Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #220815:
Samozrejme ze stat v Kutoch RJ nemusi - to je len nejaky radoby argument PR oddelenia. ZSR na tom striktne netrva - napokon, ako si pisal v inom prispevku, Pendolino uz jazdilo BA - Breclav bez zastavovania v Kutoch.
Tiez by som uprednostnil pre RJ statie v Malackach ako v Kutoch. V Kutoch je prestupna vazba z EC ZSSK, RJ tam pripoje tusim nema. Takto by mohli brat EC ZSSK "Kutocku frekvenciu" a RJ zas Malacku - situacia win-win. V Malackach je inac silny dopyt po priamom spojeni s CR, zvlast s Prahou - staci pozriet na pocty predanych listkov do stanic v CR (viem o com hovorim).
Reply on: Peon #220814:
Vnutrostatna preprava bola povolena (ak uz) len vo vymedzenych voznoch. Spravidla sa jednalo o dva vozne vo vlaku. (miest. voz. c.361, 362 - napriklad). Bolo to tak aj v pociatkoch IC, EC (po roku 1992) a ich predchodcoch iEx. (tie vsak zvacsa Kuty len prechadzali - v Kutoch stali rychliky Sturovo - Praha). Toto vsetko sa da dohladat v digitalizovanych CP ktore su po internete, alebo v originaloch - napr. u mna doma...?
Reply on: Peon #220845:
Nie, lebo v Šali a v Senci a v Bernolákove máš len tri dopravné koľaje, vo Vajnoroch len dva. V Šali však už bol párkrát prestup, ale už sa to ustálilo s Galantou, je to prestupný uzol aj tak.
Reply on: Peon #220845:
Samozrejme že dá, je to bežné aj v Topoľnici... ? ? ?
Reply on: Gryzly65 #220840:
A prečo v Galante a nie v Šali? Aj tam je tuším priestor pre viac stojacich vlakov, a teda aj možný prestup cestujúcich z R na EC. ? A v prípade nutnosti sa dá taký prestup vykonať aj v Senci, Bernolákove a Vajnoroch?
Reply on: Gryzly65 #220840:
Ahaaaa, to mi nenapadlo. ? Ďakujem za vysvetlenie. ?
Reply on: on-line #220841:
Nikto ťa nenúti to tu čítať.
Reply on: Peon #220838:
Senec - Sládkovičovo. A keďže najdlhší medzistaničný úsek (19 km) na Slovensku nemá výhýbňu v polceste, tak v prípade výluky vznikajú 30 - 40 min. meškania.

Je to s trápnym príplatkom 1 €.

Taketo debaty ohladom EC by nemali byt na www.vlaky.net ?
Reply on: Peon #220839:
Bože dobrý.... z Bystrického rýchlika prestúpia ľudia, ktorí chcú cestovať smer Praha a v Bratislave by ten vlak nestihli... Bystrický rýchlik potom pokračuje so zbytkom osadenstva klasicky smer Bratislava... Dva traťové oddiely a princíp fungovania autobloku ti tu radšej rozpisovať ani nejdem.
Reply on: Joyki #220832:
Nejako tomu nerozumiem. ? Smer Bratislava príde R z Banskej Bystrice do Galanty a mimoriadne tam zastaví aj EC z Budapešti. Ten R zostane v Galante stáť a neskôr sa vracia späť do Banskej Bystrice či prečo cestujúci musia prestúpiť z R na ten EC?

Alebo to je iba dobrovoľný prestup cestujúcich, aby mohli byť skôr v Bratislave a ten R potom ide za EC-čkom, a teda príde s ešte väčším meškaním do Bratislavy?

A čo znamená, že sa EC vlečie za R na dva oddiely? Čo sú to tie dva oddiely? A teda na úseku "Galanta - Bratislava" sa na ten EC predávajú cestovné lístky bez EC príplatku 1 €?

Reply on: Joyki #220830:
To v ktorom úseku (stanice) sa na tej hlavnej trati dočasne jazdí jednokoľajne? ?
Reply on: Mrkva #220836:
Kedze reagujem na Peonov prispevok kde sa pytal na prepravu z/do Kutov v RJ a v prvom odseku sa celkom jasne pise o vylucenej preprave v useku BA-Kuty, tak neviem ako kto dospel k tomu ze ide o EC. V celom tom prispevku totiz "EC" nezaznelo ani raz. Tvojimi slovami: Ocividne si to sprosto precital
Reply on: 810zssk #220835:
Očividne si to tak sprosto napísal, keď aj ďalší to z toho tvojho príspevku pochopil ako vravu o EC vlakoch. ? Takých ako ty priam milujem - musíš mať vždy svoju pravdu, ak aj nie, just si ju vydobyješ. ?
Reply on: Joyki #220831:
Dalsi: RJ, nie EC...
Reply on: Mrkva #220828:
Podstata nezostava rovnaka, lebo RJ nema pripoje. Tym padom Kuty su Kuty a Kuty su diera 🙂
Reply on: Joyki #220832:
Zaujímavé, to som netušil, že ZSSK dokáže takto riešiť podobné situácie. ?
Reply on: TomJ #220823:
Keď bystrický rýchlik ledva nestíha prísť do Bratislavy ešte pred EC, tak oba vlaky zastavia v Galante a prestup je riešený tam. A EuroCity vtedy sa vyhlasuje ako pravidelný vlak, na tabuli je vypísaný, predávajú sa lístky. A takáto situácia sa vyskytuje už takmer každý deň.
Horší prípad je ten, keď predsa pustia R z Galanty zmeškaný a potom sa EC vlečie za ním na dva oddiely až po Hl.st.
Reply on: 810zssk #220827:
Ale na Kúty sú napojené dve okresné mestá - Senica a Skalica, a EC vlakom chodí dosť ľudí do/z Bratislavy. Ak by si zrušil pre Kúty EC a pridal pre Malacky, tak Kútom a okoliu by si zhoršil dosť obsluhu a Malackám zlepšil až príliš. EC nemá slúžiť ako prímestský vlak. Kútom a okoliu slúži ako rýchla preprava a prestup na Os smer Skalica a Senica.
Reply on: Peon #220818:
V Senci a v Sládkovičove sa predvčerom z dôvodu výluky (jednokoľajka) zdržali vlaky 40 minút. To nikoho neprekvapuje, pretože sa to ani nezverejňuje. 29 je ešte celkom fajn...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.