Na DD je problém v tom, že cesta je sice štvorprúdová, ale v dôsledku množstva parkujúcich áut vlastne dvojprúdová. Takže keď zoberieme z dvoch pruhov dva pruhy, zostane nám nula pre jazdu aút. Treba teda určitým spôsobom reorganizovať parkovanie aút - čo je problém, ktorý treba riešiť.
dokonca si myslim, ze investicia do cesty plus troleje v uvazovanom smere by bola vyssia ako stavba elektrickovej trate. A predpokladam, ze doplnkom k eline by bola 33 v nejakej modifikovanej trase a redsim intervalom.
dodatok:
Este k tomu je predpoklad, ze DD budu narastat, lebo stale tam prebieha vystavba viacpodlaznych budov. To za desat rokov aby klbovy trolejbus chodil kazde dve minuty... Alebo MHD zanihne, aj to je jeden variant....
Sidliskovy utvar znamy aj pod nazvom Dlhe diely je natolko rozsiahly a velky, ze vyprodukuje dostatok ludi na elektrickouv supravu, ktora by v spicke jazdila v 8 minutovom intervale (aspon podla mojich vypoctov). A ak by sme chceli mat vyssiu kulturu cestovania, ako napr. v Prahe, kde v sucasnoti maju v metre 4 os/m^2 tak by tam elektrickovy duplak mohol chodit kazdych 5 minut. Klbovy trolejbus kazde 3 minuty? Tak nehnevaj sa, to je absurdna blbost, to netreba rozmyslat, taham tramvaj...
Nebudeme stavať električku do kopca na DD, lebo nám aj do menšieho kopca na HLST niekedy nevyjdú.
=
Nebudeme kupovať nový autobus, lebo nám sa furt pokazí aj starší autobus, ktorý je jednoduchšej konštrukcie.
?
Re #21795 J: Myslím, že je únosné, aby prestupoval Devín, či Záhorská Bystrica a pod., ale nútiť prestupovať celé Dlhé Diely sa mi zdá prehnané. Vo vetvení električkovej trate nevidím problém.
sak dame elektrickam medzi kolajnice este ozubnicu, nemusia mat zubacku iba v tatrach [zober ze ako byvaju niekedy problemy smerom na stanicu ked troska sprchne a je ten spravny maglajz na kolajniciach a toto by malo este vacsie stupanie]
fobust: Tak ten oblúk je fakt dobrý. To tak ako fakt spravili alebo je to len tak položené. Veď to už by ani u nás tak nespravili.
klara: Ja sa pri kláňam k trolom. Ak chceme mať z eliny nosný systém, tak by mala byť vetvená ako metro. Trol z DD vhodí ľudí na elinovom nástupišti a pôjde naspäť hore. Jednoducho doplnkový systém MHD takako má byť v Petržalke.
Ja tomu šéfovať, tak také "doplnky" v mihu z vozidla odstráni!
Re #21782 galiyosha: Ja síce v BA nebývam, ale neviem si dosť dobre predstaviť, ako celé Dlhé Diely jazdia v nejakých úžasne krátkych intervaloch do mesta okolo hradu
Keďže je slovo "drahý" z kontextu vety v množnom čísle, odporúčal by som písať na konci slova "í". Ale veď čo by sme chceli od človeka, ktorý si ani neprečíta, na akých stránkach je a ihneď ide nadávať. Uvedom si jedno - takým vystupovaním prezentuješ sám seba, ako tú sprostejšiu časť cestujúcej verejnosti.
Laicka otazka -- co vlastne brani nasadeniu trolejbusov napriklad aj na Novy most? Stoziare na svetla tam uz su, aj ked prilis tenke...
A dalsia jednoducha otazka, na ktoru je asi zlozita odpoved: Su Bombardiery vyrazne drahsie, ako Combino? Neviem, ci su tieto elektricky na porovnatelnej technickej urovni, pripadne ktore su lepsie, ale Flexity na mna posobi predsalen solidnejsie nez Combino...
V piatok vecer okolo 21 00 nieco robili na tom novom gumovom priecesti na Lafranconn ,niektore dielce boli povytahovane a nieco na nich zvarali a nieco robili aj na kolajisku na nich. Dlho im to nevydrzalo
tr3mp