Reakcia na: Peon #220814:
Vnutrostatna preprava bola povolena (ak uz) len vo vymedzenych voznoch. Spravidla sa jednalo o dva vozne vo vlaku. (miest. voz. c.361, 362 - napriklad). Bolo to tak aj v pociatkoch IC, EC (po roku 1992) a ich predchodcoch iEx. (tie vsak zvacsa Kuty len prechadzali - v Kutoch stali rychliky Sturovo - Praha). Toto vsetko sa da dohladat v digitalizovanych CP ktore su po internete, alebo v originaloch - napr. u mna doma...?
dyspozytor
Tiez by som uprednostnil pre RJ statie v Malackach ako v Kutoch. V Kutoch je prestupna vazba z EC ZSSK, RJ tam pripoje tusim nema. Takto by mohli brat EC ZSSK "Kutocku frekvenciu" a RJ zas Malacku - situacia win-win. V Malackach je inac silny dopyt po priamom spojeni s CR, zvlast s Prahou - staci pozriet na pocty predanych listkov do stanic v CR (viem o com hovorim).