Moja skusenost s pokusom dostat sa do Lesoparku. Autobus 43 z Patronky ma v predu napisane alebo Kacin alebo Lesopark. Na toto si davajte velky pozor, pretoze na Zeleznej Studienke je tzv. Ypsilon, kde sa autobusy vyberu alebo jednym alebo druhym smerom. Preto je naozaj velky risk spolahnut sa na vytlaceny rozpis na zastavkach, nakolko je absolutne nejednoznacny. V ramci jedneho spoja sme pobludili tri rozne skupiny cestujucich. Skupina zahranicnych turistov, slovaci a my. Naplno vyuzivam imhd.sk, ale ani toto nepomohlo, tak sme volali na infolinku kde bola sice napomocna pani, ale ta nam iba citala vsetky zastavky smerom na Patronku (my sme fakt chceli ist hore do Lesoparku).
Podla mna je naozaj odveci, nefer a neprehladne aby bol autobus (skoro) jednou trasou oznaceny jednym cislom a to 43. Naozaj nezavidim tym zahranicnym turistom, ktorych sme tiez stretli ako pesi idu z nejakej medzizastavky smerom na Kacin spat na Zeleznu Studienku aby chytili autobus s tym istym cislom ale smerom na Lesopark. Vzhladom k tomu, ze tento spoj ide raz za hodinu. Vysledok - dve hodiny sme meskali, a dali si beh cez les aby sme stihli autobus 43 ale inym smerom. Tie cedule su NAOZAJ nejednoznacne. Ved preco na medzi-zastavke smerom na Kacin je napisane ze konecna je Lesopark? Naozaj zvlastne. Pokial v jeden den sme iba my zaregistrovali tri zabludene skupiny, nechcem vediet, co sa tam deje aj v ine dni...
Inak niekto tu ako argument proti znižovaniu počtu zastávok, resp. združovania niektorých z nich (Segnerova-Jurigovo nám., Borská-Karlova Ves) použil údajnú zmenu osi trate, ktorá by to potom priestorovo neumožňovala. Tento argument evidentne odpadá (keďže trať bude v max. možnej miere kopírovať os tej súčasnej, aspoň teda jej stredovú os), čo teda zavážilo? To ako fakt len cena? Pritom inak projekt nevyzerá tak, že by sa na ňom snažilo šetriť aj za cenu znižovania komfortu cestujúcich.
Len sa všetci nepototo zakaždým, keď sa jedná o SORky ? Polovicu bežných vlkov nezaujíma typ havarovaného busu až tak, ako typ havarovanej šaliny, keďže v prípade busu sa nejedná o tak drahé vozidlo s tak dlhou životnosťou (ak by to natrvalo odpálilo SOR, neni to taká škoda, ani tak podstatná info, ak keby došlo k zničeniu novej drahej šaliny, ktorá mala behať aspoň ďalších 30 rokov), tak to reportér zohľadnil. Alebo to písal proste narýchlo. Tak či tak, nehejtuj hneď
Jasne, mne nevadia samotné nové stĺpy, iba by ma potešilo, keby niekto myslel na výmenu/demontáž/presun/obnovu tých doterajších, aby nezostali hnilé ako v Dúbravke, ináč to bude zase len také polovičné riešenie. ?
Ta Molecová bude dosť frekventovaný prestupný uzol, tam by sa to mohlo riešiť nejakým moderným zastrešením a nie len bežnými zástavkovými prístreškami, tak si predstavujem modernizáciu. Toto mi príde zase len ako nejaké látanie. Keď už to má platiť ÉU tak nech to tak aj vyzerá.
Na Molecovej nešlo o to, že by nestačila, ale stará dvojriadková tabuľa sa po čase pokazila a keď si mesto chcelo uplatniť reklamáciu zistilo, že firma, ktorá dodala tabuľu krátko po dodaní bola zrušená... Zrejme šlo o firmu zriadenú na jeden účel. A keďže mesto nebolo ochotné požiadať inú firmu o opravu tak sa displej len demontoval do skladu s tým, že sa po čase vyhodí... ?
no a najlepšie je, a to som len tak narýchlo preletel, že (str. 13) "V úseku trate od obratiska v Karlovej Vsi po koniec úseku sa upúšťa od systému prevesov a budú zrealizované nové trakčné stožiare s výložníkmi v telese električkovej trate"... tu sa nikdy nič nezmení, alebo niekto dal na EIA nejaký polotovar? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.