No neviem, čo polročné dodávky, budú menej finančne náročnejšie, pretože. Kapitálové výdavky hradí mesto a to má rozpočtovú kapitolu na jeden rok a tak by to v ropzpočte mesta figurovalo ako jedna suma. Keď kupujše viac vozov naraz je to lacnejšie.
Každý pol rok je zbytočne často, ja by som bol skôr za každé dva roky.
Re #22123 Papyr: Nie, zle to chápeš. Ten motor vyvýjal SPP v spolupráci s nejakými firmami a keďže je určený aj pre iné busy, bolo by krátkozraké ho robiť na normu EURO3 keď ochvíľu bude platiť EURO4. Okrem iného plyn má pri spalovaní jednoznačne menší obsah škodlivín ako nafta. Veď skús si doba zakúriť na otvorenom ohni mafty a zmeného plynu a rozdiel poznáš sám.
Avšak nedovolím si odhadnúť kedy bude vyradená z pravidelnej premávky s cestujúcimi posledná K732.
Re #22124 Papyr: No, fakt je ten, že na budúci rok je potrebné väčšie množstvo busov. (Tých 80, možno aj 90 by bolo ideálnych) avšak nesmie sa prestať investovať do vozidlového parku a po tejto dodávke začať s pravidelnými dodávkami.
Jasné na opciu som zabudol. Veď DPB má opciu na trolejbusy
Re #22135 S499.1023: SPP nedrží umelo nízke ceny, kde si na to prišiel? Veď cena pri PH sa ani po zvýšení cien domácnostiam minulý rok o 40% nezvýšila s tým, že ceny PH nepodliehajú regulácii a sú na tržnej hodnote.
Slovensko požiadalo o 10ročný odklad na zavedenie minimálnych spotrebných daní schválených EK a je vysoký predpoad, že minimálne 7ročný dostaneme.
Ak si prepočítaš cenu CNG vozidla a to čo za jeho 12ročnú prevádzku ušetrí tak stale výde plus.
Cena zemného plynu na svetových trhoch nekolíše tak ako cena ropy a nejaká vojna v Iraku s cenou ani nepohla. Zásoby sú na dvakrát dlhšie obdobie a cena plynu bude vždy menšia ako ropy a to z dôvodu, lahšiej ťažby i prepravy.
Zážihový motor je tichší ako vznetový a netreba zabúdat na podstatnú ekológiu.
Re #22172 Mária: žiadne linky sa redukovať nejdú, neviem odkiaľ máš takú info ale je zlá, nie sme v Košiciach.
Skús celý deň byť človekom, ktorá príjma iba negatívne reakcie ľudí a potom kritizuj revízorov. Okrem iného bavia sa so zlodejmi (čierny pasažier = zlodej) tak aké jednanie v rukavičkách.
Čo sa cien týka, ak si otvoríš pekáreň (či inú predajňu) a budeš predávať tovar za cenu nižšiu ako ho vyrobíš, tak ti osobne budem kupovať električenku. (Vráti sa mi to na pečive a chlebe)
Spoje nejazdia na čas hlavne kvôli zápacham, ale to by si sa musela pozrieť ďalej ako je tvoj nos a ego.
Re #22156 Adam31: A si si istý alebo sa len nevyznáš. Povedz z ktorej zastávky chýbajú odchody. Ak nenapíšeš presne o čo ide, nikto ti nepomôže. Len na doplnenie za nič sa tu neplatí, cestovné poriadky sú robené podľa palubných počítačov a preto na 99,9periodických % správne. A možno aj viac
To je este v pohode. Ide vykapaty voz do vozovne, nema ziadnu linku na transparente, zastavi na Trnavskom myte na svetlach, a uz sa cestuujuci dobijaju dnu. Mackaju tlacidla, kopu do dveri, nadavaju. Podla mna by si im mohol pristavit aj papundeklovu napodobeninu elektricky a budu sa do nej dobijat.
no asi mas pravdu, ze to nepomoze ... niektory ludia su tupci ... vsimam si to hlavne kazde rano : zastavi trolejbus na zastavke, dvere sa neotvaraju, ale neztlacia dopytove tlacitko, ale radsej zacnu kopat do dveri ... akoby to dopytove otvaranie dveri bolo montovane prvy tyzden ... a urcite by im nepomohol ani velky napis na dverach ... proste komu niet rady, tomu niet pomoci
Mali to v nadpise. Nepomohlo. Bolo to uvedene pred nasou mailovou adresou. Nepomohlo. (A tak som radsej nas e-mail dobre ukryl ) Maximalne to tak este strcim do formulara na pridavanie prispevkov, ale som si isty, ze ani to nepomoze.
vela ludi si nevsimne, ze toto nie su stranky DPB ... oni vidia len MHD a to im staci ... mozno to upozrnenie, ze toto nie su stranky DPB by malo byt umiestnene niekde hore, aby si to aj vsimli aj menej chapavi spoluobcania
Jasne, hnusne iMHD redukuje linky, kazi autobusy a uz vobec sa nevozime MHD a ja osobne do skoly chodim helikopterou A ak nahodou chodime v MHD, tak len ako hrozni revizori
Fakt zboznujem, ked sa stazuju ti, ktori nemaju ani tolko malo rozumu, aby si precitali, o com tieto stranky su..
Váž.
To je hanba,že autobusy a aj trolejbusy jazdia kedy chcú. Nikdy nechodia na čas! A keď aj prídu sú strašne preplnené, týto nechcem nadávať na chudákov šoférov, oni robia čo môžu. A to ešte nestačí, chcete ešte viac zredukovať linky, aby ich jazdilo ešte menej, zrejme VY mestkou dopravou necestujete a čo tak ešte viac zvýšiť cenu mesačníkov - električeniek!!! Ja bohužiaľ cestujem denne skoro hodinu a to z Dolných Honov do centra. Vidím čo sa robí!
Ďalšia vec ktorá sa mi nepáči sú Vaši zamestnanci - revizory. Nesprávajú sa na úrovni, sú hrubí, neslušní atď. Urobte s tým niečo pre boha, veď je to vaša hanba.
SDF:
Interval na lince C je teď 2 minuty = po dodání všech nových vozů duben / 2004 se upraví grafikon a od jara bude zkrácen na tehdejší 1,75 minuty. Díky dnešnímu nedostatku vozů je interval 2 minuty. A zvláště ráno mezi 7 a 8 hodinou Céčko skoro nepobírá.
Nestastne transparenty na Ikarusoch 435! Dnes rano som videl jedneho pana, ako bezal ku 39-ne, ale nenastupil, pretoze si nebol isty, co videl na transparente, ktory bol zahmleny, ci namrznuty.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
J
Každý pol rok je zbytočne často, ja by som bol skôr za každé dva roky.
Re #22123 Papyr: Nie, zle to chápeš. Ten motor vyvýjal SPP v spolupráci s nejakými firmami a keďže je určený aj pre iné busy, bolo by krátkozraké ho robiť na normu EURO3 keď ochvíľu bude platiť EURO4. Okrem iného plyn má pri spalovaní jednoznačne menší obsah škodlivín ako nafta. Veď skús si doba zakúriť na otvorenom ohni mafty a zmeného plynu a rozdiel poznáš sám.
Avšak nedovolím si odhadnúť kedy bude vyradená z pravidelnej premávky s cestujúcimi posledná K732.
Re #22124 Papyr: No, fakt je ten, že na budúci rok je potrebné väčšie množstvo busov. (Tých 80, možno aj 90 by bolo ideálnych) avšak nesmie sa prestať investovať do vozidlového parku a po tejto dodávke začať s pravidelnými dodávkami.
Jasné na opciu som zabudol. Veď DPB má opciu na trolejbusy
Re #22135 S499.1023: SPP nedrží umelo nízke ceny, kde si na to prišiel? Veď cena pri PH sa ani po zvýšení cien domácnostiam minulý rok o 40% nezvýšila s tým, že ceny PH nepodliehajú regulácii a sú na tržnej hodnote.
Slovensko požiadalo o 10ročný odklad na zavedenie minimálnych spotrebných daní schválených EK a je vysoký predpoad, že minimálne 7ročný dostaneme.
Ak si prepočítaš cenu CNG vozidla a to čo za jeho 12ročnú prevádzku ušetrí tak stale výde plus.
Cena zemného plynu na svetových trhoch nekolíše tak ako cena ropy a nejaká vojna v Iraku s cenou ani nepohla. Zásoby sú na dvakrát dlhšie obdobie a cena plynu bude vždy menšia ako ropy a to z dôvodu, lahšiej ťažby i prepravy.
Zážihový motor je tichší ako vznetový a netreba zabúdat na podstatnú ekológiu.
Re #22172 Mária: žiadne linky sa redukovať nejdú, neviem odkiaľ máš takú info ale je zlá, nie sme v Košiciach.
Skús celý deň byť človekom, ktorá príjma iba negatívne reakcie ľudí a potom kritizuj revízorov. Okrem iného bavia sa so zlodejmi (čierny pasažier = zlodej) tak aké jednanie v rukavičkách.
Čo sa cien týka, ak si otvoríš pekáreň (či inú predajňu) a budeš predávať tovar za cenu nižšiu ako ho vyrobíš, tak ti osobne budem kupovať električenku. (Vráti sa mi to na pečive a chlebe)
Spoje nejazdia na čas hlavne kvôli zápacham, ale to by si sa musela pozrieť ďalej ako je tvoj nos a ego.
Re #22156 Adam31: A si si istý alebo sa len nevyznáš. Povedz z ktorej zastávky chýbajú odchody. Ak nenapíšeš presne o čo ide, nikto ti nepomôže. Len na doplnenie za nič sa tu neplatí, cestovné poriadky sú robené podľa palubných počítačov a preto na 99,9periodických % správne. A možno aj viac