Neviete náhodou v ktorom meste sídli nonstop infolinka RegioJet SK? Páči sa mi, že pri emailovej odpovedi používajú Ticket. To ZSSK nemá. Vlastne používa ešte niektorý dopravca na infolinke na Slovensku pri emailovej komunikácii Tickety?
Stále nedokážem pochopiť ako je možné, že druhú infolinku (len PO - PIA, 8 - 18 h) majú iba pre vlaky Bratislava - Komárno. Tá je podľa mojich verejne dostupných informácií na Hlavnej stanici. V prípade potreby tam musia zastupovať aj na pobočke [predaj CL]...
Oni asi ako jediný dopravca na Slovensku majú aj online chat. Tam ma raz prekvapilo, že to robia ľudia na pobočke pravdepodobne na Obchodnej ul., lebo jediný krát čo som ten chat využil, tak som musel dlhšie čakať, lebo že mal klienta ktorému sa musel venovať osobne... Zaujímavé, že? ?
Stále nedokážem pochopiť ako je možné, že druhú infolinku (len PO - PIA, 8 - 18 h) majú iba pre vlaky Bratislava - Komárno. Tá je podľa mojich verejne dostupných informácií na Hlavnej stanici. V prípade potreby tam musia zastupovať aj na pobočke [predaj CL]...
Oni asi ako jediný dopravca na Slovensku majú aj online chat. Tam ma raz prekvapilo, že to robia ľudia na pobočke pravdepodobne na Obchodnej ul., lebo jediný krát čo som ten chat využil, tak som musel dlhšie čakať, lebo že mal klienta ktorému sa musel venovať osobne... Zaujímavé, že? ?
Joyki
EC, ako vlaky najvyššej kategórie po trati, k nim sa prispôsobujú diaľkové rýchliky (prestup do vzdialenejších metropol Slovenska) a REX/Os (obsluha tratí pozdĺž trasy EC). v EC aj tak sú príplatky, teda nevhodné na prímestskú dopravu - a to aj v Maďarsku, preto vo Váci skoro nikdy nikto nevy/nastupuje.