Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #220838:
Senec - Sládkovičovo. A keďže najdlhší medzistaničný úsek (19 km) na Slovensku nemá výhýbňu v polceste, tak v prípade výluky vznikajú 30 - 40 min. meškania.

Je to s trápnym príplatkom 1 €.

Taketo debaty ohladom EC by nemali byt na www.vlaky.net ?
Reply on: Peon #220839:
Bože dobrý.... z Bystrického rýchlika prestúpia ľudia, ktorí chcú cestovať smer Praha a v Bratislave by ten vlak nestihli... Bystrický rýchlik potom pokračuje so zbytkom osadenstva klasicky smer Bratislava... Dva traťové oddiely a princíp fungovania autobloku ti tu radšej rozpisovať ani nejdem.
Reply on: Joyki #220832:
Nejako tomu nerozumiem. ? Smer Bratislava príde R z Banskej Bystrice do Galanty a mimoriadne tam zastaví aj EC z Budapešti. Ten R zostane v Galante stáť a neskôr sa vracia späť do Banskej Bystrice či prečo cestujúci musia prestúpiť z R na ten EC?

Alebo to je iba dobrovoľný prestup cestujúcich, aby mohli byť skôr v Bratislave a ten R potom ide za EC-čkom, a teda príde s ešte väčším meškaním do Bratislavy?

A čo znamená, že sa EC vlečie za R na dva oddiely? Čo sú to tie dva oddiely? A teda na úseku "Galanta - Bratislava" sa na ten EC predávajú cestovné lístky bez EC príplatku 1 €?

Reply on: Joyki #220830:
To v ktorom úseku (stanice) sa na tej hlavnej trati dočasne jazdí jednokoľajne? ?
Reply on: Mrkva #220836:
Kedze reagujem na Peonov prispevok kde sa pytal na prepravu z/do Kutov v RJ a v prvom odseku sa celkom jasne pise o vylucenej preprave v useku BA-Kuty, tak neviem ako kto dospel k tomu ze ide o EC. V celom tom prispevku totiz "EC" nezaznelo ani raz. Tvojimi slovami: Ocividne si to sprosto precital
Reply on: 810zssk #220835:
Očividne si to tak sprosto napísal, keď aj ďalší to z toho tvojho príspevku pochopil ako vravu o EC vlakoch. ? Takých ako ty priam milujem - musíš mať vždy svoju pravdu, ak aj nie, just si ju vydobyješ. ?
Reply on: Joyki #220831:
Dalsi: RJ, nie EC...
Reply on: Mrkva #220828:
Podstata nezostava rovnaka, lebo RJ nema pripoje. Tym padom Kuty su Kuty a Kuty su diera 🙂
Reply on: Joyki #220832:
Zaujímavé, to som netušil, že ZSSK dokáže takto riešiť podobné situácie. ?
Reply on: TomJ #220823:
Keď bystrický rýchlik ledva nestíha prísť do Bratislavy ešte pred EC, tak oba vlaky zastavia v Galante a prestup je riešený tam. A EuroCity vtedy sa vyhlasuje ako pravidelný vlak, na tabuli je vypísaný, predávajú sa lístky. A takáto situácia sa vyskytuje už takmer každý deň.
Horší prípad je ten, keď predsa pustia R z Galanty zmeškaný a potom sa EC vlečie za ním na dva oddiely až po Hl.st.
Reply on: 810zssk #220827:
Ale na Kúty sú napojené dve okresné mestá - Senica a Skalica, a EC vlakom chodí dosť ľudí do/z Bratislavy. Ak by si zrušil pre Kúty EC a pridal pre Malacky, tak Kútom a okoliu by si zhoršil dosť obsluhu a Malackám zlepšil až príliš. EC nemá slúžiť ako prímestský vlak. Kútom a okoliu slúži ako rýchla preprava a prestup na Os smer Skalica a Senica.
Reply on: Peon #220818:
V Senci a v Sládkovičove sa predvčerom z dôvodu výluky (jednokoľajka) zdržali vlaky 40 minút. To nikoho neprekvapuje, pretože sa to ani nezverejňuje. 29 je ešte celkom fajn...
Reply on: Mrkva #220828:
Napriek Karpine je prievidza 10. najväčšie mesto a spolu s Bojnicami, s ktorými je fyzický zrastená a Novákmi, s ktorými je spojená cestou I/9 v peáži s cestou I/64 v usporiadaní 2+2 a mú riešenými križovatkami, má konfiguráciu krajského centra možno väčšiu ako niektoré súčasne krajské mestá. Nevýhodou je relatívna uzavretosť spôsobená lokalizaciou v hornonitrianskej kotline a dlhodobo monotematicky orientovaným priemyslom (ťažba a plastové okná).
Reply on: 810zssk #220827:
V tom prípade moja chyba, ale podstata zostáva rovnaká. Mimochodom, aj Prievidza je okresné mesto a je to asi taká veľká diera, ako je toto fórum. A tie Malacky sú diera ešte väčšia. Takže tak. Zmier sa s tým. ?
Reply on: Mrkva #220824:
Citaj poriadne. Nepisal som o EC vlakoch, ale RJ vlakoch. Kuty su diera kolosalneho kalibru, Malacky su okresne mesto. Preto.
Reply on: Peon #220822:
Ano.
Reply on: 810zssk #220815:
A prečo majú také obchodné rozhodnutie? Lepšie je im voziť prázdne sedačky v niektorých dňoch za nulovú tržbu v tom úseku?
Reply on: 810zssk #220815:
Prečo považuješ za vhodnejšie zastavovanie EC vlakov v Malackách, keď sa tam človek dokáže regionálnym ex-vlakom dostať za 28 minút? Respektíve, ak ide klasickým osobným, tak 38 minút. Navyše, kam sa vlakom dostaneš z Malaciek? Na danom takte jazdí množstvo spojov, aj autobusy, ktoré sú súčasťou IDS, aj vlaky - v špičke idú 2 do hodiny. Tak načo by tam mali zastavovať ešte aj EC vlaky? Z Kútov odchádzajú prípoje na smer Senica, Skalica a spol., tak je logické, aby EC vlaky zastavovali práve tam a ľudia nemuseli stokrát prestupovať. Takto by sa mohol začať priečiť ktokoľvek napríklad aj za to, aby vlaky zastavovali napríklad v Zohore. Tak ako je Štúrovo pohraničný bod, kde tie EC vlaky zastavujú, takisto sú takým bodom aj Kúty. Odjakživa to tak bolo. Dáva to zmysel. ?
Reply on: Joyki #220813:
Aký je dôvod zastavovania EC v Galante? Nepodarilo sa mi nájsť žiadne info o mimoriadnosti na trati.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.