Reply on: Peter #22138:
Ešte by som si dovolil poznámku - je jasné, že je to skôr záležitosťou osobného vkusu, ale ja pri dosadzovaní predného BUSE transparentu rádovo vyššie hodnotím tzv. brnenské čelo (používa aj OV, OL), ktoré električku, už vo svojej podstate designovo špičkovú, zdvíha na výrazne vyššiu úroveň a približuje ju neprekonateľnej T2. Okrem toho je za rovným plexi transparent menej utopený a lepšie čitateľný.I.
Papyr
Mimochodom, ked chces usetrit, nemusis miesto 2*46 kupovat 1*92 autobusov, pretoze existuje aj taka vec akoze opcia (zaviazes sa, ze buduci rok odoberies iste mnozstvo a zaplatis ho uz teraz, alebo pripadne na buduci rok, ale za dnesne ceny). Ostatne aj samotne cislo 46, ktore pouzivas, je zavadzajuce - je to rocna obnova vozidloveho parku citajuceho 560 vozov o 12-rocnej vydrzi. Lenze mozno uz za par rokov budete potrebovat viac elektriciek, trolejbusov atd., takze cislo 46 rocne sa znizi.
BTW, neviem, kolko stoji presna prevazdka km trolejbusu, dieselbusu a CNGbusu, ale v Presove pri pomere vozokilometrov 1:1 trolejbusy stoja rocne len 60% toho, co autobusy (14 vs. 24 mil. Sk). Pravda, jedna sa len o trakcne naklady, nie je v tom zapocitana stavba vedenia a meniarni.