Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dulgerov #221538:
a potom, ze preco su dnesne navody pisane tak polopate

prejavom inteligencie je predpoklad, ze cestujuci je mysliacim tvorom so schopnostou citat, preto mame informacne tabule a CP

a just neuznate, ze viacnasobne opakovanie tej istej chyby vypoveda skor o vas
Reply on: Dulgerov #221518:
Pan Dulgerov, chapem Vase rozhorcenie, ale v tomto pripade by som Vam to povedal inak.

Ano DPB ma bordel v oznacovani tychto dojazdovych/vyjazdovych spojov a tak obcas sa pritrafia taketo nemilosti. Vedzte, ze vodic ma co robit v dnesnej premavke, hlavne v case rannej spicky a nie este mysliet, ci sa niekto omylom neprevezie.
Ano DPB by si mal spravit poriadok zo svojim informacnym systemom, aby to bolo prehladne a pred zmenou trasy jednoznacne upozornit cestujuceho cez hlasic. No nemoze kazdeho cestujuceho vodit za rucicku, ci nahodu vie kde ma vystupit.

Berte to vsak trochu pozitivne. Este par rokov dozadu, taketo spoje neboli vobec bezne a tak by ste sa tymto spojom L209 neodviezli. Vozidlo by islo naprazdno do vozovne a vy by ste sa tlacili v preplnenom trolejbuse.?

Na tejto stranke sa vsak pomoci nedovolate, kedze sa nejdena o stranku DPB ale nadsencov v doprave. Obcas riadne bohorovnych. Skuste napisat podnet DPB alebo cez Stafino im nechajte odkaz.
Reply on: Dulgerov #221538:
Čo prosím? Kto iný, keď nie cestujúci, si má všimnúť ten odlišný spoj???
Reply on: martinah #221534:
Prejavom inteligencie nie je nechavat na cestujuceho, aby si vsimal jeden jediny spoj 209, ktory ide inak ako ostatne. To je prejavom neochoty a bezustretovosti...
Reply on: JerryBA #221533:
tak to je uz extreme ?

to sa mi uz stalo, prisla mala sorka L84 miesto L99 a ja ze preco idem na most ?

este lepsie je, ked aj nastupis do spravnej L80 smer kopcany a ide do matadorky ?
Reply on: martinah #221534:
Je to márne, je to márne, je to márne... pán je blb a očividne je rozhodnutý blbom aj zostať. Tak nech sa holt vozí, keď ho to baví.
Reply on: Dulgerov #221531:
Ty pracuješ v obchode dobrých 25 rokov ako čo? Ako predavač v Mojej samoške?
Reply on: Dulgerov #221531:
vy ale porovnavate obchod s celym systemom, kde sa premelu tisicky ludi a kde prave pravidla a postupy ulahcuju plynulost cestovania, to ze DPB ma rezervy v informacnych systemoch, je problem organizacie/firmy, ale nie samotnych soferov, nie je v ich silach pokrikovat na cestujucich, v prvom rade je dolezita bezpecnost, nie svojpomocne hlasenie zastavok, ked to je uloha systemu

a soferov by som nehadzala do jedneho vreca, staci si vsimnut kolkokrat nacentruju dvere rovno pred vas, najma ak ste jediny cakajuci na zastavke, mam skor viac pozitivnych/neutralnych skusenosti nez negativnych a cestujem dennodenne od detstva

viete, prejavom inteligencie je aj schopnost poucit sa z chyb a neopakovat ich, jedenkrat clovek prehliadne, stava sa, opakovane uz svedci o inom
Reply on: martinah #221532:
Ešte sa to dá skombinovať s rôznymi nástupišťami na niektorých miestach (Hlavná stanica, AS Nivy, Eurovea, Most SNP) ?

Veď práve to, ja som sa stretol pri 61 malym hrbatym sorom alebo aj tedomom a to sa dá zameniť za 65 ci 53 ?
Reply on: JerryBA #221530:
to je uz hardcore lvl ?

nie vzdy, minule sme videli L88 miesto klasiky malu sorku ?
Reply on: JerryBA #221528:
Ale ved toto su presne tie rady, ktore nikomu nepomozu. Konkretne ja chodievam v drvivej vacsine skor ako o 8.17, takze ked ma dany spoj zastihne raz za tri mesiace, jednoducho si to nevsimnem a nemyslim si, ze by som bol nevsimavy. Do toho su zapchy, takze spoj malokedy pride presne. Tu sa mi stale pokusate vnutit tezu o tom, ze by som ako cestujuci mal byt vsimavy ja, ze by mali byt vsimavi vsetci cestujuci, sledovat CP, cestovat inym spojom, mat rongenovy pohlad, ked konkretne na Fr.Liszta na zastavke stoja aj tri spoje za sebou a co ja viem co este... Nie, to poskytovatel sluzby by mal byt v prvom rade ustretovy. Keby som tak ako teraz Vy uvazoval ja, tak ma do tyzdna vyhodia z roboty. Pracujem v obchode dobrych 25 rokov. To ja sa ako obchodnik musm prisposobit zakaznikovi, lebo je to moje rito, rozumiete? Ja musim urobit vsetko preto, aby ten zakaznik mal co najkomfortnejsie zazemie, nie aby sa zakaznik prisposoboval mne. Slovaci, zobudte sa konecne! Ved sa pozrite okolo seba, ako nam tu veci v obchode a v sluzbach funguju. To je strach a hroza. A preco? Lebo mame stale pocit, ze to nie my obchodnici, pracovnici v sluzbach a tak dalej, ale ten zakaznik sa ma prisposobit NAM. Stale v nas chyba pocit, ze vsetko to co robime, robime hlavne pre seba. Teda aj vodic, ktory jazdi v MHD cke nerobi ziadnu milost cestujucim, ale jazdi hlavne koli sebe. Je to jeho obziva. A potom sa cudujeme, ze jazdia tak, ako jazdia. A chovaju sa ako sa chovaju. Vsak je to niekedy o drzku! Dost uz o tom, aj tak to zjavne nema vyznam. Mali sme a mali ostaneme... A len sa potom mozeme pozerat, ako to maju mnohe ine staty zariadene...
Reply on: martinah #221526:
Spoliehať sa na toto v Bratislave a hlavne v špičke by bola riadna odvaha ak sa niekam ponáhľam. ?

Ešte sa dá orientovať podľa typu vozidla ak na zastávke stojí viac ako jedna linka. ?
Reply on: Dulgerov #221527:
Tušíš, kde je námestie Ferencza Liszta? Tam žiadne trolejbusy k Zimnému štadiónu neodbočujú.
Reply on: Dulgerov #221518:
Dobrý deň, asi ste mysleli ten odchod o 8:17 zo zastávky Námestie Franza Liszta, alebo ste si zle pozreli cp. Z Trnavského mýta má odchod o 4 minúty neskôr a aj to sa tento priestor kedysi volal po Fr. Zupkovi nie Zubkovi.
Ak cestujete v tom čase pravidelne a stalo Vám to viac krát, mali by ste pozerať pozornejšie aj cieľ na transparente pri 209 po viacnásobnej skúsenosti, alebo ak neviete alebo nechcete čítať cieľ, cestujte výlučne linkou 201, tá Vás odvezie na Trhovisko určite. A keď máte mobil, môžete si na virtuálnej zástavkovej tabuli pozrieť kam ide najbližší spoj linky 209, lebo áno môže sa stať, že vozy majú meškania a zrovna o 8:17 môže prísť spoj do Ružovej doliny.
Myslím si, že niektrorým ľuďom by ani vyhlásenie, že ide k Zimáku nepomohlo keď majú slúchadlá na ušiach.
Reply on: S499.1023 #221525:
Franza Liszta...

Ostatne su podruzne vyrypovacky, ktore nestoja za odpoved...
Reply on: kecho #221499:
to su uz tazki machri, ktorym netreba ani prve pismeno a vedia podla casu kam im spoj ide ?
Reply on: Dulgerov #221518:
1) Takmer nikto z tých, čo na teba reagovali, nie je vodičom.
2) Na nete sa tyká.
3) Žiadna zastávka sa nevolá Fr. Zubku.
4) Od Trnavského mýta sa k Zimnému štadiónu ani nezabáča ani neodbočuje ale ide sa rovno.
5) Prečo si myslíš, že ty jediný si bol vo Viedni, v Prahe alebo v Krakove?
Reply on: trolejbus6207 #221483:
Správne! ?
Reply on: Dulgerov #221518:
Na druhej strane, tiež si nemyslite, že tu s vami diskutujú samí vodiči MHD.

Ja do istej miery súhlasím, že možnosti informačného systému sa využívajú biedne, ale argument vidím číslo — nasadám skutočne neopisuje nejaké chvályhodné správanie, takže sa nečudujem, že zožal kritiku. Podľa takej logiky by sme totiž mohli úplne zrušiť vypisovanie cieľa na displejoch, veď ľudia majú vedieť, kam to jazdí (hoci teda neviem odkiaľ, keď cest. poriadok sa nečíta), prípadné nepravidelnosti bude vodič ziapať po voze... Akurát pochybujem, že by mu uznali ako PN, že (preženiem) dnes má vykričaný hlas, sotvakto by mu uznal chorobu z povolania za zničené hlasivky, neviem ako by sa riešila situácia, kedy by vyklonením sa zo svojho miesta náhodne niečo stlačil/uvoľnil a nebodaj dačo spôsobil... A snáď nikto neverí, že dnešní nervní ľudia by po takomto plytkom zakričaní sa ovládli a dodržali pravidlo "nerozprávať s vodičom". Takže vo výsledku by to málokto vydržal robiť dlhodobo.

Ak sa má niečo vyriešiť, odporúčam vám adresovať na DPB žiadosť o lepšie označenie dojazdových spojov na paneloch resp. v hlásení a bombardovať ich (v zákonnej miere), kým neodpovedia niečo rozumné. Lebo nie je riešením viniť vodičov (nech sú hocako zlí či dobrí), že nedostatky iného oddelenia nesuplujú nadprácou pomimo ich kompetencií. Či povieme, že vozy sú špinavé a majú ich umývať? Obúchané a gitovať? A keď budú prepchaté, sami kúpia nové? Ženiem to ad absurdum, ale princíp je rovnaký...

---
Poznámka pod čiarou - v systéme, kde bol nástup spredu, som si zažil, že vodiči po nás vybliakovali Avancez! - nepomohlo, polka sa naštvala čo kričí keď sú už napchatí a druhá ho nepočula. Ten, kto ľudí pri dverách poprosil, aby sa posunuli a aj oni poprosili ďalších, sa stretol s úspechom. Preto také nápady veľmi nepodporujem.
Reply on: Dulgerov #221518:
"Tak viete, ja s Vami nesuhlasim. Nesuhlasim s Vami ako obchodnik, ktory robi v obchode 25 rokov a kazdeho zakaznika si musi vazit. Nesuhlasim ako clovek, ktory vie, ze ludia nie su dokonali a nie su stroje aze ich treba obcas slusne usmernit, poradit im a pomoct."

To ako kazdy jeden zakaznik dostane ustne varovanie, ze od (napriklad) 12:00 do 12:45 je obedna prestavka, aby nahodou nenadaval, ze chrapun predavac mal vzdy zavrete na "par minut" pocas dna? Alebo je to len vyvesene ako otvaracie hodiny (nieco ako 3/4 vonkajsie displeje + 1-2 vnutorne)? 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.