Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
3 tyzdne do Bratislavy pre vsetkych. 🙂 Su uz zname trasy autobusov?
Reply on: Mike #220490:
Mike, kde Ti to môžem podpísať ? ?
Reply on: Error 0x007 #220511:
Vieš tomu zabrániť, teoretik?
Reply on: kri #220517:
Konkrétne som sa potreboval dostať od Daňového úradu BA 5 do Kerametalu v Ružinove. Vybral som si spojenie 94+8, nakoniec z toho bolo 93+kolobežka+8. O linku 96 som záujem nemal.

Ak by 94 končila na Farského, asi by som s ňou nepočítal vôbec, aj napriek intervalu kratšiemu ako 6-8 min. ?
Reply on: birch #220513:
Dlhe Diely:
4 linky zo 108 = 3,7% (ano, ratam aj L35 a iba rannu L133)
~30 000 zo 423 000 = 7,1%

Takze mi chces povedat, ze DD si zasluzia teraz 2x tolko liniek? (teda z mojho pohladu zasluzia, vsak nebudem hovorit o opaku ? )
Reply on: Error 0x007 #220508:
Nemusis si nic priat. Staci aby zacali tento rok robit ASMN a Most SNP naraz a budu mat co chceli 🙂
Reply on: birch #220518:
Je to hlúposť vo všetkých smeroch. Keď tak, tak môže byť o čosi relevantnejsi ukazovateľ počet liniek a hustota zaľudnenia.

Ak by Záhorská Bystrica mala 40 poschodové bytovky, stále by stačila jedna linka. Ak by v Petržalke boli rodinné domy, stále by si potreboval sieť viacerých liniek.
Reply on: Valec #220516:
Samozrejme, že parameter počtu liniek k počtu obyvateľov ako výpoveď o kvalite MHD je nezmyselný.
Ja som iba dodal postreh, že ak by sme takýto parameter predsa len použili na dnešný stav, Petržalka by vyšla v rámci Bratislavy úplne priemerne.
Reply on: Valec #220515:
L94 poznám dobre. Neviem kam si konkrétne cestoval, ale všeobecne platí, že ak by L94 končili na Farského, mohli by chodiť častejšie ?
Reply on: birch #220514:
A nebolo by viac k veci porovnávať počet spojov?

Lebo podľa tejto logiky:
Devín :
linky 2 zo 108 = 1,86%
obyvateľstvo 1.297 z 423.000 = 0,31 %

Keďže ten pomer (% liniek ku % obyvateľov) je 6 násobný, tak má 6x lepšiu dopravu ako Petržalka?
Reply on: kri #220506:
Včera o pol deviatej som sa na ŽST Petržalka do L94 nezmestil. Takže o tvojom kandidátovi dosť pochybujem. ?
Reply on: birch #220513:
A ak by aj mal počet liniek súvis s počtom obyvateľov:
V Petržalke jazdí +/- 26 liniek zo 108 = 24%
V Petržalke býva cca 103 000 ľudí zo 423 000 (čísla som si požičal z Wikipedie) = 24%
Takže to sedí 🙂
Reply on: Valec #220504:
A ak by aj mal počet liniek súvis s počtom obyvateľov:
V Petržalke jazdí +/- 26 liniek zo 108 = 24%
V Petržalke býva cca 103 000 ľudí zo 423 000 (čísla som si požičal z Wikipedie) =
Reply on: 7ross7 #220510:
Pri súčasnom vedení liniek samozrejme nie. Ibaže by podchodom na L99. Ja práve kritizujem to, že nemajú možnosť sa k električke dostať. Ak by sa počas opravy mosta SNP zaviedla nejaká L194 (časť spojov z L94), ktorá by končila na Farského, potom by sa videlo, aký asi je záujem.
Reply on: S499.1023 #220495:
Kazda minuta, ktoru strati autobus stoji peniaze a zhorsuje ponuku...
Reply on: kri #220506:
Je naivné domnievať sa, že cestujúci smerujúci k Blumentálu zo zastávok VŠ Manažmentu, ŽST Petržalka, Rusovská cesta či Dvory sa budú vracať smerom do Petržalky iba aby prestúpili na ten jediný „správny druh“ hromadnej dopravy.

Využijú L80 alebo L93, ktoré sú už aj tak vyťažené a presupovať budú na Kapucínskej.
Reply on: 810zssk #220507:
Podnet na neefektívne čerpanie eurofondov na MHD.
Reply on: ivanbuto #220452:
Prajem vsetkym, aby pekne stali v zapchach na moste Apollo a pekne sa prizerali ako cez Stary most fici jedna elektricka za druhou...
Reply on: kri #220492:
Co s tym ma Brusel?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.