Neviete náhodou v ktorom meste sídli nonstop infolinka RegioJet SK? Páči sa mi, že pri emailovej odpovedi používajú Ticket. To ZSSK nemá. Vlastne používa ešte niektorý dopravca na infolinke na Slovensku pri emailovej komunikácii Tickety?
Stále nedokážem pochopiť ako je možné, že druhú infolinku (len PO - PIA, 8 - 18 h) majú iba pre vlaky Bratislava - Komárno. Tá je podľa mojich verejne dostupných informácií na Hlavnej stanici. V prípade potreby tam musia zastupovať aj na pobočke [predaj CL]...
Oni asi ako jediný dopravca na Slovensku majú aj online chat. Tam ma raz prekvapilo, že to robia ľudia na pobočke pravdepodobne na Obchodnej ul., lebo jediný krát čo som ten chat využil, tak som musel dlhšie čakať, lebo že mal klienta ktorému sa musel venovať osobne... Zaujímavé, že? ?
Stále nedokážem pochopiť ako je možné, že druhú infolinku (len PO - PIA, 8 - 18 h) majú iba pre vlaky Bratislava - Komárno. Tá je podľa mojich verejne dostupných informácií na Hlavnej stanici. V prípade potreby tam musia zastupovať aj na pobočke [predaj CL]...
Oni asi ako jediný dopravca na Slovensku majú aj online chat. Tam ma raz prekvapilo, že to robia ľudia na pobočke pravdepodobne na Obchodnej ul., lebo jediný krát čo som ten chat využil, tak som musel dlhšie čakať, lebo že mal klienta ktorému sa musel venovať osobne... Zaujímavé, že? ?
Joyki
Popoludní môžeme pridať len jeden vlak navyše, vznikne 20 ´ interval, pretože v tých časoch sa jazdí husto v oboch smeroch, kým ráno len v smere do BA.
Košické a bystrické by nemali zastavovať nikde navyše už len z princípu, a EC už vonkoncom nie. Tieto vlaky nemajú riešiť prímestskú dopravu, proste treba nájsť iné riešenie.
Ale v tom súhlasím, že momentálne intervaly sú akurát tak dostačujúce s občasnými kapacitnými problémami počas špičiek, a to ešte žiaden IDS prakticky nefunguje. Samozrejme toto mi neuveria mestskí ľudia, ktorí cestujú max. rýchlikmi či EC. Akonáhle naviažeme nejaké busy v regióne na vlaky (a netreba príliš zredukovať súbežné do BA), nastanú problémy. Bez toho nech sa vykašlú na reorganizáciu busov, lebo zatiaľ to žel. doprava neutiahne. A ak nechce štát pridať žiadne ďalšie, tak smola, kruh sa zatvára a IDS naďalej v nedohľadne.
I keď je tam šanca bezplatných autobusov k vlakom, a tým pádom tlak zo strany štátu k reorg. autobusov.