Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes som sa o5 viezol 30T. No klima lttk isla. Sedel som v druhom clanku nad podvozkom, rovno pri klbe a pri okne. Velmi malo miesta na nohy, dlhsi ludia tam nebudu moct ani len sediet, rovnako malo miesta je aj na podlahe. Mam 9vinu obuv, a moc miesta tam nezostalo. To snad nebudu sedadla ani pre deti. Nejak to nedomysleli? Inak cez ten BA tankodrom, to zvladala podivuhodne dobre. Ktovie dokedy to vydzi podvozok ?
Reply on: Petto #207020:
To so zmenou kĺb linky na sólo si aj niekde počul alebo je to len tvoja domienka? Lebo nenapadá ma veľa liniek, kde by to šlo bez posilnenia intervalu. Možno 191, kde aj tak jazdia už teraz často sóla miesto kĺbov, a potom 74, ktorá ale v istých časoch zrejme chodí aj plnšia.
Reply on: Ámos #207009:
Ked je prazdny alebo stojis blizko dveri (inde sa ani pomaly neda postavit) tak sa urcite pohodlne vystupuje.

Inac, navrhol by som v novych morkach zmenit tu stvorku oproti 2. dveram na trojku, pricom by v smere jazdy bolo len jedno sedadlo. V dnesnej situacii je ten priestor hrozne obmedzeny, neda sa tadial poriadne prejst. A pritom nemusi byt ani bus plny, staci aby sa tam capol jeden trulo ktory chce zostat blizko dvery a uz sa vobec neda prejst.
Reply on: S499.1023 #207018:
Ale vsak ja sa nestazujem, len my to hrozne pripomina moje oblubene miesto v morke ? Kedze mam pod 180cm tak sa tam este zmestim, este mam par centimetrov rezervu ? Fakt by bolo treba dat taky napis "max. 180cm" ?
Neviem či som sám, ale v poslednej dobe som zaznamenal isté problémy, pri načítaní stránky. Je v podstate jedno akú špz dám pred imhd . sk, randomly ma to hádže na rôzne podstránky. Teraz pri zadaní ba . imhd . sk ma to hodilo na popradské imhd, včera na trnavské, predvčerom na svet a pod. - musím potom ručne meniť mesto na hornej lište stránky. Už mi to začína vadiť.


WIN+Chrome ale všimol som si to aj na ajfóne, mac-u ...
Dnes som čítal, na modellbus.info, že dňa 21.4.2015 v Mannheime bol predstavený Mercedes-Benz CapaCity L s 5-dverami. 3, 4 a 5-dvere sú otvárateľné smerom von. Inak je vo farebnom prevedení ako Hamburg.
http://www.modellbus.info/aktuel-1.htm
Reply on: 1adad1 #207019:
25 ich este dojde, mozno sa aj niektora klb linka zameni za solo. No o rok,dva koncia tedomy a Solarisy uz tiez pojdu asi do finišu ,tak vtedy by som az uvazoval.
Dnes som siel 2636, Kedy sa vymenia tie stare rachotiny? Mal by sa seriozne zacat riesit tender na dalsich 50 klbakov
Reply on: Ike #207015:
Cením si tvoj príspevok,otvoril mi totiž oči ?
Reply on: Mike #207013:
Tak ako píšeš,ono je to trochu ťažšie v CapaCity od tretích dverí,ale nemyslím,že je to horšie ako v SORke,skôr takých 50:50 keď zoberieme do úvahy,ako sa ľudia naskladajú do vozidla...Všetko je to aj tak o tej hlave,ako ju kto používa ? ak by sa napríklad vymontovali tie nezmyselné sklápacie sedačky z prvých sérii SORiek,možno by to prispelo k rozumnejšiemu naskladaniu ľudí do vozidla...Ale to je skôr na posúdenie kompetentných...To,že ja mám na to svoj názor je fajn,ale je mi to na dve veci ?
Reply on: roman2 #207012:
Tvoj príspevok by sme pokojne mohli použiť v slovníku idiómov ako príklad "kto chce psa biť, palicu si nájde" ? Nemyslím si, že SORy sú najlepšie autobusy a nerobím si ilúzie, že dlho vydržia. Ale ja osobne nevýhodu v 5 dverách nevidím. Výmena cestujúcich je naozaj rýchla.
Len sa vy nebojte, je už len otázkou času kedy SOR zareaguje na konkurenciu v 5 dverách , takže čo nevidieť začne Libichava vyrábať karosérie so 6 dverami ?
Reply on: roman2 #207012:
Ono medzi 2 a 3. dverami nie je až taký veľký priestor, takže tam je to skôr o predieraní sa ako o vzdialenosti k najbližším dverám. Horšie je to z tých štvoriek pred kĺbom, odtiaľ máš aj v poloplnom buse problém prejsť aj k 3. aj k 4. dverám - a ku každým je to ďaleko... Už som pár krát videl ako z týchto miest ľudia nestihli vystúpiť lebo kým sa predrali ku dverám už zvonili a zatvorili sa. ? Ale tu by pomohol asi najlepšie riešenie ala 22Tr..
Reply on: Ámos #207009:
No to by som sa pozrel jak sa pohodlnejšie vystupuje zo SORky ? stojím medzi druhými a tretími dverami pri sklápacich sedadlach a všade naokolo mňa nátresk a sediaci klub dôchodcov na sklápačkach s taškami a pred nimi "horolezci" z východu a ďalší ľudia...Otázka je ako sa prederieš k dverám keď je totálny fullhouse?Nijak len doslova skríkneš "S dovolením!!" lebo telce kukajú na teba kam sa derieš ? V CapaCity sa pekne postavím na miesto pre kočík (oproti dverám) a koridor pri vystupovaní si už spravím priamo ja alebo niekto ďalší predomnou ? a to nemusím zrovna stáť oproti dverám,stačí sedieť hoci kde v BUSe a vždy z neho vystúpim pohodlnejšie jak z hentej päť dverovej herky ?
Dnes som isiel tou novou elektrickou a tie komentare ludi nemali chybu. Jeden chalan, ze: "To je to metro,ze?" A druhy nato:"No to je to metro co stavaju v Petrzalke, teraz to tu len skusaju, to pojde potom v tych tuneloch." ?
Reply on: Ámos #207008:
Capacity L ma cez 21 metrov , nase Capacity 19,5
Reply on: petoo #207001:
A dik, tuto info som nevedel. Myslel som ze je to vseobecny trend, kedze viacero dveri ma uz aj Mann.
Ono uz dnes by aj nase MBCC dalsie dvere hlavne v prednej casti potrebovalo. Ten pohyb ked je voz plny je strasne neprijemny, vyrazne pohodlnejsie sa vystupuje zo SORu.
Reply on: gejza #206999:
80cm. Mal by to byt klasicky MB Capacity
Reply on: on-line #207005:
Neviem, na kosickej imhd je napisane 40+105(+1)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.