikony vyvesené aj na zastávkach, kde nie je dostatok miesta na ne. Začala vôbec druhá etapa? Ja som vôbec nikde nezbadal, že by pribudli nové vitríny s novými grafikonmi. Je pravda, že cestujem v drvivej väčšine L201 Toryská - Saleziáni a späť, ale aj tak. 😲
Reply on: S499.1023 #229441:
Tak by si museli doviesť aj patričné lokomotívy, aby im to tu fungovalo..
Reply on: Miro #229437:
To je podľa mňa somarina, aby iba časť linky bola zadarmo. To si akože tí, ktorí cestujú ďalej majú na ASMN ísť húfne cvakať lístky? Na tomto by len revízori zarábali, lebo kopec ľudí by si tie lístky zabudlo cvaknúť (poznám to z vlastnej skúsenosti, keď ešte existovali pásma a mal som PCL len na prvé pásmo, tak sa mi párkrát stalo, že som si lístok cvakal až na tretej alebo štvrtej zastávke v 2. pásme, lebo som sa zamyslel a zabudol som, že si mám označiť lístok, keďže bežne som papierové lístky nepoužíval).
Reply on: david1 #229438:
Stariny ako prívesné vozne? Tam treba vyriešiť technickú stránku (nemecké vozne bez RIC kúria 1000 V / 16.7 alebo 22 Hz a to zasa nevedia vyrábať CZ / SK dieselové lokomotívy) a nie schvaľovanie. A ak sú RIC, tak ostanú registrované v DE (budú mať VKM "DE-RJ") a nič netreba schvaľovať. A RegioJet to veľmi dobre pozná, však má všetky rýchlikáče registrované v DE / AT / CH a nič v CZ / SK.
Reply on: ufo #229439:
Push pully sú v pohode , len to dopláca na /ne/údržbu ZSSK.
Regiojet s tou údržbou je na tom podobne..
Reply on: david1 #229438:
Stariny ako toto? https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_DBuza747,749.php
Vždy lepšie ako škodovácke nepodarky...
Reply on: Joyki #229427:
ZSSK nemá volné push pully. Regiojet chce doviesť stariny z DE. Ministerstvo jedine chce pomôcť s urýchlením schvalovania pre SK.
Reply on: TomJ #229434:
A nemohli by byť tie linky zadarmo len od AS MN smerom na východ? Je tam nejaký technický problém?
Reply on: TomJ #229434:
V 202 a 212 ešte miesto je, ale s 201 je to horšie. Ale keď zafungujú BUS pruhy, tak sa snáď bude dať posilniť.
Reply on: TomJ #229434:
Aj so 75 môžu ísť zadarmo napr. tí, čo majú mesačné lístky ZSSK, alebo režijkári (ktorých je dosť veľké 😵 a vystúpia na Vinohradoch / Predmestí v smere od TT/GA, SA a dovezú sa po Račianskej alebo na Bajkalskú (v časoch keď ešte nie sú obrovské zápchy).
Reply on: berny #229425:
A je vôbec v rannej špičke v linkách 201 a 202 miesto pre ďalších ľudí?
A 201 zadarmo ešte viac zvýši jej prepchatost zo stanice, lebo nou možno pôjdu aj ti, čo by inak ali 61 alebo 74.
Reply on: MatejBA #229431:
Jediný efekt by bol, že za dopravu budú platiť len deti a študenti. Ostatní by cestovali tak ako doteraz, akurát by väčšina z nich neplatila.

V prieskume, čo robil DPB sa ľudia vyjadrili, že cena nie je rozhodujúcim faktorom. Rovnaké výsledky má zo svojich prieskumov aj SL.
Reply on: Ike #229428:
Vždy sa ozve tá dotknutá skupina... lenže tu neexistujú kompromisy, vžy sa spraví niečo komplet iné, ale sa nespraví (od 1. po 12. bod), a žiadne prechody, alebo zlaté stredné cesty medzi tými bodmi nie sú, čiže vždy nejaká skupina ľudí je dotknutá až príliš, aby mohla povedať, že ok, toto sa ešte dá.
Reply on: Valec #229430:
Tak kebyze sa to skombinuje s kampanou, platnostou dlhsie ako na tyzden (cize medzicasom by aj elektricenky nevodicom s vodicakom vyprsali) a vacsimi zapchami s buspruhom pre busy (co sa urobilo), tak ano, malo by to urcite vacsi efekt. 🙂
Reply on: MatejBA #229429:
Viac ako obvykle alebo viac ako na týždeň mobility?
Reply on: Ike #229428:
A co tak jednoducho urobit namiesto "tato linka zadarmo je a druha nie" jednoduchu vec ako cez tyzden mobility? Vsetci s vodicakom zadarmo. Aspon by to mozno motivovalo viac vodicov a cele mesto by o nieco lahsie dychalo 🙂
Prepáčte mi moju melancholickú vsuvku, ale ľuďom fakt vietečo...

1. Mesto dá časť MHD zadarmo = zle je.
2. Mesto nedá MHD zadarmo = zle je.
3. Mesto stavia BUS pruhy = zle je.
4. Mesto nestavia BUS pruhy = zle je.
5. Ministerstvo žiada od RJ plnenie zmluvy = zle je.
6. Ministerstvo nežiada od RJ plnenie zmluvy = zle je.
7. ZSSK a RJ spravia deal = zle je.
8. ZSSK a RJ nespravia deal = zle je.
9. Má vzniknúť dopravná autorita v podobe nového úradu = zle je.
10. Má vzniknúť dopravná autorita bez úradu = zle je.
11. BSK má gule a reorganizuje dopravu = zle je.
12. BSK nechá dopravu na zvykovom práve = zle je.

😅
Reply on: berny #229425:
Som zvedavý, ako potom vyriešia senecký smer. Žiaľ od nás to nebude len o zúžení výpadovky, ale bude to dvoj-trojročné utrpenie zužovania D1 aj starej cesty, pričom alternatívne trasy neexistujú a vlaky s kapacitou majú problém už teraz.

Apropo kapacita vlakov: Regiojet chce od ZSSK push-pully pre svoje exponované časy. A pre nás čo zostane? 2 či 3 päťdesiatročné vozne, ak nejaké zoženú? "Riešenia" od ministerstva proste sú katastrofou pre verejnú dopravu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.