Reply on: tr3mp #22203:
Na rampe Boky vagona (ktory je rovnaky ako na drevo) sa odklopia, do t-busu sa napumpuje vzduch a odtiahne sa na tyci. Elektricky sa davaju dole pomocou hydrauliky - nadvihne sa voz, vagon sa odtlaci a elina sa zlozi na zem. Na skladani trolejbusu nie je viac menej nic zaujimave, lepsie fotky ako uz mame na webe (6601) asi nebudu (totiz, zle sa tam postavili dve auta, nedalo sa to potom pri presuvani z vagona dobre fotit).
fobust
Mimochodom, kto z Vas cital novomestske noviny? Odporucam stranu 7, kde viceprimator Karol Kolada hovori o nosnom systeme. V podstate je to to iste, co najdete aj tu:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef353234252d1f2b1f25292e25332529321f252e362934212e3225342c21ef392b2e212c23
Konkretne ta trasa v koridore metra, rekosntrukcia Stareho mosta, jeho zdvihnutie aby vyhovoval plavebnemu profilu a pod. Takisto je tam aj vozovna a nove "velkokapacitne rychlodrahove elektricky". Taktiez tam spominal preferenciu.
Udajne do toho chcu investovat do 10 mld. Sk (iba Petrzalka).
a tu:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef2536212c3329342132221f361f24282d1f212e1f24212c282f301f392c332936213a252eef392b2e212c23
Ale iba cast o nosnom systeme.
Spominane podzemne useky, etapova vystavba.