To by som tu neuvádzal. Aj keď tam niekto z tu diskutujúcich videl nápis nenastupovať, v medializovanom prípade sa tam naozaj objavilo na minútu R do Košíc. Aj niekto cez rdst hlásil aby to zmenili...
Dakujem za slusnu odpoved. Popravde, nemal som v umysle obracat sa na MHD so staznostou. Podobnu torturu som raz davnejsie absolvoval uplne bez efektu. Vami spominana bohorovnost sa zial prejavuje aj inde vramci managementu MHD. Islo mi skor o to vyvolat diskusiu medzi beznymi ludmi a tak trochu nastavit zrkadlo. Uvedomujem si velmi dobre, ze to mnohi nenesu v pohode a bez emocii...
Pan Dulgerov, chapem Vase rozhorcenie, ale v tomto pripade by som Vam to povedal inak.
Ano DPB ma bordel v oznacovani tychto dojazdovych/vyjazdovych spojov a tak obcas sa pritrafia taketo nemilosti. Vedzte, ze vodic ma co robit v dnesnej premavke, hlavne v case rannej spicky a nie este mysliet, ci sa niekto omylom neprevezie.
Ano DPB by si mal spravit poriadok zo svojim informacnym systemom, aby to bolo prehladne a pred zmenou trasy jednoznacne upozornit cestujuceho cez hlasic. No nemoze kazdeho cestujuceho vodit za rucicku, ci nahodu vie kde ma vystupit.
Berte to vsak trochu pozitivne. Este par rokov dozadu, taketo spoje neboli vobec bezne a tak by ste sa tymto spojom L209 neodviezli. Vozidlo by islo naprazdno do vozovne a vy by ste sa tlacili v preplnenom trolejbuse.?
Na tejto stranke sa vsak pomoci nedovolate, kedze sa nejdena o stranku DPB ale nadsencov v doprave. Obcas riadne bohorovnych. Skuste napisat podnet DPB alebo cez Stafino im nechajte odkaz.
Prejavom inteligencie nie je nechavat na cestujuceho, aby si vsimal jeden jediny spoj 209, ktory ide inak ako ostatne. To je prejavom neochoty a bezustretovosti...
vy ale porovnavate obchod s celym systemom, kde sa premelu tisicky ludi a kde prave pravidla a postupy ulahcuju plynulost cestovania, to ze DPB ma rezervy v informacnych systemoch, je problem organizacie/firmy, ale nie samotnych soferov, nie je v ich silach pokrikovat na cestujucich, v prvom rade je dolezita bezpecnost, nie svojpomocne hlasenie zastavok, ked to je uloha systemu
a soferov by som nehadzala do jedneho vreca, staci si vsimnut kolkokrat nacentruju dvere rovno pred vas, najma ak ste jediny cakajuci na zastavke, mam skor viac pozitivnych/neutralnych skusenosti nez negativnych a cestujem dennodenne od detstva
viete, prejavom inteligencie je aj schopnost poucit sa z chyb a neopakovat ich, jedenkrat clovek prehliadne, stava sa, opakovane uz svedci o inom
Ale ved toto su presne tie rady, ktore nikomu nepomozu. Konkretne ja chodievam v drvivej vacsine skor ako o 8.17, takze ked ma dany spoj zastihne raz za tri mesiace, jednoducho si to nevsimnem a nemyslim si, ze by som bol nevsimavy. Do toho su zapchy, takze spoj malokedy pride presne. Tu sa mi stale pokusate vnutit tezu o tom, ze by som ako cestujuci mal byt vsimavy ja, ze by mali byt vsimavi vsetci cestujuci, sledovat CP, cestovat inym spojom, mat rongenovy pohlad, ked konkretne na Fr.Liszta na zastavke stoja aj tri spoje za sebou a co ja viem co este... Nie, to poskytovatel sluzby by mal byt v prvom rade ustretovy. Keby som tak ako teraz Vy uvazoval ja, tak ma do tyzdna vyhodia z roboty. Pracujem v obchode dobrych 25 rokov. To ja sa ako obchodnik musm prisposobit zakaznikovi, lebo je to moje rito, rozumiete? Ja musim urobit vsetko preto, aby ten zakaznik mal co najkomfortnejsie zazemie, nie aby sa zakaznik prisposoboval mne. Slovaci, zobudte sa konecne! Ved sa pozrite okolo seba, ako nam tu veci v obchode a v sluzbach funguju. To je strach a hroza. A preco? Lebo mame stale pocit, ze to nie my obchodnici, pracovnici v sluzbach a tak dalej, ale ten zakaznik sa ma prisposobit NAM. Stale v nas chyba pocit, ze vsetko to co robime, robime hlavne pre seba. Teda aj vodic, ktory jazdi v MHD cke nerobi ziadnu milost cestujucim, ale jazdi hlavne koli sebe. Je to jeho obziva. A potom sa cudujeme, ze jazdia tak, ako jazdia. A chovaju sa ako sa chovaju. Vsak je to niekedy o drzku! Dost uz o tom, aj tak to zjavne nema vyznam. Mali sme a mali ostaneme... A len sa potom mozeme pozerat, ako to maju mnohe ine staty zariadene...
Dobrý deň, asi ste mysleli ten odchod o 8:17 zo zastávky Námestie Franza Liszta, alebo ste si zle pozreli cp. Z Trnavského mýta má odchod o 4 minúty neskôr a aj to sa tento priestor kedysi volal po Fr. Zupkovi nie Zubkovi.
Ak cestujete v tom čase pravidelne a stalo Vám to viac krát, mali by ste pozerať pozornejšie aj cieľ na transparente pri 209 po viacnásobnej skúsenosti, alebo ak neviete alebo nechcete čítať cieľ, cestujte výlučne linkou 201, tá Vás odvezie na Trhovisko určite. A keď máte mobil, môžete si na virtuálnej zástavkovej tabuli pozrieť kam ide najbližší spoj linky 209, lebo áno môže sa stať, že vozy majú meškania a zrovna o 8:17 môže prísť spoj do Ružovej doliny.
Myslím si, že niektrorým ľuďom by ani vyhlásenie, že ide k Zimáku nepomohlo keď majú slúchadlá na ušiach.
Viko