A je vôbec v rannej špičke v linkách 201 a 202 miesto pre ďalších ľudí?
A 201 zadarmo ešte viac zvýši jej prepchatost zo stanice, lebo nou možno pôjdu aj ti, čo by inak ali 61 alebo 74.
Vždy sa ozve tá dotknutá skupina... lenže tu neexistujú kompromisy, vžy sa spraví niečo komplet iné, ale sa nespraví (od 1. po 12. bod), a žiadne prechody, alebo zlaté stredné cesty medzi tými bodmi nie sú, čiže vždy nejaká skupina ľudí je dotknutá až príliš, aby mohla povedať, že ok, toto sa ešte dá.
Tak kebyze sa to skombinuje s kampanou, platnostou dlhsie ako na tyzden (cize medzicasom by aj elektricenky nevodicom s vodicakom vyprsali) a vacsimi zapchami s buspruhom pre busy (co sa urobilo), tak ano, malo by to urcite vacsi efekt.
A co tak jednoducho urobit namiesto "tato linka zadarmo je a druha nie" jednoduchu vec ako cez tyzden mobility? Vsetci s vodicakom zadarmo. Aspon by to mozno motivovalo viac vodicov a cele mesto by o nieco lahsie dychalo
Prepáčte mi moju melancholickú vsuvku, ale ľuďom fakt vietečo...
1. Mesto dá časť MHD zadarmo = zle je.
2. Mesto nedá MHD zadarmo = zle je.
3. Mesto stavia BUS pruhy = zle je.
4. Mesto nestavia BUS pruhy = zle je.
5. Ministerstvo žiada od RJ plnenie zmluvy = zle je.
6. Ministerstvo nežiada od RJ plnenie zmluvy = zle je.
7. ZSSK a RJ spravia deal = zle je.
8. ZSSK a RJ nespravia deal = zle je.
9. Má vzniknúť dopravná autorita v podobe nového úradu = zle je.
10. Má vzniknúť dopravná autorita bez úradu = zle je.
11. BSK má gule a reorganizuje dopravu = zle je.
12. BSK nechá dopravu na zvykovom práve = zle je.
Som zvedavý, ako potom vyriešia senecký smer. Žiaľ od nás to nebude len o zúžení výpadovky, ale bude to dvoj-trojročné utrpenie zužovania D1 aj starej cesty, pričom alternatívne trasy neexistujú a vlaky s kapacitou majú problém už teraz.
Apropo kapacita vlakov: Regiojet chce od ZSSK push-pully pre svoje exponované časy. A pre nás čo zostane? 2 či 3 päťdesiatročné vozne, ak nejaké zoženú? "Riešenia" od ministerstva proste sú katastrofou pre verejnú dopravu.
Divim sa ze stale dalsi a dalsi ludia skusaju tu bezplatnu dopravu, ked realne tu ludi z aut nevytiahne a vzdy to sposobi shitstorm od ludi ktori maju elektricenku a v tomto pripade aj od ludi ktori pouzivaju ine linky ako tie vybrane. Pricom v pripade tej druhej skupiny su niektore pripomienky opravnene (preco napr. Cilizska - centrum je po Prievozskej zadarmo, ale pri pouziti kombinacie bus+elektricka uz nie?).
Akoze, mne to je jedno, ja na bezplatnych 201 a X72 usetrim skoro 100 percent vydavkov na MHD, takze som spokojny. Len sa divim ze sa niekomu chce riesit tie tony problemov, kvoli opatreniu ktore vlastne nic zasadne neprinesie (nie, ludia nechodia autom kvoli cene).
Ovela viac sa mi paci ten zvyhodneny tyzdenny listok, ktory zial pod debatami o bezplatnej preprave zanika.
V Bratislave budú pre rozsiahle dopravné obmedzenia jazdiť niektoré linky MHD zadarmo. Opatrenie platí od 18. februára až do konca marca na linkách 201, 202, 212, 75 a X72.
Hlavné mesto chce aj týmto spôsobom verejnosť motivovať, aby na presun po meste preferovala verejnú dopravu.
Nie som proti, ale otocka Koliba nie je kapacitne stavana na tolko vozidiel. Uz cez vikend je nerealne aby tam stali vedla seba 2 203tky lebo zavadzaju mikrobusom 44,144. A ked uz nejaka MHDcka tak skor s trasou od nejakeho sukromneho/verejneho parkoviska napr. Central (jelačičova), ktory ma 5h zadarmo parkovanie pre zarytych IADckarov.
Vďaka za info, to akurát ja musím mať takú smolu, že vystihnem akurát to jedno kolo a musím si to odšmýkať po tých zamrznutých chodníkoch... Nemyslela som tu v diskusii ale na ich stránke imhd.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.