Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #206268:
Nie je to o neznášanlivosti na BA, ja tam mám 90% kamarátov a som tam často... Ak si všimneš, článok nižšie na webe je hejt na DPMK ? A ak si všimneš, väčšina ľudí v BA hejtuje presne to, čo ja... ?

Nie je to jednostranný článok. Ak raz prídem do predpredaja, kde sa očividne otrávená predavačka ani nepozdraví a neprejaví ani štipku snahy, well... Aká je teda tá reálna situcia? ?

Porovnávaš BA, PHA a BP... Si na omyle... v týchto mestách som veľmi často a zhrniem to takto:

- v BA je ochota personálu (stanica, DPB...) najnižšia, informácie, oznamy majú nula percent bilingválnosti, ľudia v meste sa snažia (mladí, tí čo vedia..)

- v PHA je ochota veľmi vysoká, najmä u súkromníkov v centre, ľudia sa tiež snažia...

- v BP je to najlepšie s angličtinou u dopravcu. Koordinátor dopravy v BP - Budapesti Közlekedési Központ - má všetky oznamy dvojjazyčne, sú krásne, prehľadné, rovnako jeho zamestnanci sú ústretoví a infocentrum je krásne (viď http://www.bkk.hu/apps/docs/img/uc/dsc_5106.jpg). Obyčajní ľudia (mimo súkromníkov v centre) EN nevedia dobre...
Reply on: master5228 #206267:
The grass is always greener on the other side of the fence.
Velmi jednostranne s nepoznanim realnej situacie ?
samozrejme vzdy to moze byt lepsie, no fakt je ten, ze z troch blizkych postkomunistickych hlavnych miest (Praha - Budapest - Bratislava) sa turisti najlahsie dohovoria prave v Bratislave. Su to info z tripadvisoru a podobnych stranok ale aj priamo od turistov. Mozno je to dane tym, ze Slovaci chodia viac umyvat hajzle do Londyna ako Cesi a Madari.

Ako je to v Kosiciach neviem.... Ale najblizsie ked ta pojdem, skusim hovorit v meste po anglicky a ked tak o tom napisem nejaky ten neznasanlivy blog...
Ahojte ?

Kúsok som sa rozpísal o profesionalite v predpredaji DPB, ak chcete, článok si môžete prečítať tu http://lukasmatta.eu/index.php?page=prispevok&id=77. ?
Neviem uplne preco mne prisiel mail s pripomienkami k parkovaniu v petrzalke, ale keby to nahodou niekoho zaujimalo:

Mestská časť Bratislava – Petržalka začala výber koncesionára na Prevádzkovanie parkovacieho systému Mestskej časti Bratislava – Petržalka (obchodná verejná súťaž), zadanie a všetky dokumenty nájdete na tejto stránke: http://www.petrzalka.sk/2015-01-23-prevadzkovanie-parkovacieho-systemu-mestskej-casti-bratislava-petrzalka/
Pozerám, že za 24 h sme stihli prísť od vlakov k Ukrajine ? Teraz vážne, ak by chcela pani redaktorka urobiť skutočne objektívny článok, tak porovná dopravcov aspoň na podobnej trati. Lebo zákonite porovnávala 3 odlišné druhy vlakov. Moja osobná skúsenosť je taká, že IC vlaky sú všeobecne pohodlnejšie a kvalitnejšie. A samozrejme, EC vlak má meškanie dané tým, že na prvej stanici čaká na iný EC vlak a ako tu všetci dopraváci vieme, čím dlhšia linka, tým viac sa prenáša meškanie. Moje osobné skúsenosti hovoria, že kvalita je porovnateľná. A navyše veľké množstvo nedostatkov (meškanie, wifi) neovplyvňuje dopravca.
Reply on: Solider #206260:
To máš to isté ako ,,objektivita,, SMEtí, Projektu Nula a podobne. Vôbec sa tomu nemožno čudovať. Príslovie ,,koho chleba ješ, toho pesničku spievaj platí aj na Slovensku. Či už v ekonomickej ale aj politickej oblasti, viď adorovania všetkého amerického a pľutia na všetko ruské. Vyvážená žurnalistika Ti má ponúknuť klady aj zápory oboch strán a človek si má urobiť názor sám, nie Ti nadiktovať, čo si máš myslieť...
Reply on: S499.1023 #206258:
Jednoducho: Vacsie pohodlie a lepsi servis. Ked si porovnam Relax alebo Business RJ a business triedou LE (co je ekvivalent) tak v kazdom parametri z toho vitazne vychadza LE. A to som este nezacal hodnotit personal. Neviem preco by vagon klasickej stavby mal byt v kazdom pripade automaticky lepsi.
Reply on: TomJ #206257:
Aha, tak sorry 🙂
Reply on: Solider #206260:
Aha. Presne ako som predpokladal. Jednostranná, ficoidná definícia. Grófka Thatcherová bola extrémistka? Viac takých extrémistov.
Reply on: S499.1023 #206249:
Aký Ficoid? O tom, čo presne zahrnuje pojem „neoliberalizmus“, sa môžeš dočítať v rôznych publikáciách od významných svetových filozofov a politológov, ktorí sa tomu venujú vo svojej vedeckej činnosti. Čiže to nie je pojem, ktorý „Fico dakde vyslovil“. Neoliberalizmus je rovnaký extrém ako komunizmus, iba na opačnom konci spektra. Takéto ideológie by v slušnej spoločnosti nemali mať priestor na verejnú prezentáciu.

Mňa nezaujíma vlastnícka štruktúra médií, tá je úplne nepodstatná, mňa skôr fascinujú fanatickí novinári, ktorí sú poplatní tej-ktorej ideológii. Podľa mňa je v poriadku, ak je nejaký denník ľavicový (The Guardian) alebo pravicový (Le Figaro), alebo aj aj (Der Spiegel), podstatné je, aby robil objektívnu žurnalistiku, a nie šíril klamstvá, „pretože to nezapadá do ich konceptu“. HN, respektíve konkrétni novinári tohto periodika, vo viacerých článkoch vyslovene úmyselne zavádzajú a krivia verejnú mienku a použitím týchto lží sa snažia vymodelovať takú pravdu, akú oni uznajú za vhodnú. Toto boli ochotní robiť aj ako obhajobu tých najzvrátenejších neoliberálnych čínov bývalých vlád. To je podľa môjho názoru vysoko neprofesionálny prístup.
Reply on: gejza #206250:
V tom prípade mal asi použiť výraz "je to Babišov plátok" a nie, že sú to neoliberálne a protivládne noviny...
Reply on: 810zssk #206253:
Buhehe. Ako môže byť električka (trebárs aj v HyperBusiness+ Class lepšia ako vagón klasickej stavby?
Reply on: 810zssk #206254:
Ja som to nemyslel tak, že by v tom čase mal jazdiť šukafón. To som len dal ako prirovnanie, aby bola predstava koľko ľudí tým vlakom cestuje. Ja som to skôr myslel tak, že daný vlak v danom čase úplne zrušiť a namiesto neho zaviesť iný vlak v danom smere, v inom, rozumnejšom čase.
Reply on: gejza #206250:
LOL.
Reply on: Ámos #206243:
HN zasadne nepublikuju clanky ktore by si cakal od novin s tym nazvom 🙂
Reply on: TomJ #206241:
Menit radenie vlaku v tomto pripade urcite nie je vhodne riesenie (hoci vsetky Bdtmee by som najradsej poslal do spalovne), ono tahat sukafon po koridore vseobecne nepatri medzi najlepsie napady (hoci napr. posledny Os smer Kuty je bageta), navyse po elektrifikovanej trati to tiez nie je prave ideal. Okrem toho by si ten sukafon nejak musel dostat do Sale a potom z Bratislavy naspat (naprazdno?). Navyse by to mozno vyzadovalo o jeden voz do "vypravy" viac. V neposlednom rade, zduplovanie toho vlaku (teda v existujucom case sukafon + poobede novy vlak) by stalo peniaze.
Reply on: Ike #206238:
Je, ako takmer vsetky clanky tykajuce sa zeleznice odkedy zacal jazdit RJ. Inak nechapem ako niekto zas moze porovnavat Economy LE a Relax RJ - to potom jasne ze vyjde tak ako to vyslo, hoci realne je LE o niekolko stupnov lepsi dopravca ako RJ (pri porovnani porovnatelnych tried).
Reply on: Peon #206237:
1. REX 860 je radeny supravou z R 614, ktorej sucastou je od 1.3.2015 aj vozen radu Apeer, ktory je vsak prehlaseny za prvu triedu (na rychliku, aj na REXe).

2. Vlakveduci Ceskych drah nie je opravnenou osobou dopravcu ZSSK a podla mojho nazoru nema pravo kontrolovat splnenie povinnosti, ktore cestujucemu vyplyvaju zo zmluvneho vztahu so ZSSK, kedze ide o vztah tretich subjektov. Vlakveduci CD navyse nie je skoleny na tarifu ZSSK, ani nema kontrolne zariadenia ktorymi by mohol zistit ci mas, alebo nemas platny cestovny listok (napr. na cipovej karte). Obdobne napr. vlakveduci ZSSK spravidla nekontroluju listky na EC medzi Kutmi a Breclavou.

3. Na zvazenie by bolo jeho zrusenie ? A pouzitie tych km na nieco uzitocnejsie, prikladov by sa naslo kopu).

4. Napriklad rusnami, dalej voznami na EC cez Puchov a Hidasnemethi a mozno aj nejakymi osobakmi medzi ZSSK a CD.
Reply on: Ike #206238:
... máš pravdu !! čital som ten článok, a zavádzajuce su ceny ... ?
Reply on: S499.1023 #206249:
podľa mňa pán ani tak nie je "ficoid", skôr si uvedomuje aktuálnu vlastnícku štruktúru slovenských médií .... skutočne je veľmi ťažké nájsť nezávislé médium - a teraz sa bavme o nezávislosti od ľubovoľnej politickej garnitúry, resp. ekonomickej sily, ktorá ktorúkoľvek politickú garnitúru z pozadia financuje

http://necenzurovane.net/14/media.html

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.