Redakcii imhd.sk sa dostal do rúk nasledovný materiál, pričom autor žiadal jeho uverejnenie. Usúdili sme, že nie je vhodné materiál zverajniť v samostatnom článku, preto sme ponúkli možnosť dať ho sem do diskusie, kde si ho potenciálni záujemcovia môžu stiahnúť. Autor s touto ponukou súhlasil.
Máte niekto skúsenosť s tým, že aplikácia IDS BK nezobrazuje správne údaje? Lebo napr. mne dnes zobrazovalo odchod spoja o 9:11, mal však ísť o 9:14. Príchod na AS ukazuje o 9:31, reálny príchod je však 9:38, tým pádom som nestíhal ten prestup..
Je to zavedenie výnimky, ktorá (ako tu už bolo spomenuté) nemá úplne rácio: prestupy, aj iné linky v meste budú zdržané a pod. Inak výpadok tržieb v rámci IDS vykryje mesto? Ako ho vyčísli?
V auguste / septembri prebehla prvá etapa výmeny grafikonov za nové. V druhej etape mali byť grafikony vyvesené aj na zastávkach, kde nie je dostatok miesta na ne. Začala vôbec druhá etapa? Ja som vôbec nikde nezbadal, že by pribudli nové vitríny s novými grafikonmi. Je pravda, že cestujem v drvivej väčšine L201 Toryská - Saleziáni a späť, ale aj tak.
To je podľa mňa somarina, aby iba časť linky bola zadarmo. To si akože tí, ktorí cestujú ďalej majú na ASMN ísť húfne cvakať lístky? Na tomto by len revízori zarábali, lebo kopec ľudí by si tie lístky zabudlo cvaknúť (poznám to z vlastnej skúsenosti, keď ešte existovali pásma a mal som PCL len na prvé pásmo, tak sa mi párkrát stalo, že som si lístok cvakal až na tretej alebo štvrtej zastávke v 2. pásme, lebo som sa zamyslel a zabudol som, že si mám označiť lístok, keďže bežne som papierové lístky nepoužíval).
Stariny ako prívesné vozne? Tam treba vyriešiť technickú stránku (nemecké vozne bez RIC kúria 1000 V / 16.7 alebo 22 Hz a to zasa nevedia vyrábať CZ / SK dieselové lokomotívy) a nie schvaľovanie. A ak sú RIC, tak ostanú registrované v DE (budú mať VKM "DE-RJ") a nič netreba schvaľovať. A RegioJet to veľmi dobre pozná, však má všetky rýchlikáče registrované v DE / AT / CH a nič v CZ / SK.
Aj so 75 môžu ísť zadarmo napr. tí, čo majú mesačné lístky ZSSK, alebo režijkári (ktorých je dosť veľké a vystúpia na Vinohradoch / Predmestí v smere od TT/GA, SA a dovezú sa po Račianskej alebo na Bajkalskú (v časoch keď ešte nie sú obrovské zápchy).
A je vôbec v rannej špičke v linkách 201 a 202 miesto pre ďalších ľudí?
A 201 zadarmo ešte viac zvýši jej prepchatost zo stanice, lebo nou možno pôjdu aj ti, čo by inak ali 61 alebo 74.
Vždy sa ozve tá dotknutá skupina... lenže tu neexistujú kompromisy, vžy sa spraví niečo komplet iné, ale sa nespraví (od 1. po 12. bod), a žiadne prechody, alebo zlaté stredné cesty medzi tými bodmi nie sú, čiže vždy nejaká skupina ľudí je dotknutá až príliš, aby mohla povedať, že ok, toto sa ešte dá.
Tak kebyze sa to skombinuje s kampanou, platnostou dlhsie ako na tyzden (cize medzicasom by aj elektricenky nevodicom s vodicakom vyprsali) a vacsimi zapchami s buspruhom pre busy (co sa urobilo), tak ano, malo by to urcite vacsi efekt.
dupe
Nový koncept električkovej dopravy v Bratislave