Dobrý nápad. Keď to kopíruje pravidelnú linku, nech to má číslo tej linky, keď to už ide úplne inak, nech má len šípku a cieľ.
Vie mi niekto povedať, prečo má e-6 smer Karlova Ves už keď prichádza k mostu SNP? Veď logicky by mala mať ešte Šafárikovo nám. a s cieľom KV by mala prísť až na Šafko.
Súhlasím. Dojazdové spoje by mali byť riešené tak, že na riadnom úseku trasy by išli označené číslom danej linky a po odchode z predposlednej zastávky pred zmenou trasy (v prípade dojazdu linky 209 po odchode z Račianskeho mýta) by sa číslo zmenilo na šípku. Zároveň by sa po odchode z tejto zastávky ohlásilo, že nasledujúca zastávka je posledná na riadnej trase danej linky a spoj pokračuje ďalej tam a tam.
Ešte ma napadá riešenie, že ak ide linka na dojazde po svojej trase len minimum, mohla by byť označená skôr číslom linky, ktorej trasu viac menej kopíruje. Teda v prípade linky 209 by dojazdové spoje boli označené ako linka 204, dojazdy linky 1 z HLST ako linka 2, dojazdy linky 6 ako linka 4, dojazdy linky 8 z NĽS na Vinohrady ako linka 7 ...
Mám ešte jeden spôsob ako machrovať s týmto, a to sledovať odkiaľ prichádza vozidlo. Zhodou okolností mi to napadlo na "Fr. Zubku" keď trolejbus na 209 prišiel od Hlavnej stanice a nie z Pražskej. ?
Ahojte, poradíte mi prosím, akými spojmi sa z Hlavnej stanice najlepšie dostanem na Župné námestie k Ministerstvu spravodlivosti? Vďaka a pekný dník...
Na Fr. Zubku by to ešte mohol vyhlásiť aj vonkajší reproduktor... možno by sa tak rozsvietilo niekomu inému, kto chce ísť k Zimáku a tiež číta len číslo linky. ?
stalo sa priateľke a na mňa pre zmenu vrieskal vodič, keď som nemával na zastávke na znamenie, ale len stál pri obrubníku ? v oboch prípadoch odišli žiadosti a aj odpovede z DPB ? môžem vyhrabať ?
Áno, len potom sa môže stať, že nejakému cholerikovi zazvoníš zastávku na znamenie dolu Búdkovou a ten namiesto toho, aby sa venoval jazde dolu kopcom a zastavil, tak rozvalí dvere kabíny a začne vrieskať nadávky najvyššieho kalibru s tým, že mi just nezastaví. ? Samozrejme, že mi to hovorí hľadiac na mňa a nie na oparkovanú cestu. Takýto človek nemá za volantom čo hľadať.
Ale súhlasím, že tresknutie pokladnicou a zapálenie bolo to najmenej. Ale bol by som spokojnejší keby to vodiči mali na háku úplne. Zažil som veľa dementných cestujúcich s ešte demetnejšími poznámkami ("to naschvál idete pomaly, ja to viem") a vodič reagoval absolútne s chladnou hlavou, pričom, keď došli cestujúcemu argumenty, zavrel dvere a vypol uši. ?
Ano, tak nejaka miera staznosti bude na akekolvek riesenie. Ja si myslim ze vhodne je mat nastavene automatizovane akusticke hlasenie o nestandardnej trase pred poslednou zastavkou kde je este mozny prestup (na hrane) na spoje "zakladnym smerom" (napr. pri 209 by to bolo pred zastavkou Trnavske myto), resp. pri skratenom spoji pred konecnou zastavkou. Obdobne pri linkach ako 80, hlasenie pred poslednou zastavkou kde je mozny prestup na hrane na ine vetvy (pri 80 by to teda bolo pred ZST Petrzalka).
Plus vzdy pri nestadnardnej trase mat na mieste linky sipku a cislo linky na druhej strane transparentu (cislo linky by som mozno dal do zatvorky?), ako to maju niektore linky na ktorych to bolo zavedene v case, ked este v DPB vedeli obsluhovat BUSE.
Tieto dve opatrenia podla mna informuju dostatocne na to, aby si to kazdy kto nie je uplny ignorant vsimol. Ak uz niekto uplny ignorant je, tak mu holt nepomozeme.