Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #220838:
Senec - Sládkovičovo. A keďže najdlhší medzistaničný úsek (19 km) na Slovensku nemá výhýbňu v polceste, tak v prípade výluky vznikajú 30 - 40 min. meškania.

Je to s trápnym príplatkom 1 €.

Taketo debaty ohladom EC by nemali byt na www.vlaky.net ?
Reakcia na: Peon #220839:
Bože dobrý.... z Bystrického rýchlika prestúpia ľudia, ktorí chcú cestovať smer Praha a v Bratislave by ten vlak nestihli... Bystrický rýchlik potom pokračuje so zbytkom osadenstva klasicky smer Bratislava... Dva traťové oddiely a princíp fungovania autobloku ti tu radšej rozpisovať ani nejdem.
Reakcia na: Joyki #220832:
Nejako tomu nerozumiem. ? Smer Bratislava príde R z Banskej Bystrice do Galanty a mimoriadne tam zastaví aj EC z Budapešti. Ten R zostane v Galante stáť a neskôr sa vracia späť do Banskej Bystrice či prečo cestujúci musia prestúpiť z R na ten EC?

Alebo to je iba dobrovoľný prestup cestujúcich, aby mohli byť skôr v Bratislave a ten R potom ide za EC-čkom, a teda príde s ešte väčším meškaním do Bratislavy?

A čo znamená, že sa EC vlečie za R na dva oddiely? Čo sú to tie dva oddiely? A teda na úseku "Galanta - Bratislava" sa na ten EC predávajú cestovné lístky bez EC príplatku 1 €?

Reakcia na: Joyki #220830:
To v ktorom úseku (stanice) sa na tej hlavnej trati dočasne jazdí jednokoľajne? ?
Reakcia na: Mrkva #220836:
Kedze reagujem na Peonov prispevok kde sa pytal na prepravu z/do Kutov v RJ a v prvom odseku sa celkom jasne pise o vylucenej preprave v useku BA-Kuty, tak neviem ako kto dospel k tomu ze ide o EC. V celom tom prispevku totiz "EC" nezaznelo ani raz. Tvojimi slovami: Ocividne si to sprosto precital
Reakcia na: 810zssk #220835:
Očividne si to tak sprosto napísal, keď aj ďalší to z toho tvojho príspevku pochopil ako vravu o EC vlakoch. ? Takých ako ty priam milujem - musíš mať vždy svoju pravdu, ak aj nie, just si ju vydobyješ. ?
Reakcia na: Joyki #220831:
Dalsi: RJ, nie EC...
Reakcia na: Mrkva #220828:
Podstata nezostava rovnaka, lebo RJ nema pripoje. Tym padom Kuty su Kuty a Kuty su diera 🙂
Reakcia na: Joyki #220832:
Zaujímavé, to som netušil, že ZSSK dokáže takto riešiť podobné situácie. ?
Reakcia na: TomJ #220823:
Keď bystrický rýchlik ledva nestíha prísť do Bratislavy ešte pred EC, tak oba vlaky zastavia v Galante a prestup je riešený tam. A EuroCity vtedy sa vyhlasuje ako pravidelný vlak, na tabuli je vypísaný, predávajú sa lístky. A takáto situácia sa vyskytuje už takmer každý deň.
Horší prípad je ten, keď predsa pustia R z Galanty zmeškaný a potom sa EC vlečie za ním na dva oddiely až po Hl.st.
Reakcia na: 810zssk #220827:
Ale na Kúty sú napojené dve okresné mestá - Senica a Skalica, a EC vlakom chodí dosť ľudí do/z Bratislavy. Ak by si zrušil pre Kúty EC a pridal pre Malacky, tak Kútom a okoliu by si zhoršil dosť obsluhu a Malackám zlepšil až príliš. EC nemá slúžiť ako prímestský vlak. Kútom a okoliu slúži ako rýchla preprava a prestup na Os smer Skalica a Senica.
Reakcia na: Peon #220818:
V Senci a v Sládkovičove sa predvčerom z dôvodu výluky (jednokoľajka) zdržali vlaky 40 minút. To nikoho neprekvapuje, pretože sa to ani nezverejňuje. 29 je ešte celkom fajn...
Reakcia na: Mrkva #220828:
Napriek Karpine je prievidza 10. najväčšie mesto a spolu s Bojnicami, s ktorými je fyzický zrastená a Novákmi, s ktorými je spojená cestou I/9 v peáži s cestou I/64 v usporiadaní 2+2 a mú riešenými križovatkami, má konfiguráciu krajského centra možno väčšiu ako niektoré súčasne krajské mestá. Nevýhodou je relatívna uzavretosť spôsobená lokalizaciou v hornonitrianskej kotline a dlhodobo monotematicky orientovaným priemyslom (ťažba a plastové okná).
Reakcia na: 810zssk #220827:
V tom prípade moja chyba, ale podstata zostáva rovnaká. Mimochodom, aj Prievidza je okresné mesto a je to asi taká veľká diera, ako je toto fórum. A tie Malacky sú diera ešte väčšia. Takže tak. Zmier sa s tým. ?
Reakcia na: Mrkva #220824:
Citaj poriadne. Nepisal som o EC vlakoch, ale RJ vlakoch. Kuty su diera kolosalneho kalibru, Malacky su okresne mesto. Preto.
Reakcia na: 810zssk #220815:
A prečo majú také obchodné rozhodnutie? Lepšie je im voziť prázdne sedačky v niektorých dňoch za nulovú tržbu v tom úseku?
Reakcia na: 810zssk #220815:
Prečo považuješ za vhodnejšie zastavovanie EC vlakov v Malackách, keď sa tam človek dokáže regionálnym ex-vlakom dostať za 28 minút? Respektíve, ak ide klasickým osobným, tak 38 minút. Navyše, kam sa vlakom dostaneš z Malaciek? Na danom takte jazdí množstvo spojov, aj autobusy, ktoré sú súčasťou IDS, aj vlaky - v špičke idú 2 do hodiny. Tak načo by tam mali zastavovať ešte aj EC vlaky? Z Kútov odchádzajú prípoje na smer Senica, Skalica a spol., tak je logické, aby EC vlaky zastavovali práve tam a ľudia nemuseli stokrát prestupovať. Takto by sa mohol začať priečiť ktokoľvek napríklad aj za to, aby vlaky zastavovali napríklad v Zohore. Tak ako je Štúrovo pohraničný bod, kde tie EC vlaky zastavujú, takisto sú takým bodom aj Kúty. Odjakživa to tak bolo. Dáva to zmysel. ?
Reakcia na: Joyki #220813:
Aký je dôvod zastavovania EC v Galante? Nepodarilo sa mi nájsť žiadne info o mimoriadnosti na trati.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.