Reply on: munww #218657:
Ja som Ti schválne uviedol kapacitu električky pri 4 osobách/m^2 a autobus (najkapacitnejší) pri 8 osobách/m^2 a ani tak to nevyšlo v prospech autobusu ? A inak veľa vecí sa dočítaš na tejto stránke. Lebo ísť s bubnom na zajace bez argumentačnej bázy. Veľa vody tu nenamútiš. Kopec štatistík potvrdzujúcich alebo vyvrácajúcich (väčšinou vyvrácajúcich) tvoje argumenty nájdeš aj v ľavom menu bez toho aby si kontaminoval diskusiu.
munww
Napríklad: kapacita lacného kĺbového busu Sor 18 nie je 130 ako tu bolo uvedené, potvrdené a odmlčané ale 151 a vozík. 106 miest na státie, 45 na sedenie, spolu 151 a vozík. Čiže aj tieto čísla treba zohľadniť, upraviť výpočet a sprievodný komentár v tom, že lacný bus s kapacitou 151 cez uzol Blumentál prefičí 2x rýchlejšie ako ťarbavá električka. Ak mu tá električka nezavadzia, čo sa stáva veľmi často....
Ale dobre, presvečili ste ma, že čiste busová doprava by možno nebola lacnejšia a výkonnejšia. Chceme preto električky a tolerujeme ich nespoľahlivosť. Včera podvečer zase stáli na Račianskej radiále, busová linka 59 bola preto preťažená, boli meškania a posielali sa busy hradiť úsek od vozovne Krasňany po konečnú....